• PRO

Олена

Помічник бухгалтера, 25 000 UAH

Considering positions:
Помічник бухгалтера, Оператор з введення даних, Фінансовий фахівець, Менеджер з розвитку, Фінансовий аналітик
Employment type:
full-time
Age:
31 years
City of residence:
Khorol
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор інтернет-магазину

from 09.2020 to 02.2022 (1 year 5 months)
Золота ніть, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обробка замовлень з сайту, вайбер, дзвінки.
Формування ттн нова почта через сайт.
Заповнення сайту , опис товару , редагування , нанесення логотипу на фото. Пошук нових товарів, замовлення нових дизайнів у постачальників

Помічник бухгалтера

from 06.2015 to 04.2017 (1 year 10 months)
Діалком, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки, акти, накладні)
Оформлення та контроль договорів із клієнтами та постачальниками
Робота з дебіторською заборгованістю: контроль оплат, зв’язок із боржниками, врегулювання заборгованостей
Взаємодія з постачальниками, клієнтами, логістами
Підготовка звітності для керівництва
Забезпечення порядку у фінансово-документальному обліку

Education

ХНТУСГ

Учет и адит, Харьков
Higher, from 2012 to 2018 (5 years 5 months)

Additional education and certificates

Сертифікат "Мобільний фотограф"

2024 рік , 1 тиждень

Knowledge and skills

  • Робота з клієнтами
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Фінансовий контроль
  • Стресостійкість
  • Робота в команді
  • Ведення документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Розглядаю віддалену роботу в команді з дружньою атмосферою, де цінуються взаємоповага, підтримка та чітко визначені робочі обов’язки. Важливою вважаю наявність особистих кордонів у неробочий час та ефективну комунікацію в процесі співпраці.
Відповідально ставлюся до виконання завдань — завжди дотримуюсь дедлайнів та забезпечую високу якість роботи. Вмію грамотно планувати свій час і розподіляти навантаження.

Маю досвід у:
Роботі з клієнтами (продаж товарів і послуг)
Веденні замовлень, спілкуванні з постачальниками
Оформленні договорів, рахунків, веденні клієнтської бази
Наповненні сайтів товарним контентом
Базові навички бухгалтера:
-Оформлення первинної документації
-Робота з рахунками, актами, договорами
-Знання 1С:Підприємство
-Впевнений користувач MS Word, Excel
Готова до нових завдань, швидко навчаюсь і відкрито приймаю зворотний зв’язок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: