Resume from October 22, 2019 PRO

Ірина

Асистент стоматолога, 8 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
26 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Медична сестра відділення інтенсивної терапії новонароджених

from 10.2018 to 05.2019 (7 months)
Київський міський пологовий будинок №6, Київ (здоров'я новонароджених дітей)

Ця посада має безліч обов'язків та дуже велику відповідальність, а саме: набуття особливих навичок реанімації новонароджених, виконання внутрішньовенних, внутрішньом'язових ін'єкцій, введення препаратів, допомога лікарю-неонатологу при катетеризації пупкової вени, ведення медичної документації, тощо. Особлива увага надається режиму дня новонародженої дитини, а саме, навчання матері як правильно кормити дитинку, що можна їсти мамі в період годування, а що ні, основи гігієнічного догляду тощо.

Education

НМУ ім. О.О. Богомольця

Медичний факультет №4, лікувальна справа, Київ
Unfinished higher, from 2015 to 2019 (4 years 1 month)

На даний момент, я студент-медик 5 курсу, навчаюсь на державному замовленні. Ліцензійний іспит КРОК-1 здала на 83,7 % , OSKE-1 - відмінно, 5.

Additional education and certificates

Партнер+, профі-мастер дитячого масажу

2016, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Робота зі сканером Google Chrome Робота з принтером Робота з ксероксом Веб-браузери Аміго

Additional information

Пунктуальна, стараюсь все виконувати навідмінно, наполеглива, всі справи завжди виконую до кінця, маю здатність швидко навчатися,
ввічлива, уважна, дружелюбна, неконфліктна, орієнтована на результат, відповідальна, чуйна, порядна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: