• PRO

Олена

Менеджер з закупівель

Employment type:
full-time
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Голова Первинної профспілкової організації Укрнафтогазпрофспілки у ТОВ «Нафтогаз Тепло»

from 05.2020 to 05.2023 (3 years)
Первинна профспілкова організація Укрнафтогазпрофспілки у ТОВ «Нафтогаз Тепло», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Організація діяльності Профспілки на виконання завдань Статуту, рішень З’їзду, Центральної ради та Президії;
•Представництво, захист прав та інтересів членів Профспілки у відносинах з роботодавцем;
•Ведення колективних переговорів, укладання галузевих угод, колективних договорів, внесення пропозицій до генеральної та регіональних угод від імені працівників в порядку, встановленому законодавством, та здійснення контролю за їх виконанням;
•Планування, формування фінансового плану організації, розподіл грошових коштів необхідними для здійснення статутної діяльності в межах асигнувань, передбачених бюджетом;
•Проведення маркетингових досліджень ринкових цін з метою здійснення закупівель товарів, робіт та послуг з подальшим укладенням договорів про співпрацю.

Економіст з ціноутворення

from 01.2020 to 01.2025 (5 years)
ТОВ "Нафтогаз тепло", Київ (Енергетика)

•Розробка внутрішніх документів щодо взаємодії підрозділів Товариства з метою збору вихідних даних для своєчасного складання поточних, квартальних і річних звітів господарської діяльності;
•Аналіз, обробка та дотримання єдиних вимог при формуванні тарифів (різниці в тарифах) на ліцензовані види діяльності Товариства, надання пропозиції щодо їх коригування або перегляду;
•Збір та консолідація розрахунків фактичної собівартості всіх видів діяльності Товариства для аналіз показників роботи Товариства з урахуванням вимог чинного законодавства;
•Взаємодія з внутрішніми підрозділами та збір інформації та формування щомісячної, щоквартальної та щорічної звітності для зовнішніх користувачів згідно з установленими законодавством формами;
•Участь у формуванні поточного та стратегічного фінансового плану Товариства;
•Участь в розробці методики розподілу витрат та доходів, формування фактичної собівартості та інших документів;
•Опрацювання звернень органів місцевого самоврядування, які стосуються діяльності відділу;
•Виконання обов’язків керівника відділу у разі його відсутності.


В.о. начальника відділу адміністративно-документального забезпечення ТОВ «Нафтогаз Тепло»
з 03.2020 по 05.2020
• Підготовка проектів, реєстрація та зберігання наказів і розпоряджень з основної діяльності Товариства;
• Забезпечення приймання, реєстрації, обліку документів, їх зберігання та доведення до виконавців або відправлення адресатам. Перевірка дотримання вимог правильності оформлення вхідних та вихідних документів Товариства;
• Здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками структурних підрозділів Товариства термінів виконання документів, узагальнення та аналіз даних про хід та результати цієї роботи;
• Розроблення номенклатури справ структурних підрозділів Товариства та складання зведеної номенклатури справ Товариства;
• Ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками Відділу;
• Підготовка пакету документів супровід процедури закупівлі ТМЦ (адміністративно-господарської діяльності), транспортних засобів, паливно-мастильних матеріалів, послуг страхування та технічного обслуговування транспортних засобів та інших послуг, укладання, підписання та виконання договорів закупівлі для апарату Товариства.

Фізична особа підприємець

from 06.2015 to 04.2019 (3 years 10 months)
ФОП Правило О.С./ФОП Правило С.Г., Київ (Роздрібна торгівля)

• Реєстрація ФОП, відкриття банківського рахунку, підготовка, подача пакету документів та отримання необхідних дозволів для реалізації продукції;
• Пошук виробничих та торгових приміщень, підбір штатного персоналу, пошук постачальників закордонної продукції, заключення договорів про співпрацю;
• Повний контроль фінансово-господарської діяльності та проведення контрольно-ревізійнихперевірок;
• Звітування до Центральних органів виконавчої влади.

Менеджер проєктів (з питань регіонального розвитку) ООО «Е-КОМ» (тм ЕХІТЕ)

from 06.2012 to 04.2014 (1 year 10 months)
ООО «Е-КОМ» (тм ЕХІТЕ), Київ (IT)

• Продаж, впровадження та супровід ІТ – проєктів (електронного документообігу) в регіональних роздрібних торгівельних мережах (проведення аналізу ринку контрагентів з метою подальшого укладанням договорів про співпрацю, проведення перемовин/презентацій з керівництвом вищої ланки, формування кошторису, планування прибутку, управління ризиками, контроль підписання документів, контроль дебіторської заборгованості;
• Оновлення стратегії та комунікації продажів з відділом продажу (управління продажами, розробка пропозицій цінової політики, проведення аналізу роботи конкурентів регіонального ринку);
• Повна співпраця з представниками інших відділів щодо своєчасного технічного впровадження, технічного корегування проектів під запити контрагента та повний супровід щодо комунікації.

Education

2004-2011- Київський национальний університет технологій та дизайну (КНУТД)

«Економіка підприємства» - спеціаліст., Київ
Higher, from 2004 to 2011 (7 years)

Additional education and certificates

«Фахівець з публічних закупівель» KSE-Kyiv School of Economics

2023

«Закупівельний менеджмент» KSE - Kyiv School of Economics

2024

Тренинг «Холодні продажі», тренер Тетяна Бархатова; Тренинг «Активні продажі», тренер Євген Пастерніков

2015

Business Education Solutions «Управлінський облік. ІFA Diploma in Management Accounting»

2024

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: