- PRO
Андрій
Директор з безпеки
- Considering positions:
- Директор з безпеки, Генеральний директор, СEO, Операційний директор, Директор з персоналу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Lviv, Rivne
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5708890/?puid=2735603
Work experience
Виконавчий директор
from 02.2024 to now
(1 year 6 months)
Адвокатське об'єднання - приховано, Київ (Юриспруденція)
Голова Адвокатського Об’єднання; директор ТОВ
В управлінні - 2 компанії, офіси в Києві та Львові;
- В підпорядкуванні: продажі та маркетинг, клієнтський сервіс, фінанси, бухгалтерія, HR, юридичний відділ, адміністративний відділ, IT-відділ, операційний відділ.
Досягення: повна перебудова процесів компанії та фінансової моделі, вихід на прибутковість, розширення спектру надання послуг
Виконавчий директор
from 12.2021 to 02.2024
(2 years 2 months)
First Legal LLC, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Ціль: управління 5 компаніями(юридична, косанлтингові), забезпечення фукціонування та оргагізація злагодженної роботи відлілів, забезпечення прибутку, розвиток компаній
Операційний директор, 400 людей в підпорядкуванні
from 10.2020 to 09.2021
(11 months)
CSD Медична Лабораторія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Задачі:
- налагодження роботи основних підрозділів компанії;
- впровадження нових бізнес-процесів, оптимізації існуючих;
- розширення мережі на території України;
- збільшення прибутковості компанії
Результат:
- з запланованих 25 лабораторних офісів відкрито 30, план виконаний на 120%
- оптимізований процес роботи з партнерами в питанні замовлення-доставки розхідних матеріалів. В результаті автоматизації скорочено час замовлення та доставки на 20%
- автоматизовано процес замовлення кур’єра через TMS систему, це дало можливість оптимізувати час диспетчера та дало змогу вивільнити час для інших ключових завдань
- повністю автоматизована логістика в компанії, що вплинуло на продуктивність праці відділу
- розроблені та впроваджені стандарти обслуговування, що призвело до зменшення негативних відгуків на 30%
- розроблено та впроваджено систему мотивації та KPI, що значно вплинуло на продуктивність праці співробітників;
- приведена до стандарту документація по компанії, внаслідок чого компанія отримала сертифікат відповідно по міжнародному стандарту ISO 9001:2015 та його національному аналогу ДСТУ ISO 9001:2015
Бізнес консультант
from 03.2020 to 10.2020
(7 months)
ТОВ, Киев, Киев, КИЕВСКАЯ (IT)
робота по Договору NDA
Комерційний директор/Операційний директор, 40 людей в підпорядкуванні
from 07.2018 to 02.2020
(1 year 7 months)
ТОВ Равіра ЛТД, Київ (IT)
Задачі:
- Розроблення та впровадження стратегії виведення IT продуктів на ринок;
- Аналіз потреб ринку та конкурентів;
- Фінансове планування доходів та витрат на проекти (бюджет);
- Повністю формування комерційного департаменту з нуля – підбір, навчання, адаптація, розроблення мотивації та KPI;
- Контроль основних показників діяльності компанії
Результат:
- Розроблена структура комерційного департаменту відповідно до поставлених задач (відділ маркетингу, відділ продажу, відділ підтримки споживачів, аналітичний відділ);
- Знайдені та адаптовані керівники відділів та спеціалісти;
- Проведено навчання для відповідних спеціалістів та доведені KPI;
- Розроблена маркетингова стратегія виходу продуктів на ринок, розрахованих бюджет. В результаті виведено на ринок мобільний додаток RestYou та проведено MVP по продукту Заправся економно в межах запланованого бюджету
- Розробленні та впровадженні бізнес процеси взаємодії між різними підрозділами, що дало змогу мінімізувати часові рамки взаємодії команд
- Запущений проект RestYou – мобільний додаток в сфері ресторанного бізнесу, дозвілля;
- Залучено до проекту 3500 B2B партнерів;
- За квартал в проект RestYou залучено 10 000 активних користувачів;
- Проведений аналіз та підготовлений запуск проекту RestYou в містах-мільйонниках, знайдені партнери
- Проведено дослідження (MVP) та підготовлено до запуску новий проект: мобільний додаток Заправся економно – сфера automotive. - Знайдено за місяць три партнери B2B: нафтогазові компанії, більше 10 торгових компаній з автомобільної сфери, 3 страхових компанії
В лютому місяці інвесторами компанії було прийняте рішення про закриття проектів та компанії
Адміністративний директор міжнародного бізнесу, проектна робота згідно договору на 6 місяців
from 10.2017 to 06.2018
(8 months)
Мук, Группа компаний, Київ (IT)
Задачі:
Аналіз діяльності локальних офісів компанії (Азербайджан, Вірменія, Білорусь, Грузія, Казахстан, Киргизстан, Молдова, Таджикистан, Туркменістан, Узбекистан, Монголія) по всім напрямкам: продажі, маркетинг, організаційна діяльність, охорона праці, адміністративна діяльність та розробка комплексних заходів по покращенню діяльності офісів
Оцінка роботи компанії з вендорами (AEG, APC, Atos, Autodesk, Avigilon, BENQ, Bitdefender, Brickcom, Check Point, Cisco, Commscope, Conteg, Dell EMC, e.HOT, Extreme Networks, Fortinet, Grandstream, Gigamon, HPE, IBM, InFocus, IXIA, Juniper Networks, Ivanti, LifeSize, Microsoft, NetApp, Oracle, Plustek, Qihan, Qnap, Radware, Sopar, StarWind, Tripp Lite, VCE, Veeam, VMware, YSoft, Zimbra та інші)
Результат:
Вивчив законодавчу базу країн, де розміщені локальні офіси. Це дало змогу оптимізувати структури офісів з дотриманням норм законодавства, без штрафних санкцій. Також адаптовані комерційні договори з урахуванням законів країн, де розміщені офіси;
Провів перемовини з керівниками офісів, встановлені проблемні питання. В результаті сформований документ, в якому висвітлені проблемні питання, етапи їх подолання з призначеними відповідальними особами та строки виконання;
Провів аналіз показників діяльності локальних офісів по всім напрямкам діяльності;
Провів оцінку роботи локальних офісів з вендорами;
Сформував необхідні рекомендації – заходи щодо покращення роботи локальних офісів. При запровадженні даних рекомендацій компанія зможе збільшити долю ринку по відповідним вендорам на 10-15%, що відповідно призведе до збільшення прибутку
Директор з розвитку бізнесу, 30 чоловік в підпорядкуванні
from 03.2016 to 11.2017
(1 year 8 months)
SkillUP, Київ (Освіта, наука)
Задачі:
- Аналіз ринку України та СНГ по напрямку IT освіта;
- Розробка та впровадження стратегії по виводу нових продуктів на ринок;
- Пошук та підбір спеціалістів для реалізації даних проектів;
- Розроблення та впровадження стратегії просування діючого продукту по напрямку B2B;
- Планування та розрахунок бюджету
Результати:
- Провів аналіз ринку по напрямку IT освіта, визначені найбільш перспективні напрямки для розвитку;
- В травні 2016 стартувало два освітніх проекти для учнів старших класів: 2d Art Concept Art та Java програмування. Набрано три перші групи студентів;
- Розроблена та впроваджена стратегія розвитку напрямків B2C та B2B. В результаті збільшено кількість слухачів на напрямках B2C на 20%, B2B на 15%;
- Провів біля 200 виступів на оффлайн заходах у Києві, Львові, Харкові. Це дозволило зацікавити велику кількість освітніх закладів (шкіл, ліцеїв), що в перспективі призвело до колаборації;
- Розроблено під запити 50 клієнтів індивідуальні програми
В жовтні місяці компанія змінила стратегічний напрямок розвитку, обравши для себе пріоритетним розвиток франшизи
Виконавчий директор з функціями Комерційного директора, 30 чоловік в підпорядкуванні
from 08.2015 to 03.2016
(7 months)
ТОВ Вел Сек`юріті, Київ (IT)
Задачі:
Виведення нової компанії на ринок України;
Розробка та впровадження стратегії розвитку діяльності компанії, вивід компанії на прибутковість;
Контроль діяльності компанії: фінанси, продажі, маркетинг, закупки
Результат:
Розроблена та затверджена структура компанії. Відповідно до структури знайдений персонал;
Розроблена та затверджена стратегія розвитку компанії на один, три, п’ять років;
Налагоджено відносини з постачальниками обладнання BITREK, TELTONIKA. В результаті ефективно проведених перемовин на початковому етапі вдалося домовитись про відстрочку платежу (з оплатою мінімального авансу) за продукцію, що дало можливість значно зменшити витрати на початковому етапі розвитку компанії;
Знайдені та підписані партнерські договори з дистриб’юторами в різних областях. Це дало можливість розширити зони присутності компанії, покращити сервіс, зарекомендувати себе як надійний партнер;
Знайдений підрядник та створений сайт в результаті чого почали надходити заявки від клієнтів з Інтернету;
Впроваджені автоматизовані системи обліку 1С, CRM;
Залучено до співпраці 60 клієнтів B2B, з яких такі відомі як Нова Пошта, Аркуш Трейд, Дельта Вілмар, Агромир, Солді, МСД
Після виходу компанії на прибутковість інвесторами компанії було прийнято рішення продажу компанії.
Project manager
from 04.2014 to 08.2015
(1 year 4 months)
Універсальні мобільні технології, Київ (IT)
Досягнення за вказаний період:
- результативно запущено понад 30 проектів з підприємствами різних напрямків: Фармак, Біофарма,Гала Фарм, Юрія Фарм (фармацевтика), Закарпаттяобленерго, Прикарпаттяобленерго (енергетика), Говерла, МСД, АТП 2202, Транс Карпати (вантажні та пасажирські перевезення), молочна компанія Галичина, Бісквіт Шоколад, Солодкий світ (виробництво) та багато інших на суму понад 3 млн.грн
- успішно провів 2 тенедри на суму 2 млн.грн
Маркетолог
from 07.2012 to 04.2014
(1 year 9 months)
Freelance, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Досягнення за даний період:
- по напрямку залучення клієнтів співпрацював з компаніями BenishGPS, GarageGPS, UMT, CBS: знайдено та підписано більше 200 договорів з В2В клієнтами
- розроблена стратегія розвитку для консалтингової компанії - компанії БІТ по напрямках: IT підтримка бізнесу, хмарні рішення. Стратегія впроваджена частково в напрямку залучення клієнтів, в результаті збільшена кількість клієнтів на 20%
- проведений аналіз та розробений комплекс заходів для дистриб'ютора будівельних матеріалів - компанії ПИК Дистриб'юшн - по напрямку інтеренет маркетингу. В результаті запущено інтернет магазин, а також запущені рекламні кампанії в соціальних мережах, що призвело до збільшення прибутку на 30%.
- розроблена та впроваджена digital стратегія для englishclubnewwold - школа англійської мови. Запущена рекламна кампанія в соціальних мережах та інстаграм, що дало можливість набрати нові групи учнів.
Директор з маркетингу, продажу послуг та обслуговування споживачів, 100 чоловік в підпорядкуванні
from 08.2000 to 07.2012
(11 years 11 months)
Укртелеком, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
Задачі:
- Збільшення долі ринку по напрямках B2B та B2C;
- Збільшення доходу компанії;
- Популяризація бренду компанії;
- Автоматизація бізнес – процесів в компанії
Результати:
- Збільшено дохід компанії на 15% відповідно до попереднього (звітного) періоду;
- Збільшена доля ринку на 20% відповідно до попереднього (звітного) періоду;
- Підписані договори на послуги з 12000 клієнтами - фізичними особами;
- Підписані договори за послуги з 3000 клієнтами - юридичними особами;
- Переведено на автоматизовану систему абонентську базу клієнтів;
- Проведена інвентаризація договорів та здійснено при необхідності перепідписання договорів;
- Введено в експлуатацію нову систему взаємодії з технічним департаментом;
- Введено нову систему контролю за поставленими задачами;
- Введена автоматизована система прийому заяв, скарг;
- Проведено понад 20 акцій для залучення абонентів
Економіст
from 08.1999 to 08.2000
(1 year)
ЗАТ Фабрика Мрія, Костопіль (Легка промисловість)
Education
Одеська національна академія зв`язку ім. О.С.Попова
Інженер, факультет телекомунікаціні системи та мережі, Одеса
Higher, from 2006 to 2012 (5 years 8 months)
Національний університет водного господарства та природокористування
Економіст, факультет економіки підприємства, Рівне
Higher, from 1996 to 2002 (5 years 8 months)
Additional education and certificates
PowerPoint 2006-2017
2018
Google Digital
2018
Інтернет маркетинг, Академія маркетинга Webpromo experts
2018
Центр післядипломної освіти, навчання з питань ОП і ПБ. Присвоєна друга категорія інженера з ОП і ПБ 2 категорії
2010
Центр післядипломної освіти, Школа резерву керівних посад 1 рівня
2007
Google Analytics Academy - Розширений курс по Google Analytics
2019
Школа продаж Уколової Катерини, Вебінар "Дашборд власника бізнесу. ТОП 25 звітів для управління продажами в компанії"
2020
Бізнес Конструктор, Курс "Бізнес: від хаосу до системи"
2020
Бізнес Конструктор, Практикум Кирила Куницького: " Ефективний керівник"
2020
Школа продаж Уколової Катерини, Тренінг "Як перевести бізнес і продажі в онлайн. ТОПові інструменти і сервіси"
2020
Сonvert Monster, Онлайн конференція : Неділя інтернет маркетингу"
2020
Google Analytics Academy - Google Tag Manager
2020
SendPulse Academy - B2B Marketing
2020
Управління бізнес-процесами, сертифікат ISO 9001
2021
Knowledge and skills
- MS Office
- 1С
- Користувач ПК
- CRM
- Бітрікс24
- MS Visio
- Trello
- Jira
- Парус
- Microsoft Dynamics CRM
- Scrum
- Agile
- Канбан
Language proficiencies
- English — average
- French — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Ключові навички:
- 14 років на керівних посадах з них 12 років на ТОП позиціях в наступних сферах бізнесу: IT, медицина, телекомунікації, системна інтеграція, дистрибуція, освіта;
- глибока експертиза в управлінні людьми, налаштуваннях бізнес-процесів, маркетингу, продажах, клієнтському сервісі, логістиці, контакт-центр, фінансах;
- досвід управління персоналом від 400 людей;
- досвід розробки системи мотивації та KPI;
- досвід виведення бізнесу з нуля в високоприбутковий;
- досвід виведення нових продуктів на ринок;
- досвід організації роботи філіалів як на національному рівні так і 15 країнах СНД
Similar candidates
-
Начальник охорони
35000 UAH, Kyiv -
Охоронець праці
Kyiv -
Керівник, заступник керівника, начальник служби безпеки
80000 UAH, Lviv, Kamianka-Buzka -
Начальник охорони
Lviv -
Керівник охорони
Kyiv -
Начальник служби безпеки
Kyiv