Resume from March 14, 2020

Тодорова Валерія Дмитрівна

Секретар, офіс-менеджер, 8 000 UAH

Full-time.

Age:
27 years
City:
Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Помічник керівника контрольно-ревізійного відділу з ювелірних виробів та техніки

from 08.2015 to 12.2015 (4 months)
ПТ «Ломбард Україна, Киев (ломбард)


Education

Університет економіки та права “КРОК”

Правознавство, Киев
Higher, from 09.2013 to 07.2014 (10 months)

Університет економіки та права “КРОК”

Правознавство, Киев
Higher, from 09.2013 to 07.2014 (10 months)


Additional education

Школа майбутніх юристів Асоціації міст України (2014)


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Резюме
Тодорова Валерія Дмитрівна
Дата народження: 19.12.1992 р.
Місто: Обухів
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E- mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: заміщення вакантної посади офіс-менеджера, секретаря.
Освіта:
•вересень 2008 р.- червень 2013 р.-Поліцейська фінансово- правова академія, факультет « Право» , спеціальність «правознавство» диплом бакалавра (денна форма навчання);
•вересень 2013р.- липень 2014 р.-Університет економіки та права “КРОК”, спеціальність «правознавство» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта: березень 2014 р. - сертифікат «Школа майбутніх юристів Асоціації міст України» м. Київ.
Проходження практики :
- Пенсійний фонд м. Бровари;
- Відділ державної виконавчої служби броварського міськрайонного управління юстиції;
- Реєстрація цивільного стану громадян (РАЦС);
- Асоціація міст України;
- Верховна рада України.
Досвід роботи: Серпень 2015р.- грудень 2015 р. ПТ «Ломбард Україна», м. Київ. – помічник керівника контрольно-ревізійного відділу з ювелірних виробів та техніки.
Функціональні обов’язки:
-робота з оргтехнікою (сканер, принтер);
-перевірка трекерів машин;
-підготовка документів для керівника (звіти);
-моніторинг ринку та конкурентів;
-прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
-робота з охороною службою та контроль охорони в компанії;
-виконання особистих доручень керівника;
-проведення співбесід.
Професійні навички:
-уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word, Power Point);
-грамотна усна та письмова мова;
-знання основ діловодства та документообігу;
-знання оргтехніки ( сканер, принтер);
-знання мов: українська - вільно, російська -вільно, англійська- середній рівень.
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, , пунктуальність, ініціативність, організованість.
Додаткова інформація: одружена; дитина (син 3 роки); шкідливих звичок немає.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: