Resume from December 11, 2019 PRO

Козуб Людмила Василівна

Інспектор відділу кадрів, 12 000 UAH

Full-time.

Age:
23 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності

from 02.2019 to now (11 months)
НІКО Трейдінг, Київ (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

•Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки,
•робота з персоналом, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ,
•збір необхідної документації (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні тощо)
•передплата на періодичні видання за запитом працівників офісу, ведення файлової системи, архіву, сканованих копій, облік відсутності персоналу,
•оформлення документи для відряджень співробітників, оформлення страхові поліси для закордонних поїздок співробітників та бронювання авіаквитків і готелі,
•ведення електронного документообігу, зберігання конфіденційної інформації, організація та ведення особистих справ працівників,
•оформлення на прийом та переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника, вказівок керівництва,
•участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів, підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників,
•зберігання, ведення трудових книжок працівників згідно з вимогами законодавства відповідно до внутрішнього класифікатора, облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, ведення штатного розпису, оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям,
•вивчення особливості переміщення і причини плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення, ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання
•контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах компанії і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку,
• облік порушень трудової дисципліни і громадського порядку, своєчасне прийняття адміністрацією, громадськими організаціями і трудовими колективами відповідних заходів, забезпечення складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом, відстеження змін в трудовому законодавстві України та їх своєчасне дотримання.

Адміністратор залу відділу продажу автомобілів

from 08.2017 to 02.2019 (1 year 6 months)
НІКО Діамант, Київ (Автомобільна промисловість і Автобізнес)

Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки, робота з клієнтами, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ.

Лаборант кафедри

from 09.2015 to 08.2017 (1 year 11 months)
Кафедра публічного та приватного права Факультету права та міжнародних відносин Київського університету імені Бориса Грінченка, Київ (Освітні послуги, Юридичні послуги)

Вхідна вихідна документація, вхідні дзвінки, робота зі студентами, педагогічно професорським складом, замовлення канцелярського приладдя, робота з МФУ, ведення графіку відпусток, канікул, сесій, робота в приймальній комісії, робота з особовими справами студентів, контроль ведення залікових книжок, лікарняних.


Education

Київський університет імені Бориса Грінченка

Факультет права та міжнародних відносин, кафедра публічного та приватного права Магістр, Київ
Higher, from 09.2017 to 12.2018 (1 year 3 months)

(Магістр права/Юрист)

Київський університет імені Бориса Грінченка

Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки Магістр, Київ
Higher, from 09.2017 to 12.2018 (1 year 3 months)

(Викладач електронного навчання)

Київський університет імені Бориса Грінченка

Факультет права та міжнародних відносин, кафедра публічного та приватного права Бакалавр, Київ
Higher, from 09.2013 to 06.2017 (3 years 9 months)

(Викладач правознавства)


Professional and other skills

Computer skills
Знання ОС Windows XP, Windows 7.
Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word), робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome) і електронною поштою.
Роботав мережі Lotus Notes, 1C
Текстові та графічні редактори. (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel).
Впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ).


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості
Відповідальність, організованість, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, старанність; стресостійкість; приємна зовнішність.

Загальні відомості
- цивільний шлюб (дітей не маю);
- орендоване житло;
- навчаюся в автошколі на водія категорії «В» (власного автомобіля не маю);
- наявність закордонного паспорту;
- готовність до відряджень.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: