Resume from April 6, 2021 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5766321

Менеджер, инспектор отдела кадров, администратор, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Chernihiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 02.2020 to 08.2020 (6 months)
Приватна охорона фірма, Чернігів (Консультації що до посади, звітності по табелю та інше)

Консультації що до посади

Менеджер,инспектор отдела кадров

from 12.2015 to 02.2020 (4 years 2 months)
ТОВ "Новгород-Северський мясокомбинат", Чернігів (Мясокомбинат, производство.)

Менеджер: продажи ,закупка КРС, (поиск транспорта), размещения информации в интернете.Инспектор отдела кадров- прием ,увольнение (приказы), личные дела, учёт трудовых книжек,табеля, консультация, подбор персонала, и д.р..

Менеджер- оператор

from 01.2013 to 12.2015 (2 years 11 months)
Колл центр, Чернігів (Консультация)

Начальник смены.Техник-технолог.

from 06.2001 to 12.2001 (6 months)
Шепри, Славутич (Макаронное производство)

Education

Национальный аэрокосмический университет ім. Жуковського "ХАІ"

ПО, Харків
Higher, from 2001 to 2007 (6 years 1 month)

Additional education and certificates

Черниговский кооперативный техникум(техник-технолог:макаронных,х/булочных, кондитерских, пищ.добавок.

1998-2001

Knowledge and skills

Знання офісних програм Знание офисных программ

Additional information

Поиск интересной, перспективной работы.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: