Resume from October 15, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5765529

Офис-менеджер, оператор ПК, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Ternopil

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

Russian — fluent

Additional information

РЕЗЮМЕ

ПІДГАЙНА НЕОНІЛА РОМАНІВНА
Дата народження 15.02.1961 р.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета пошуку роботи: отримання посади офіс-менеджера, помічника керівника, референта, адміністратора.
Освіта: повна вища.
1979-1985 рр. навчалася у Львівському політехнічному інституті. Після закінчення навчання отримала диплом за спеціальністю «Світлотехніка та джерела світла» та отримала кваліфікацію інженер-електрик.

Досвід роботи:
З 04 липня 2016 року по даний час працюю помічником директора з регіонального розвитку в компанії, що надає послуги охорони.
На даній посаді я беру участь у впровадженні системи взаємозв’язків, забезпечую координацію внутрішньої управлінської діяльності між керівником підприємства та іншими працівниками, а також системи взаємовідносин керівника підприємства з представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами.
Відповідаю за укладення та оформлення договорів, підбір персоналу, формую та надаю необхідну звітність. Складаю замовлення на обладнання, матеріали та послуги.
Беру участь у розгляді управлінських і організаційних справ. Веду встановлену документацію. Здійснюю відбір та опрацювання інформації для керівника. Готую проекти розпорядчої документації, адміністративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції: запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо, укладаю договори про надання послуг.
Організовую своєчасне та адресне направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника підприємства, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям. Простежую процес одержання встановленої інформації, контролюю повноту її надходження та виконання.
З 03.05.2001 р. по 03.07.2016 р. працювала на посаді консультанта приватного нотаріуса Березій З.А.
На даній посаді проводила консультації клієнтів з питань нотаріату, перевірку та відбір документів, оформлення нотаріальних документів та їх реєстрацію в відповідних державних реєстрах, підготовку необхідної звітності нотаріуса та нотаріального архіву.
З 15.07.1998 р. по 31.12.1999 р. працювала секретарем-референтом в Тернопільському регіональному центрі сертифікатних аукціонів.
З 31.07.1995 р. по 13.07.1998 р. працювала інженером служби маркетингу ТОВ «Ходер».
З 01.10.1984 р. по 15.11.1991 р. працювала за спеціальністю у Всесоюзному проектно-конструкторському і технологічному інституті світлотехнічної промисловості (ВПКТІ світло).

Особистісні риси:
Наполеглива, цілеспрямована, пунктуальна. Відповідально ставлюсь до покладених на мене обов’язків. Завжди намагаюсь знайти декілька варіантів вирішення тих чи інших питань.
Толерантна до думок та поглядів інших людей. Налаштована на встановлення доброзичливих стосунків в оточенні.
Дисциплінована, організована, маю аналітичні здібності. Оточуючу дійсність сприймаю тверезо. В певній мірі оптимістично налаштована.

Додаткова інформація:
Володію хорошими навиками роботи на ПК (робота з офісними програмами WORD, EXCEL, INTERNET, поштовими програмами), вмію користуватися оргтехнікою (факс, ксерокс, принтер, сканер тощо).
Вільно володію українською та російською мовами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: