• PRO

Дар'я

Адміністратор магазину, 25 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор магазину, Помічник керівника, Офіс-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City of residence:
Vilnohirsk
Ready to work:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу

from 06.2022 to 10.2024 (2 years 4 months)
ОГХК, АТ, Вільногірськ (Гірнича промисловість)

Обов’язки:
контроль та координація роботи підпорядкованих служб;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
виконання особистих доручень;
вирішення соціальних питань;
активна участь та представлення інтересів керівника у громадських заходах.
пошук тем, розробка концепції відео- та фоторепортажів;
координація роботи групи телебачення, редакції газети та радіомовлення;
ведення корпоративної сторінки Facebook;
вирішення соціальних питань: улаштування ВПО, вирішення питань звернень громадян, тощо;
контроль та координація роботи підпорядкованих підрозділів:палац культури, бази відпочинку;
вирішення поточних завдань керівництва.

Маркетинг-аналітик

from 12.2020 to 09.2022 (1 year 9 months)
ОГХК, АТ, Вільногірськ (Гірнича промисловість)

Обов’язки:
оформлення видаткових накладних для завантаження авто- та з/транспорту;
формування пакету документів для подання в митне оформлення;
контроль завантаження авто- та з/транспорту;
аналіз та ведення зведених таблиць залишків готової продукції та пакувальних матеріалів;
формування зведених таблиць добових та загальних відвантажень та продажів;
контроль за термінами поставки товару згідно укладених договорів.

Референт комерційної служби

from 11.2014 to 02.2020 (5 years 3 months)
Філія ВГМК АТ ОГХК, Вільногірськ (Гірнича промисловість)

Обов’язки:
організація та супровід зустрічей керівника;
планування робочого дня керівника;
координація роботи усіх офісних служб (кур’єрів, водіїв, технічних працівників);
контроль забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами;
ведення протоколу нарад;
ведення ділової переписки та електронного документообігу;
розподіл вхідних дзвінків;
контроль за дотриманням затвердженої інструкції з діловодства.

Заступник начальника тендерного відділу, аналітик

from 04.2012 to 09.2014 (2 years 5 months)
Інтерпайп Україна, Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

Обов’язки:
допомога в розробці електронного майданчику (ЕМ) тендерних торгів підприємства;
моніторинг коректності даних при вивантажені та формуванні аналітик ЕМ;
допомога при акредитації учасників торгів (зворотній зв'язок сайту);
підготовка та проведення засідань тендерного комітету;
ведення та оформлення протоколу засідань тендерного комітету;
контроль та розподіл результатів тендерних торгів по відділам закупівель.

Education

НГУ

ФІТ, Системний аналіз та управління, Дніпро
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Старанність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Неконфліктність
  • Організованість
  • Доброзичливість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення соціальних мереж
  • Чесність
  • Пунктуальність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: