• PRO

Ольга

Фахівець з публічних закупівель (Prozzoro, DZO), HR-менеджер, SMM-manager, 30 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
32 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Khmelnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з публічних закупівель

from 07.2020 to 07.2025 (5 years)
КЗЗСО, Хмельницький (Освіта, наука)

Старший інспектор відділу кадрів

from 10.2011 to 12.2015 (4 years 2 months)
Національний університет « Одеська юридична академія», Одеса (Освіта, наука)

Введення особових справ( накази зарахування, відрахування, переведення), підготовка звітів , оформлення трудових книжок

Education

Национальный университет «Одесская юридическая академия»

Социально-правовой, Одеса
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Магістр права з відзнакою

Additional education and certificates

Smm-manager

2025

Knowledge and skills

  • SMM
  • Знання офісних програм
  • Ведення договірної роботи
  • Укладання договорів
  • Відповідальність
  • Prozorro
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Ведення переговорів
  • Укладання угод
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Закупівля канцелярії
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Контроль документообігу
  • Висока працездатність
  • Організованість
  • Уважність

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Вмію ефективно взаємодіяти з людьми, аналізувати інформацію та приймати виважені рішення. Швидко адаптуюся до змін і працюю на результат.
• Знання законодавства у сфері публічних закупівель (ЗУ “Про публічні закупівлі”, постанови КМУ тощо).
•Досвід роботи з електронними майданчиками (Prozorro та інші).
•Вміння аналізувати тендерну документацію, готувати звіти та юридично грамотні запити.
•Навички ведення переговорів та комунікації з постачальниками.
•Висока відповідальність, уважність до деталей, аналітичне мислення.
• Складання та оформлення договорів
•Досвід у веденні документації та аналізі тендерних процедур.
•Організованість, відповідальність, вміння працювати в команді.
•Досвід у відеомонтажі та підборі музики.
•Вміння створювати динамічний контент для соцмереж

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: