Resume from April 4, 2020

Дяченко Тетяна

Офис-менеджер, 10 000 UAH

Full-time.

Age:
34 years
City:
Kropyvnytskyi (Kirovohrad)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Additional information

Дяченко Тетяна
34 років
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: пошук роботи,

Досвід роботи:

6. ООО «Миг» - офіс-менеджер (продаж, будматеріалів, роздріб, опт)
Працюю з 14.06.2017р. по 31.08.2019.,( у зв’язку з закриттям філії в Кропивницькому, працюю до кінця серпня так як потрібно здати документи, приміщення складу та офісу, згідно договору.)
В обов’язки входить: отримання та обробка замовлень від відділу продажу, приход товару, повернення товару, внутрішнє переміщення товару між складами, замовлення товару у постачальників, оформлення документів на відгруження товару, ведення реєстру первинної документації, контроль взаєморозрахунків з покупцями, акти звірок, вирішення проблем які виникли у клієнтів, ведення каси, організація пошуку транспорту та вивезення продукції до місця її призначення , складання маршруту, визначати приблизну вартість поїздки, організація роботи водія протягом дня, контроль ГСМ власного авто підприємства, організація роботи складу та експедитора, контроль за веденням складського обліку та зберігання товару на складі, проведення інвентаризацій, забезпечення офісу канцтоварами та прод.товарами (кава, чай, цукор), здавання щомісячних звітів до центрального офісу керівнику та відділу бухгалтерії, виконання наказів Керівництва, вирішення адміністративних питань.
Звільнена у зв’язку з закриттям філії в Кропивницькому.

5. ФОП Деркач С.Я. – бухгалтер з інвентаризації
З 30.03.16р. – 04.07.16р. (тимчасова зайнятість). В обов’язки входить: виявлення фактичної наявності товарно-матеріальних цінностей, коштів, установлення лишку або нестачі коштів шляхом зіставлення фактичної наявності з данними бухгалтерського обліку.

4.ПП «Бізон-Тех 2012» (Агропромислова компанія) бухгалтер-логіст.
Працювала з 19.06.2013р – 24.01.2014 р. В обов’язки входило: оформлення первинних документів, облік покупців- оформлення договорів з покупцями, виписка рахунків, видаткових накладних, введення реєстру податкових накладних, внесення приходних накладних та рахунків від постачальника в базу 1С ,контроль наявності всіх документів, проведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, облік товарно-матеріальних цінностей на складі , планування надходження товару, та транспортування. Облік ГСМ на підприємстві, введення звітності в середині підприємства, та виконання інших завдань головного бухгалтера та керівника підприємства. Звільнилася за власним бажанням

3.Ринок «Престиж»
З 25.03.09 – 10.06.13 працювала продавцем продовольчих товарів

2.Кіровоградська філія Торговий дім «Вінні-фрут» бухгалтер-касир, додатково виконувала обов’язки оператора комп’ютерного набору.
В обов’язки входило: оформлення заявок покупців, оформлення документів на відгруження товару, введення каси, здавання грошових коштів до банку за реалізовану продукцію. Формування пакету документів для відправлення вантажного автотранспорту. Контроль за введенням складського обліку. Взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками, підзвітними особами. Облік ГСМ на підприємстві. Працювала з 01.09.08р – 20.02.09р. Звільнилася у зв’язку зі скороченням.

1.ТОВ «Галмолторг»-обліковець з реєстрації бухгалтерських документів.
Молочна компанія «Галичина». Оптова та роздрібна торгівля молочними продуктами, працювала з 11.07.07.-07.03.08р.
В обов’язки входило: оформлення заявок від покупців, оформлення документів на відгруження товару, введення каси та здавання грошових коштів до банку за реалізовану продукцію, приймала заявки на товар в інші райони, формувала основну заявку на підприємство, потім розподіляла на те чи інше місце-район області. Формування пакету документів для відправлення вантажного автотранспорту. Контроль за введенням складського обліку. Взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками, підзвітними особами. Облік ГСМ на підприємстві, та мала справу з клієнт-банком. Звільнилася за власним бажанням.

Освіта:

1.Кіровоградський кооперативний коледж економіки і права ім. М. П. Сая
«Товарознавство та комерційна діяльність» спеціалізація: Митна справа»
З 01.09.2002 по 30.06.2004р. Диплом молодшого спеціаліста

2.Полтавський Університет споживчої кооперації України
«Товарознавство та комерційна діяльність»
З 31.07.2004 по 31.03.2007р. Диплом бакалавра

Додаткова освіта:
- Оператор комп’ютерного набору з 01.09.2002 по 30.06.2004р.

Закінчила курси : Бухгадтерський облік, оподаткування, программа «1С Бухгалтерія» + Медок
з 02.05.2019 по 09.07.2019р.
Маю посвідчення водія категорії В
Маю навики роботи з оргтехнікою (факс, принтер, сканер, ксерокс), та в програмі 1С версії 7.7, та 8.2 ,8,3 з офісними програмами, інтернет, електронна пошта.
Маю навики управління персоналом.
Вмію працювати з людьми, швидко навчаюся новому, комунікабельна, йду на компроміс, життєрадісна, цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, без шкідливих звичок.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: