Resume from December 10, 2019 PRO

Міщенко Володимир Дмитрович

Менеджер ЗЕД

Full-time.

Age:
33 years
City:
Kherson

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер ЗЕД

from 02.2011 to 04.2015 (4 years 2 months)
ТОВ Термекс-Логістік, Херсон (Логістика, митниця, склад)

Особисті дані:
1987 року народження. (повних років 32)
Місце проживання: м.Херсон
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
2017-2019 – працював у Датській логістичній компанії TRICOLORE A/S, перевезення вантажів Данія-Німеччина-Нідерланди.
2015-2017- приватний підприємець (B2C сфера продажу);
2011-2015 роки працював у ТОВ «Термекс-Логістік» на посаді менеджера ЗЕД/штатного декларанту. Виконував весь спектр робіт митного оформлення: імпорту та експорту товарів, складання міжнародних контрактів співпраці,
специфікацій, інвойсів, дозвільної документації, оформлення ВМД.
2007-2011 роки працював на посаді менеджера з оптового збуту побутової техніки у ТОВ «Термекс-Логістік» (м. Херсон, пр-т. Ушакова, 57, оф.301, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section);

Обов’язки та здобуті навички :
1)впевнене володіння ПК (OS Windows, 1C 7,8, усі види браузерів, MS Office,Adobe Reader, графічні редактори та інші);
2)ЗНАННЯ МОВ: англійська (проходив практику у США), польска (2роки співпраці з перевізниками Польщі ), російська, українська;
3)роботи у сфері логістики (розрахунки своєчасності доставки товару до місць збуту, створення стратегічного запасу на складах, пошук та організація всіх видів рухомого складу для перевезень, товаросупровідна документація, та ін.);
4)співробітництва з фізичними та юридичними особами, а саме : документооберту , заключення та редагування договорів співпраці, оренди, первинної документації.
5)Організації моніторингової виборки та проведення конкурсів на закупівлю витратних матеріалів;
6)користування програмами: MD Declaration;
7) деларування товарів згідно МИТНОГО КОДЕКСУ;
8)знання ІНКОТЕРМС 2010;
9) акредитація, реєстрація в облікових картках та допуски на роботу з митними органами України;
10) досвід класифікаціі товарів згідно УКТЗЕД;
11) досвід у підготовці та веденні дозвільної документації з такими органами : СЕС(оформлення гігієнічних висновків і дозволів), Фітосанітарна інспекція, Державна екологічна інспекція, ЦСМ, тощо;
12)формування заявок на проведення випробувань для подальшої сертифікації продукції у органах ЦСМ, та отримання декларацій технічних регламентів і сумісності. Отримання серійних сертифікатів відповідності ;
13) проведення державних експертиз з енергозбереження і отримання дозвільної документації;
14)оформлення ПД, ПП, імпортні/експортні ВМД, робота у митних режимах: ЕЕ,ДЕ, ЕА, ІМ40ПМД, ЕК10АА та інші;
15)контроль і планування фінансів пов’язаних із платежами ЗЕД. Розрахунки митної вартості. Оплати на митницю для ПД та для кінцевого оформлення ВМД, контроль залишку вільних коштів, планування митних витрат підприємства.
16)організація і контроль роботи віддалених працівників у інших регіонах країни, а також попередня документальна підготовка для запровадження там митної очистки вантажів;
17)вивчення та аналізу кон’юктури ринку продажу побутової техніки у Південному регіоні;


Education

Харківский автомобільно-дорожній університет

Організація перевезень, контроль автомобільного транспорту, Харків
Higher, from 09.2004 to 07.2009 (4 years 10 months)


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: