Resume from February 3, 2022 PRO

Наталія

Адміністратор ресторану, кафе, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер нiчноi змiни

from 08.2013 to 05.2020 (6 years 9 months)
Resto club PODIUM (м. Полтава), Полтава (Сфера обслуговування)

Посадові обов'язки:

*ведення касової дисципліни (відкриття / закриття зміни, розрахунок гостей, інкасація виручки;
*контроль дотримання стандартів компанії та основ сервісу;
*консультація гостей, отримання зворотного зв'язку від гостей про якість обслуговування і характеристик страв;
*рішення критичних, адміністративних, господарських або кофліктніх ситуацій різного характеру, взаємодія з гостями, підтримка лояльності;
*підбір, навчання персоналу;
*контроль і управління персоналом, контроль роботи кухні (комунікація з шефом), складання графіка, ведення табелю;
розробка посадових інструкцій, обов'язків, стандартів роботи, дисциплінарних стягнень для персоналу (адміністор, бармен, повар, офіціант)
*бюджетування, фінансовий аналіз і оптимізація витрат;

*введення акцій, знижок, майстер класів для залучення гостей
*контроль зміни собівартості продукції
*допомога керуючому з усіх питань.
*ведення фінансової звітності для керівництва.

Досягнення:
*утримання топових позицій в рейтингу закладів м Полтава;
*зростання кількості постійних клієнтів

Адміністратор, директор, арт-директор

from 05.2003 to 08.2013 (10 years 3 months)
Split, диско" Шоу- холл", Полтава, Полтава (Сфера обслуговування)

Посадові обов'язки:

*організація, контроль взаємодії всіх служб шоу-холу;
*підбір та навчання персоналу;
*аналіз і закупівля всього необхідного обладнання та інвентарю для роботи;
*аналіз і відбір постачальників, укладання договорів;
*контроль дотримання санітарних норм;
*розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності шоу-холу;
*складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
*взаємодія з контролюючими органами;
*ведення внутрішньої документації ресторану (бюджет і звітність);
*контроль за наявністю і своєчасним продовженням дозвільної документації;
*розробка меню і сезонних пропозицій;
*контроль за дотриманням працівниками шоу-холу трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, здійснення контролю над виконанням працівниками вказівок керівництва.
*організація заходів, шоу-програм і концертів.

Досягнення:
*виведення закладу в рейтинг топових в м Полтава;
*підвищення сервісу і якості обслуговування гостей
*зростання рентабельності і збільшення середнього чека;
*протягом роботи в шоу-холі, пройшла дорогу по кар'єрних сходах від адміністратора до керівника.

Education

Полтавський державний сільськогосподарський інститут

Облік і аудит, кваліфікація економіст- бухгалтер, Полтава
Higher, from 2000 to 2001 (1 year)

Друга вища

Полтавський державний педагогічний інститут

Українська мова і література, Англійська мова,, Полтава
Higher, from 1992 to 1997 (4 years 9 months)

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Навики:
*досвід роботи в ресторанному бізнесі більше 10 років (на посаді керуючого ресторан шоу-хол, старшого адміністратора.)
знання стандартів гостинності;
*вміння вирішення конфліктних ситуацій і завдань різного характеру (фінансового, господарського, комунікаційного);
*знання нормативної документації: СанПіН до підприємств громадського харчування, закону про захист прав споживачів.
досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
*навики управління персоналом з 50 чоловік;
досвід підбору і навчив персоналу (бармени, офіціанти, адміністратори);
*вміння мотивувати персонал;
*навик ведення переговорів та ділової переписки;
*досвід розробки меню ресторану і барной карти з «нуля», ведення технічної документації;
*досвід в складанні і контролю виконання бюджету ресторану;
*фінансовий аналіз та оптимізація витрат;
*досвід в плануванні і проведенні банкетів, фуршетів і *корпоративних заходів чисельністю понад 100 осіб;
*досвід розробки рекламних заходів, проведення переговорів з постачальниками, планування повсякденні витрати ресторану;
*знання закупівельної діяльності ресторану;
*досвід робота з перевіряючими органами.

Особисті якості:

-великий інтерес до вивчення тонкощів обслуговування і управління в даній сфері;
*стресостійкість, комунікабельність, грамотна мова, оптимізм, відповідальність, порядність, чесність, вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях, вміння працювати в колективі;
*амбітна людина, завжди досягаю своєї мети.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: