• PRO

Аліна

Дизайнер меблів

Considering positions:
Дизайнер меблів, Помічник флориста, Ландшафтний дизайнер, Помічник дизайнера, Контент-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер бек-офісу

from 04.2024 to now (1 year 4 months)
АгріСмарт Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота із первинною документацією (договора,додаткові угоди,рахунки,видаткові накладні)-повноцінний супровід від створення,до контролю наявності оригіналів;

-Допомога у організації корпоративних заходів;

-Забезпечення життєдіяльності офісу;

-Замовлення канцелярських та господарських товарів

-Контроль за забезпеченням офісу

-Управління документообігом

-Ведення корпоративної звітності

-Комунікація із постачальниками, участь закупівлі товару;

-Супровід продажу від документального до логістичного

-Замовлення промо -матеріалів для маркетингу

-Виконання інших доручень керівника

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2022 to 03.2024 (1 year 7 months)
НК Групмед, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Прийом та обробка замовлення;


-Взаємодія з аптеками та іншими торговими точками в телефонному режимі;


-Комунікація та супровід торгової команди;

-Повноцінний супровід процесу продажу;

-Контроль і актуальності контактних даних в 1 с;

-Робота з дебіторською заборгованістю, з документами;

-Робота зі звітністю в 1 с та Excel;

-Вирішення питань по рекламації.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2022 to 02.2022 (1 month)
НК Групмед, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом та обробка замовлення;

-Взаємодія з аптеками та іншими торговими точками;

-Повноцінний супровід процесу продажу;

Адміністратор

from 07.2021 to 11.2021 (4 months)
Готельно-ресторанний комплекс Villa San-Marino, Ворзель (Сфера обслуговування)

Бронювання, зустріч, поселення та виселення гостей;

-Проведення оплати та надання інформаційних послуг для гостей готелю;

-Створення комфортних умов для відпочинку та проживання клієнтів;

Здійснення контролю за своєчасною підготовкою номерів до прийому тих, хто перебуває в готель;

Контроль над дотриманням чистоти в номерах та самому готелі;

Контроль за збереженням майна та устаткування, що належить готелю;

-Взаємодія з іншими службами готелю.

Помічник керівника

from 04.2021 to 07.2021 (3 months)
Агро Ассістент, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Контроль наявності документів, сканування, архівування;

-Облік розрахунків з постачальниками та покупцями;

-Заведення контрагентів в 1С, підготовка первинної документації;

-Забезпечення життєдіяльності офісу(замовлення канцелярії,чай/кава);

-Підготовка до виставки(забезпечення необхідними матеріалами, контроль);

-Виконання доручень директора.

Фахівець по работі з клієнтами

from 05.2020 to 04.2021 (11 months)
Еколан Інгредієнти, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Формування заявок на відвантаження товару;

-Повноцінний супровід існуючих клієнтів компанії;

-Контроль дебіторської заборгованості;

-Робота в рамках підписаних договорів (виставлення рахунків, відвантаження;

-Робота зі звітами, таблицями;

-Переоформлення договорів з клієнтами ;

-Моніторинг ринку потенційних клієнтів;

-Ведення первинної бухгалтерської документації, оформлення супровідних документів на продукцію;

-Робота з рекламаціями та запереченням.

Асистент керівника

from 10.2018 to 05.2020 (1 year 7 months)
Агротолока, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:

- Ведення ділової переписки та документообігу;


-Робота з інформаційними ресурсами, здійснення необхідної інформаційно-пошукової роботи;

-Складання бюджету;

-Аналітична робота за дорученням керівника;


-Документальний супровід контрагентів;

-Робота з тендерними майданчиками, підготовка та розміщення тендерної документації;

-Закупівля товару(працювали із поточними постачальниками,інколи моніторили умови у нових);

-Досвід роботи із митним брокером;

-Робота з клієнт-банком, здійснення оплати, робота з випискою;

-Підготовка необхідних звітів та документів ;

-Формування комерційних пропозицій ;

-Підготовка матеріалів для публікації в каталогах та на сайті;

-Формування ТЗ та контроль роботи дизайнера та розробника сайту.

Продавець-консультант

from 03.2017 to 09.2017 (6 months)
LizGard, садовий центр, Київська обл (Сільське господарство, агробізнес)

Консультування по асортименту та догляду за рослинами,допомога клієнтам у підборі рослин

Моніторинг за станом та догляд за рослинами за майданчику власними силами та силами робочих

Участь в інвентаризації

Education

Білоцерківський національний аграрний університет

Агрономічний, Біла Церква
Higher, from 2012 to 2018 (5 years 4 months)

Knowledge and skills

  • VN Video Editor
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • 1С:Підприємство
  • Графічні редактори
  • Canva
  • Adobe Lightroom
  • Adobe
  • PRO100
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення соціальних мереж

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: