Resume from March 16, 2024 PRO

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, асистент керівника

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City of residence:
Kamianske
Ready to work:
Dnipro, Kamianske, Khmelnytskyi, Kyiv, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 05.2023 to 12.2023 (7 months)
Колл-центр "IT Tehnology", Львів (Фінанси, банки, страхування)

* Продзвін теплої бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення до бази CRM системи
* Передання клієнта на старшого спеціаліста


Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування

Асистент засновника компанії

from 06.2020 to 03.2023 (2 years 9 months)
АН KVADRATGROUP realty, Дніпро (Нерухомість)

Обов'язки:
✔️ Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
✔️ Менеджмент реклами на майданчиках
✔️ Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
✔️ SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
✔️ Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
✔️ Проведення показів об'єктів нерухомості з нуля
✔️ Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису, розрахунків)
✔️ SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)
✔️ Організація та контроль рабочого розпорядку дня керівника
✔️ Та інші особисті доручення керівника


Досягнення:
✔️ Досягла максимальної продуктивності: керівникові вдалося здати 40 квартир та продати 12 об'єктів нерухомості за місяць, завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
✔️ Робила неможливе можливим: Знайшла та успішно оформила варіант у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти підходящий варіант протягом 3 місяців ніхто з колег в місті.

Менеджер підтримки відділу збуту

from 02.2020 to 04.2020 (2 months)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)

* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів



Потрапила під скорочення через епідемію короновірусу..

Директорка компанії/адміністратор/гол.бухгалтер

from 02.2019 to 12.2019 (10 months)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)

Адміністративна функція:

* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника


Бухгалтерія:

* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
* Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)
* Звітність у податкову, сплата податків

Маркетинг:

* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")


Досягнення:

* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб

Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)

from 05.2018 to 03.2022 (3 years 10 months)
ТМО ПСИХИАТРИЯ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністративна функція:

*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж
* Проведення тренінгів, опитувань, збір анамнезу та психоаналітична взаємодія із клієнтами

Досягнення та отримані навички:

* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах

Віддалений вид зайнятості у режимі Online

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера

from 09.2016 to 09.2017 (1 year)
ТОВ "Ремеріс-Автотранс", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функції менеджера по роботі з клієнтами:

* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів


Функції логіста:

* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)


Бухгалтерські функції:

* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С


Досягнення та навички:

* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом

Агент з нерухомості (вторинна житлова нерухомість - продаж/оренда)

from 05.2012 to 03.2014 (1 year 10 months)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)

Функції:

* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості


Досягнення та отримані навички:

* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів

Education

МАУП (Межрегіональна Академія Управління Персоналом)

Психологія, Клінічний психолог, Київ
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)

Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.

УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)

Механічний, інженер, Дніпро
Unfinished higher, from 2010 to 2012 (2 years)

Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство CRM Водійські права кат. B Бітрікс24 Instagram Facebook Робота в команді Google Фотографія Відеомонтаж Google Ads Реклама Самостійно приймаю рішення та несу відповідальність за це Оператор 1С 7.7/8.2: Підприємство Оператор 1С 7.7 /8.2:Підприємство Ведення документації Canva Adobe Photoshop Стресостійкість Комунікабельність Користувач 1С Здатність до навчання Ведення CRM Управління командою Управління магазином Лідерство

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • English — average
  • Russian — fluent

References

  • Руденко Станіслав Станіславович

    Руденко Станіслав Станіславович

    Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе

    Contact details are hidden
  • Баранов Юрій Олексійович

    Баранов Юрій Олексійович

    Засновник компанії, ТОВ Ремеріс - Автотранс

    Contact details are hidden

Additional information

✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з гарним та тактовним почуттям гумору
✅ Висока здатність до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: