Resume from October 23, 2019

Гаврилюк Діана

Помічник керівника, 15 000 UAH

Full-time.

Age:
25 years
City:
Boiarka
Ready to move to:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Заступник директора

from 11.2017 to 09.2019 (1 year 10 months)
Агенція нерухомості «Алмаз», Київ (Нерухомість)

•пошук та набір персоналу;
•проведення співбесід;
•навчання та координація нових співробітників;
•контроль та коригування роботи працівників агенства;
•проведення переговорів та робота з клієнтами агенства;
•координація роботи 2 суміжних філіалів агенства;
•розробка та підписання договорів, в тому числі й ексклюзивних;
•замовлення та оформлення реклами агенства (замовлення та узгодження візитних карток, узгодження розробки макету сайту, реклама агентства в соціальних мережах);
•повне супроводження клієнтів щодо аренди житла/офісних приміщень (пошук приміщень, проведення переговорів, підписання договорів аренди);
•представництво інтерсів агенства та та координація роботи з державними установами;
•підготовка інформації та матеріалів для керівника щодо проведення нарад;
•вирішення різноманітних питань щодо роботи агенства;

Помічник директора 2015-2016 роки

from 12.2015 to 09.2016 (9 months)
Агенція нерухомості «Алмаз», Київ (Нерухомість)

•планування робочого дня керівника;
•забезпечення і координація керівника в ділових поїздках;
•організація прийому відвідувачів;
•організація засідань, нарад, переговорів;
•підготовка проектів розпорядчої, адміністративної та іншої кореспонденції - запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо;
•робота з корпоративним зв'язком;
•робота із вхідною/вихідною кореспонденцією, реєстрація, облік;
•відправлення вихідної кореспонденції, в т.ч. кур'єрськими службами;
•виконання окремих службових доручень керівника.

Секретарь 2012-2015 роки

from 01.2012 to 06.2015 (3 years 5 months)
Агенція нерухомості «Алмаз», Київ (Нерухомість)

•Документообіг, вхідна та вихідна кореспонденція;
•Прийом дзвінків, координація та розподіл прийнятої інформації між співробітниками;
•Пошук та аналіз інформації;
•Написання листів та запитів за дорученням керівництва;
•Інформаційна підтримка співробітників;
•Організація відряджень;
•Контроль над замовленнями і закупівлями офісного приладдя, води, чаю, кави.


Additional information

Високий рівень самоорганізації та працездатності, виконання поставлених завдань в задані терміни. Пунктуальна. Відповідальна.
Ключові навички: робота з великим об’ємом інформації, оперативне реагування та вирішення складних задач в макcимально короткі сроки

Знання мов: вільно володію українською та російською мовами

Шкідливі звички: відсутні.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: