• PRO

Сергій

Закупівельник, менеджер з постачання, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з постачання

from 02.2024 to 04.2024 (2 months)
ТОВ "ГРІН ЛІФ КОМПАНІ", Київ (Харчова промисловість)

Відслідковування потреби у закупівлях.
Пошук нових постачальників.
Закупівля засобів для вироництва продукції і ремонту обладнання.
Ведення бази постачальників.
Проведення внутрішніх тендерів цінових пропозицій серед постачальників.
Погодження нових постачальників із внутрішньою СБ з дотриманням санкційної політики.
Роблення креслень та вимірів на об'єкти закупівель.
Отримання рахунків, подання їх на оплату.
Контроль за логістикою сировини і товарів за умовами DDP, FCA.
Ведення обліку маленького складу продукції при офісі.
Підготовка зауважень та пропозицій щодо проектів договорів з постачальниками.
Ведення підготовки корреспондеції постачальникам для направлення Укрпоштою та Новою Поштою.
Подання керівництву на розгляд узагальнюючих порівняльних таблиць з ціновими пропозиціями постачальників щодо закупівель.

Завгосп-закупівельник

from 01.2023 to 03.2023 (2 months)
Сервісний центр "Реванш", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Коммунікація з орендодавцями з питань оренди та управління майном.

Організація ремонтних робіт, погодження фронту робіт з керівництвом, формування та створення кошторису по закупівлям будматеріалів. Пошук виконавців робіт, контроль за виконанням та організація розрахунків.

Ведення та виконання плану орендних платежів, комунальних розрахунків, показників лічильників та формування управлінської звітності.

Участь у нарадах з директором.

Ведення журналів з наявності персоналу та використання їх робочого часу. Здійснення координації роботи структурними підрозділами за для виконання завдань керівника.

Організація ремонту компьютерної техніки та створення локальної інтернет-мережі.

Пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника.

Ведення офісних закупівель та витрат, закупівля меблів та забезпечення потреб офісного персоналу.

Ведення переговорів з постачальниками запчастин до генераторів, організація відповідних закупівель, організація доставок з Нової пошти та точок, а також відображення надходжень запчастин в "remonline".

Пошук додаткових приміщень для оренди.

Менеджер із закупівель

from 11.2020 to 02.2021 (3 months)
Інженіринг-Аналітика, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прорахунок проектів для тендерів.
Замовлення відеокамер, мережевого обладнання, силового, оптичного кабеля, вітої пари, бандажної стрічки, елементів кріплення для монтажного комплекту, боксов, компьютерного обладнання, будівельних матеріалів, меблів, протипожарних дверей.
Контроль за залишками на складі.
Закриття боргів по документам.
Оприбуткування по проектам.
Складання зводного прайса.
Ведение форм звітності.
Виписування довіреностей.
Ведення базы постачальників.

Менеджер з постачання

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
"Інтергіпс" ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Відслідковування потреби по товарних групах та позиціях по 4 складам.
Обробка (в 1С та Viber групі) заявок менеджерів по складським та замовним товарам.
Формування замовлень постачальникам у 1С відповідно до мінімальних сум для безкоштовних доставок.
Отримання від складів видаткових постачальників та надходження товарів.
Вирішення питань рекламації за потребою.
Обробка цінових пропозицій потенційних постачальників
Введення нових позицій у 1С, а також внесення до 1С їх описів, фотографій, пакувальних норм та виробників.
Внесення аналогічної інформації щодо старих позицій.
Ведення основи сертифікатів на групи товарів.
Внесення інформації з прайсів постачальників у внутрішні прайс компанії.

Логіст

from 01.2018 to 09.2018 (8 months)
"Компанія Ліна" ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Формування потреби по товарним групам;
-Замовлення продукції;
-логістика замовлених товарів складу;
-формування транспортних заявок на доставки для автопарку та перевізників;
-Запити залишків продукції у постачальників та введення їх у 1С;
-узгодження та переукладання договорів з постачальниками;
-Організація повернень товару постачальникам відповідно до домовленостей;
-контроль залишків та надлишків;
-контроль проплат;
-пошук постачальників;
-аналіз виконання замовлень.

Менеджер із продажів та закупівель

from 09.2016 to 09.2017 (1 year)
Строймаг (ТОВ "М200"), Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота із замовленнями (вхідні та з "кошика" сайту).
Супровід угод від заявки до відвантаження зі складу, контроль за наявністю, резервом та відвантаженням товару.
Продзвон постачальників, пошук продукції під замовлення для відвантажень з транзитних складів, отримання відповідних рахунків від постачальників для оплати та оприбуткування товару.
Формування заявок, рахунків, видаткових накладних, складських документів.
Контроль та ведення групи будівельних матеріалів на сайті на предмет асортименту, цін та синхронізації з 1С.
Виконання плану продажу за кількістю клієнтів та валовою сумою.
Робота з водіями з доставки та складання оптимальних маршрутів для транзитних замовлень.
Формування управлінських звітів.
Розсилка SMS для постійних та потенційних клієнтів за допомогою capitalsms.com.ua.
Формування позитивного іміджу компанії за допомогою відгуків від обслуговуваних клієнтів у пошуковій системі Google.
Секретарські функції щодо прийому, обробки та перемикання дзвінків для бухгалтерії, логіста, інших відділів.
Формування договорів із клієнтами на передоплату.
Контроль за пересиланням документів "Укрпоштою".
Прийом та здавання каси від клієнтів (якщо каса не працює).

Менеджер з продажів

from 05.2014 to 10.2015 (1 year 5 months)
Український папір, Киев (Лісова промисловість, лісообробка)

Робота з 1С, обслуговування потоку замовлень, укладання договорів, прийняття заявок, формування рахунків, погодження змін з Клієнтами, контроль за здійсненням збирання товарів на київських та регіональних складах, формування витратних накладних, ТТН, переміщення товарів у 1С за складами, відвантаження по Україні, контроль за проплатами, ревізійні відрядження по обласних філіях, координація обслуговування системних клієнтів через мережу філій компанії, складання цінових пропозицій та специфікацій.

Менеджер інтернет-магазину

from 11.2011 to 12.2012 (1 year 1 month)
"Дукат УА", Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані,
пошук нових клієнтів,
спілкування з клієнтами по телефону,
підготовка комерційних пропозицій,
ведення клієнтської бази,
укладання договорів,
пошук шляхів збільшення обсягу товарообігу,
підготовка документів,
зустріч клієнтів в офісі,
доставка документів клієнтам компанії,
замовлення товару під клієнта

Провідний економіст, в.о. начальника відділення

from 10.2009 to 08.2010 (10 months)
"ФІНБАНК" ПАО, Київ (Фінанси, банки, страхування)

З 10 міс. 6 міс. був т.в.о. начальник відділу.
Посадові обов'язки: 1) контроль за операційною діяльністю відділення, перевірка та підпис договорів із Клієнтами юридичними та фізичними особами, формування меморіальних документів дня відділення; 2) оформлення депозитних вкладів фіз. та юр. осіб; 3) оформлення кредитів фіз. осіб; 3) контроль за комунальними платежами; 4) ведення прийому платежів за системою "Клієнт-Банк" 4) відкриття поточних та карткових рахунків фіз. та юр. особам; 5) оформлення договорів на користування індивідуальними банківськими сейфами, програмне формування бази сейфів; 6) здійснення та відображення операцій інкасації; 7) робота з податковими інспекціями; 8) здійснення міжбанківських операцій з купівлі/продажу національної та іноземної валюти; 9) проведення операцій відправки/виплати переказів за системою "Western Union"; 10) проведення роботи з брокерськими конторами, що займаються нерухомістю; 11) замовлення та отримання на монетному дворі НБУ цінних бланків; 12) надання начальству управлінських звітів про діяльність відділення; 13) відповідальний контроль за залишками матеріальних цінностей у сейфі-сховищі; 14) проведення контактної та документальної роботи для "закриття дебіторської заборгованості"; 15) розрахунково-касове обслуговування Клієнтів; 16) контроль за станом протипожежної безпеки на відділенні; 17) відповідальне зберігання банківських примірників кредитних договорів.

Бухгалтер

from 10.2005 to 01.2009 (3 years 3 months)
"Правекс Банк", АКБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1) оформлення депозитів та супутніх їм послуг («кредит під депозит», депозитні картки, банківські заповідальні розпорядження та довіреності на рахунки) фізичним особам, а також обслуговування вкладних рахунків: поповнення, часткове зняття, дострокове розірвання, зміна прізвищ та інших реквізитів власників депозитних рахунків, виплати спадкоємцям, довіреним особам; 2) оформлення споживчих та карткових кредитів (залучення та консультація клієнтів, прийом документів, оцінка кредитоспроможності, підготовка та підпис усіх необхідних паперів, видача кредиту) фізичним особам; 3) здійснення/виплата міжнародних та міжміських в Україні грошових переказів за системами: Western Union, MoneyGram, Unistream, Перекази з Ощадбанку Росії, Правекс-Телеграф; 4) обслуговування карткових рахунків (відкриття клієнтських, пенсійних, корпоративних, депозитних пластикових карток, а також карток для отримання державної соціальної допомоги, поповнення, переведення в готівку, перевипуск та закриття пластикових карток); 5) прийом, перевірка та переведення в готівку грошових чеків юридичних осіб, а також видача чекових книжок даним особам; 6) підготовка щотижневих та щомісячних звітів (у т. ч. про використання робочого часу працівниками для нарахування їм зарплати), а також аргументованих відповідей на численні електронні пошти – завдання вищого керівництва, ведення та надання керівництву управлінського обліку за операціями банку; 7) оформлення операцій підкріплення та інкасації коштів, інших матеріальних цінностей; 8) продаж банківських металів (золота, срібла тощо); 9) продаж та переведення в готівку дорожніх грошових чеків; 10) прийом, перевірка та проведення платіжних доручень клієнтів юридичних осіб, списання з їх рахунків необхідних комісій та формування за даними рахунками банківських виписок; 11) перевірка операцій обміну валют та прийому платежів здійснених касирами 12) оформлення банківських довідок фізичним та юридичним особам (про наявність рахунку та залишку на ньому, про проведену раніше оплату, про середньомісячні обороти та середньоденні залишки на рахунку та ін.); 13) робота з неплатниками (прозвон позичальників, підготовка листів, оформлення операцій погашення кредитної заборгованості та сплати третейського збору); 14) оформлення фізичним та юридичним особам операцій повернення платежів, що повернулися, сплачених через касу банку з невірними реквізитами; 15) перерахунок каси та закриття банківського дня; 16) контроль, з контрольним підписом, за всіма зазначеними вище банківськими операціями, що виконуються менш досвідченими співробітниками, а також навчання нових працівників таким операціям.

Education

Академія Муніципального Управління

Економічний, Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Спеціальність "Фінанси", кваліфікація "Економіст". Диплом спеціаліста з відзнакою ("червоний").

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Веб-браузеры
  • Western Union
  • Аудит
  • MoneyGram
  • Audit Expert

Additional information

Християнин. Без шкідливих звичок. Подобається чіткість у постановці задач, доброзичливість у колективі. Работа пов'язана із обов'язками вантажника, а також із робочими днями в суботи не цікавить. Живу біля м. Олімпійська. Є відстрочка до 07.08.2025р.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: