Resume from September 26, 2022PRO

Наталья

Менеджер по роботі з клієнтами, project manager

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates’ personal information, log in as an employer or sign up.


Work experience

Навчання

from 04.2022 to now (8 months)
Онлайн-курси, Удаленно (Маркетинг, реклама, PR)

Вітання! Розглядаю позиції: Business development manager, менеджер по роботі з клієнтами(b2b), project manager та інші релевантні позиції.
Контакти для зв’язку: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
З попереднього досвіду роботи є розуміння бізнес-середовища та поведінки цільової аудиторії. Вдосконалила аналітичні та комунікаційні навички, розумію технології продажів та лідогенарації, вмію мотивувати та координувати роботу інших людей.
Зараз проходжу різні курси(нижче в резюме є перелік курсів та навичок).

Менеджер з управління нерухомістю

from 08.2021 to 03.2022 (7 months)
Мережа бізнес-центрів, Київ (Нерухомість)

1. Взаємодія з поточними клієнтами(орендарями): контроль документообігу та оплат рахунків, вирішення адміністративних питань та організація необхідних процесів.
2. Організація переглядів приміщень та підготовка нових договорів оренди.
3. Комунікація з юридичним, фінансовими відділами та технічним персоналом.
4. Реклама, пошук та взаємодія з потенційними клієнтами: розміщення рекламних оголошень, розсилки на бази контактів, постановка задач відділу маркетингу, розробка комплексних стратегій щодо просування в мережі(сайт, Facebook, LinkedIn, Telegram).
5. Комунікація з відділом маркетингу, менеджерами сайтів оголошень та брокерами.

• В роботі використовую месенджери, онлайн інструменти google, сервіси розсилок(Unisender, Octopus).
• Коректно ставлю задачі, підтримую, мотивую та контролюю дотримання домовленностей.

Менеджер у сфері операцій з нерухомістю

from 09.2020 to 08.2021 (11 months)
NAI Ukraine, Київ (Нерухомість)

1. Pre-sale:
- лідогенерація в Linkedln(Octopus) та інших соцмережах, написання скриптів повідомлень, формування воронки продажу.
- оптимізація розділів на корпоративному сайті та написання тематичних публікацій(взаємодія з відділом маркетингу).

2. Робота з партнерами:
- взаємодія з девелоперами та управляючими компаніями офісної нерухомості: моніторинг орендних ставок, вакантності та подальше наповнення інформацією внутрішньої системи.
- підтримка комунікації з суміжними компаніями(юридичні, будівельні) та як наслідок генерація лідів на інші послуги компанії.
- комунікація з власниками нерухомості за об’єктами для подальшої пропозиції клієнтам.
- запуск та координація проекту з АКУ(Асоціація коворкінгів України): побудова структури взаємодії та координація роботи піар-відділу за цим проектом.

3. Робота з клієнтами:
- виявлення потреб та специфіки запиту. Підбір приміщень та консультації щодо перспективних релокацій. Підготовка варіантів за запитом з використанням порівняльних аналітичних таблиць.
- погодження комерційних умов та урегулювання орендних відносин клієнта.
- підтримка комунікації: відправлення аналітичних звітів чи інформаційних публікацій компанії, спілкування щодо стану ринку нерухомості.

4. Додаткова діяльність:
- Розвиток нових напрямків в компанії(складська нерухомість та street retail): підбір варіантів за запитами клієнтів та наповнення внутрішньої бази контактами власників нерухомості.

Менеджер з оренди комерційної нерухомості

from 06.2020 to 09.2020 (3 months)
Forum, Київ (Нерухомість)

1. Розвиток та побудова ділових відносин з керівниками компаній(LinkedIn, Facebook, холодні звінки, пошта)
2. Організація переглядів представникам компаній, що розміщуються в інших бізнес-центрах, з метою оренди комерційної нерухомості в мережі бізнес-центрів Forum в перспективі.
3. Участь в розробці стратегічних планів для підвищення лояльності та зростання об’єму продажів.
4. Інформування представників бізнес-середовища про наявні переваги та пропозиції в мережі бізнес-центрів Forum.

Менеджер з продажу B2B/по роботі з корпоративними клієнтами(комерційна нерухомість)

from 11.2019 to 04.2020 (5 months)
Partner Construction, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Пошук потенційних замовників послуг та контактів для зв’язку(холодні дзвінки та вхідні заявки)
2. Виявлення потреб замовника (переговори та зустрічі, виїзд на об’єкт);
3.Формування комерційної пропозиції та тендерної документації( передача технічного завдання від замовника та координація підготування документації в компанії)
4. Внесення змін від замовника;
5. Виставлення рахунків на оплату та оформлення договорів

Менеджер адміністративної діяльності

from 06.2019 to 11.2019 (5 months)
Pro Business Hub, Київ (Нерухомість)

1. Вибір оптимального напрямку розвитку компанії та оптимізація витрат:
- встановлення та розрахунок вартості оренди приміщення.
- пошук та комунікація з підрядниками( меблі, поставки продуктів ,витратних матеріалів)
- піар та розвиток: комунікація з платформами для реклами, написання рекламних текстів.
- написання комерційної пропозиції та пошук потенційних клієнтів.
2. Підтримка діяльності простору:
- комунікація з замовниками послуг, виявлення потреб.
- продаж додаткових послуг та розширення асортименту даних послуг.
- реєстрація клієнтів та оформлення угод в «Bitrix 24»
- заключення договорів оренди та розрахунок клієнтів за використані послуги.

Адміністратор телеканалу

from 11.2018 to 12.2019 (1 year 1 month)
Телеканал «XSPORT», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Формування графіків роботи співробітників та комунікація з ними щодо змін у роботі, контроль.
2. Логістика та планування студійних проектів.
3. Розробка кошторисів на проекти(Excel).
4. Координація роботи учасників проектів.
5. Комунікація з гостями студій(спортсмени, тренери, президенти федерацій і тд.)

Менеджер адміністративної діяльності

from 06.2018 to 01.2019 (7 months)
Коворкінг «Толока», Київ (Нерухомість)

1. Організація роботи офісу:
- пошук та замовлення необхідних товарів та послуг;
- контроль наявності необхідних товарів та послуг;
2. Комунікація з замовниками послуг та контроль оплати оренди приміщення.
3.Ведення каси та оформлення договорів оренди.

Заступник голови

from 09.2017 to 10.2019 (2 years 1 month)
Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ, Київ (Освіта, наука)

1. Координація роботи команди(30 людей):
- постановка задач, контроль їх виконання
- пошук систем мотивації та оптимізації роботи команди.
2. Організація заходів ( культурно-масові, навчально-тренінгові, спортивні ,тімбілдинг):
- технічне забезпечення заходів;
- розробка концепції заходу;
- координація роботи співорганізаторів та учасників;
- пошук спонсорів;
3. Ведення корпоративних сторінок в соц.мережах та написання рекламних текстів (Telegram, Facebook,Instagram).


Education

Національний авіаційний університет

Будівництво та реконструкція аеропортів та автошляхів, Київ
Higher, from 2014 to 2020 (6 years)

-1 місце в огляді-конкурсі на кращий дипломний проект (бакалавр) на тему: «Проектування плитного залізобетонного шляхопроводу на перетині доріг II та III категорії»-2018 р.

-1 місце в огляді-конкурсі на кращий дипломний проект (магістр) на тему: «Реконструкція ділянки автомобільної дороги з використанням геосинтетичних армуючих прошарків»-2020 р.

-Учасник II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади «Автомобільні дороги та аеродроми» в 2018 та 2019 році (отримала 1 місце з дисципліни «Інженерна геодезія» в 2018 р. та 2 місце з дисципліни «Експлуатація автомобільних доріг» в 2019 р.)

-Написання статтей та тез для наукових конференцій в університеті.
-Підвищена стипендія.


Additional education

  • Інтернет-маркетинг від Google (2019, 2 місяці)
  • «Project manager» Genius (2022, 2 місяці)
  • Основи інтернет-маркетингу від Stepik (2022, 1 місяць)
  • Google spreadsheets (2022, 2 тижні)
  • SEO-спеціаліст від Genius (2022, 1 місяць)

Professional and other skills

Computer skills
1. Графічні редактори: AutoCad, ArchiCad, Canva.
2. CRM: Bitrix 24, Creatio, AmoCRM.
3. Онлайн інструменти Google: таблиці, диск, форми, документи, календар.
4. Для роботи використовую сучасні канали пошуку та комунікації: Telegram, Viber, Messenger, Instagram, Microsoft teams, LinkedIn, Facebook.
5. Сервіси розсилок: Unisender, Octopus.


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

• За 2021 рік прочитала 47 книг в рамках книжного марафону.
• Щодня займаюсь спортом в рамках спортивного марафону.
• 5 років навчання в університеті активно займалася студентським самоврядуванням та волонтерською діяльністю (отримала посаду заступника голови студентської організації університету)
• З 2017 року координую волонтерів на проектах Run Ukraine та Race Nation: пошук, комунікація та введення в обов`язки волонтерів, координація роботи на події (на проект від 30 до 100 волонтерів).


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: