- PRO
Юлія
Адміністратор, фінансист, спеціаліст кадрового обліку, 28 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністратор, фінансист, спеціаліст кадрового обліку, Адміністратор баз даних
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 47 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5912487/
Work experience
Головний спеціаліст безготівкових розрахунків
from 04.2025 to now
(4 months)
ТОВ «Япіко», Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення розрахунків. Рахунків підприємства, оплати контрагентам, контроль за дебіторською заборгованістю, розподіл фінансового навантаження, бюджетування. Контроль надходжень
Фінансист, куратор торгових точок
from 03.2024 to now
(1 year 5 months)
ТОВ Гарант Буд Україна, Чугуїв (Роздрібна торгівля)
Розрахунки з постачальниками, аналіз кредиторської заборгованості, робота з договорами, тендерна діяльність, аналіз торгівельної діяльності, управлінський облік, пошук працівників, контроль проходження адаптивного періоду, організація внутрішнього робочого процесу
Бухгалтер
from 04.2022 to 09.2022
(5 months)
ТОВ "Гровекс", Первомайськ (Миколаївська обл.) (Продаж засобів захисту рослин та насіння)
Документообіг, акти звіряння з контрагентами, договори постачання, облік та інвентаризація осн. засобів, робота з первинними документами, ,статистична звітність, довіренності.
Бухгалтер, головний спеціаліст кадрового обліку
from 05.2019 to 03.2023
(3 years 10 months)
Аф"Надія» ТОВ, Чугуїв (Сільське господарство, агробізнес)
Документообіг, облік товарів, товарообіг, статистична звітність, договора з постачальниками, видаткові документи, інвентаризація, клієнт-банк, аналіз дебіторської заборгованості, контроль розрахункових операцій, кадрова робота-прийом та звільнення, ведення особових карток, ведення графіку щорічних відпусток, підвищення кваліфікаціі, внутрішні переміщення.
Пидприємець
from 01.2012 to 12.2019
(7 years 11 months)
ЧП"Горлачова", Чугуїв (Роздрібна торгівля)
Видкриття нових торгових точок, організація роботи,заказ та приймання товару, інвентаризація, анализ діяльності, запасів, податкова звітність,найм робітників, розробка маркетингових заходів.
Головний спеціаліст відділу доходів
from 07.2007 to 06.2011
(3 years 11 months)
Виконавчий комітет міської ради, Чугуїв (Фінансове управління)
Складання річного бюджету.аналіз надходжень.регуляторна політика
Education
НПУ їм Г.С.Сковороди
Психологія, Харків
Higher, from 2023 to 2024 (1 year)
ХарРІНаду
Управління, Харків
Higher, from 2008 to 2010 (1 year 6 months)
Магістр державного управління
НуБіп
Економічний.фінанси та кредит, Київ
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 10 months)
Спеціаліст з червоним дипломом
Additional education and certificates
Професійний курс "HR менеджмент і кадрове діловодство"
2020 рік, 4 місяці
Knowledge and skills
- Робота з первинними документами
- Складання та ведення договорів
- Аналіз фінансових показників
- Участь в електронних тендерах
- Ведення документації
- Адаптивність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Управління магазином
- Інвентаризація
- MS Excel
- Управління командою
- Адміністрування офісу
- Клієнт-Банк
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Вища освіта -НУБІП м.Київ.спеціальність-фінанси та кредит.
Особисті якості: відповідальнісь, уважність, пунктуальність, комунікабельність, ціленаправленість, робота з великою базою даних, стресостійкість, вміння приймати рішення, робота в команді.
Similar candidates
-
Адміністратор
Kharkiv -
Інспектор відділу кадрів
50000 UAH, Kharkiv, Kyiv -
Адміністратор
25000 UAH, Kharkiv -
Адміністратор
Kharkiv, Remote -
Администратор
Kharkiv -
Адміністратор
Kharkiv