• PRO

Мирослав

Support manager

Considering positions:
Support manager, Спеціаліст чата, Менеджер роботи з клієнтами, IT-спеціаліст, Direct-менеджер, Модератор, Customer Support, Сервіс-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів
Employment type:
full-time
Age:
23 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з обробки зображень

from 03.2023 to 03.2024 (1 year)
Фейсер, Дистанційно (IT)

Анотація даних для подальшого навчання ШІ ( штучний інтелект).

Фахівець з обслуговування клієнтів (чат та соціальні мережі)

from 04.2021 to 11.2024 (3 years 7 months)
Global Bilgi, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Великий досвід роботи з клієнтами в чатах, соціальних мережах. Вирішення різних технічних питань, фіксація в CRM системах, відповіді на різні типи листів, які надходили на пошту, робота з Excel таблицями.

Оператор call-центра

from 01.2020 to 03.2021 (1 year 2 months)
Arce, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Обслуговування клієнтів, надання їм допомоги в різних питаннях, прорахунок бонусної системи, надання інформації щодо товарів, робота в 1C , здійснення продажів, та їх оформлення.

Education

НУВГП

Право, Рівне
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)

Knowledge and skills

  • Технічна підтримка користувачів
  • Копірайтинг (криптовалюта)
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Спокійність
  • Відповідальність
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Уважність
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Trello
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Робота із запереченнями

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Впевнений користувач ПК, виконую будь-яку роботу, стресостійкий, маю великий досвід в спілкуванні з людьми, а саме: консультація клієнтів в чатах та соціальних мережах в сферах мобільного звʼязку, фінансовій та в gambling індустрії (5 років). Працюю зі всіма програмами (MSWord, Excel, CRM система, досвід роботи в 1С, тощо). Маю досвід продаж близько 2- ох років, та працював з платіжними системами. Також здійснював обслуговування англомовних клієнтів в чатах. Вмію ефективно комунікувати з клієнтами, аналізувати запити та знаходити оптимальні рішення, швидко освоюю нові інструменти та технології. Швидкий набір тексту, ставлюся до роботи відповідально, можу працювати багато годин в день, відключення світла не проблема, ніколи не відкладаю на потім робочі питання чи задачі, а роблю вже і зараз, завжди зацікавлений навчатись чомусь новому та ставити перед собою цілі та впевнено до них рухатись.

Маю досвід роботи на посаді менеджера підтримки в індустрії онлайн-гемблінгу. Працював у форматі live-чату з користувачами, оперативно вирішуючи запити та проблеми клієнтів. Брав участь у створенні шаблонів відповідей для підвищення ефективності комунікації та стандартизації сервісу.
Участь у запуску стартапу дала можливість працювати в умовах швидких змін та високого навантаження, що сформувало вміння приймати рішення самостійно, працювати в команді, адаптуватися до нових процесів і технологій.
Навички:
Комунікація з клієнтами (live-chat, email)
Створення шаблонів та баз знань
Робота з CRM-системами
Розуміння специфіки гемблінг-ринку
Стресостійкість, багатозадачність, клієнтоорієнтованість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: