- PRO
Володимир
Комерційний директор, 35 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 40 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5697838/
Work experience
ТОВ АКВАЦЕЛ
from 01.2020 to now
(5 years 7 months)
ТОВ АКВАЦЕЛ, Київ (Дистрибуція, оптовий продаж)
Складання планів продажів і контроль їх виконання;
Ведення фінансово-господарської діяльності;
Контроль дебіторської заборгованості;
Керівництво торгової командою;
Підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації;
бюджетування;
Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
Збільшив товарообіг компанії в 2 рази з січня 2020 по жовтень 2020;
Забезпечив розвиток дистрибуції: збільшив кількість торгових точок з 3 до 8 за період роботи в компанії.
Керівник відділу продажу
from 11.2013 to now
(11 years 9 months)
ЕКО комплект "SYSTEM" ™, Київ (Оптова торгівля, Дистрибуція)
1. Бере участь в реалізації планів відділу продажів, спрямованих на організацію збуту продукції в плановому кількості та асортименті. Своєчасно повідомляє вищестоящому керівництву про ризики і передумови невиконання плану.
2. Бере участь у формуванні планів розвитку збуту. Вносить свої пропозиції на затвердження керівнику.
3. Бере участь в розробці і впровадженні нових програм по збільшенню обсягів продажів підприємства.
4. Чи дотримується режим роботи офісу відповідно до правил внутрішнього розпорядку і контролює їх виконання своїми підлеглими.
5. Забезпечує виконання планів продажів, поставлених керівником.
6. Постійно удосконалює свій професійний рівень, бере участь в корпоративному навчанні і сторонніх семінарах і тренінгах за дорученням керівництва.
7. Визначає і доводить до підлеглих інформацію за індивідуальними планами з продажу, дистрибуції, залученню нових клієнтів.
8. Контролює правильність оформлення документації по зроблених операціях (в межах своєї компетенції).
9. Контролює взаємодія між клієнтами і компанією.
10. Налагоджує взаємовигідні відносини з клієнтами різних груп і рівнів.
11. Періодично супроводжує підлеглих на зустрічах з ключовими клієнтами, при необхідності бере участь в переговорах з клієнтами.
12. Спільно з бухгалтерією контролює надходження грошових коштів від клієнтів за товар. Аналізує і контролює дебіторську заборгованість відділу ..
13. Сприяє клієнтам у вирішенні проблем, пов'язаних з торговельною діяльністю (інформаційно-правове забезпечення, консультації та інші питання).
14. Вирішує скарги на товар, спілкується з клієнтами, складає необхідні документи з рекламацій.
15. Розвиває професійні знання і вміння співробітників відділу продажів.
16. Організовує і керує проведенням внутрішніх зборів відділу продажів.
17. Проводить навчання підлеглих під час роботи з клієнтом і при розборі конкретних ситуацій.
18. Контролює ефективність роботи менеджерів з розвитку, спрямованої на навчання торгових партнерів і дилерів.
19. Спільно зі службою логістики організовує доставку товару клієнтам, удосконалює схеми доставки товару - власним транспортом або через транспортні компанії.
20. Узагальнює отриману від підлеглих інформацію про ситуацію на торговій території (про товари, про дії конкурентів, їх ціни, про нові ідеї, про зміни в потребах клієнтів), аналізує дані і виносить пропозиції щодо реагування на ситуацію.
21. Чи відстежує дотримання цінової політики і викладки в роздрібних торгових точках.
22. Щомісяця готує дані по динаміці, обсягами продажів і своєчасно надає перспективні планові показники директору і підлеглим.
23. Виїжджає у відрядження з метою вирішення складних завдань і маркетингового вивчення ринку.
24. Бере участь в організації та проведенні виставок.
Керівник відділу продажів меблевих матеріалів і послуг порізки
from 05.2009 to 10.2013
(4 years 5 months)
БудМакс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- продажа ДСП, фурнітури и супутніх товарів;
- організація зустрічей, ведення діловіх переговорів;
- спілкування з клієнтами, ведення звітності;
- планування, грамотна постановка и контроль Виконання завдання;
- Адміністративне та організаційне керівництво Опис ДІЯЛЬНОСТІ відділу, кадрова робота;
-керує робот ходу виробництва;
- звітність перед керівніцтвом компании;
- контроль виробництва продукції відповідно до замовлень;
- організація технічного обслуговування и ремонт обладнання.
Education
Державний економіко-технологічний університет транспорту
Фінансово економічний факультет, менеджер організацій, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
Аналіз даних і прогнозування в MS EXCEL (Київ)
2016, 3 місяців
Knowledge and skills
- Висока працездатність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Особиста інформація: Сімейний стан - одружений, віросповідання - православний християнин. Права категорії «В».
Служба в армії: жовтень 2003 - травень 2005 рр., Ізмаїльський прикордонний загін.
Особисті якості: Відповідальність, цілеспрямованість, висока працездатність, комунікабельність, вміння працювати в команді, націленість на результат. Віддаю перевагу активному виду відпочинку і заняття спортом.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Head of sales, CBDO
Kyiv, Lviv -
Керівник відділу продажу, логістики, топменеджер
85000 UAH, Kyiv -
Керівник зі збуту
40000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу продажу
80000 UAH, Kyiv -
Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce
Kyiv -
Директор (продажі, маркетинг, логістика, закупівля)
80000 UAH, Kyiv, Vinnytsia, Lviv