Resume from October 1, 2019

Мотрунич Людмила

Соціальний працівник

Full-time.

Age:
25 years
City:
Vynohradiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Additional information

Мотрунич Людмила Михайлівна

Дата народження: 14.03.1994
Місто: Виноградів
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Вересень 2011 р.-червень 2016 р., Ужгородський Державний університет, факультет «Суспільних наук», спеціальність «Психологія», диплом бакалавра (2011-2014 р.р.), факультет «Суспільних наук», спеціальність «Практична психологія», диплом спеціаліста(2014-2016 р.р.)
Досвід роботи:
Діловод
серпень 2017 р. – вересень 2019 р., сільська рада, с. Великі Ком'яти.
На даній посаді виконувала такі функціональні обов'язки:
— роботи з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— прийом, обробка та сортування вхідної та вихідної документації;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника та секретаря;
— участь в організації різних масових заходів;

Здобула досвід:
— роботи з оргтехнікою;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовки документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника та установи вцілому;
— прийому і реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
— ведення кадрової справи;
— замовлення канцелярського приладдя та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності установи;
— облік роботи співробітників;
— оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в кабінеті та на робочих місцях.

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності установи;

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність. Прагнення до пізнання та самовдосконалення. Велике бажання до особистісного розвитку та актуалізації. Уміння ставитись раціонально та гуманно до конкретної ситуації та проблеми вцілому, стресостійкість.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 4 роки.
Можливість відряджень: ні.
Шкідливі звички: нема.
Мінуси: відсутність знання угорської мови.


Save to applications Already in applications
Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: