• PRO

Тетяна

Начальник відділу кадрів, кадровик, комплектувальник, сортувальник, завідувач складу, 25 000 UAH

Considering positions:
Начальник відділу кадрів, кадровик, комплектувальник, сортувальник, завідувач складу, Оператор call-центру, HR-генераліст, Пакувальник, Медичний реєстратор, Комплектувальник, Завідувач складу, Оператор 1С, Комірник, Інспектор відділу кадрів
Employment type:
full-time, part-time
Age:
49 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote, Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 10.2023 to 07.2025 (1 year 9 months)
ТОВ ТОРГБУД-СЕРВІС, Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

Завідувач складом, укладальник, сортувальник, комплектувальник менеджер по персоналу (тимчасовий підробіток)

from 02.2023 to 03.2024 (1 year 1 month)
Сарненський хлібзавод, Скиба, Рівне (Харчова промисловість)

Тимчасовий підробіток
Фасування продукціі по маршрутам, зведення каси в 1С, підготовка до інкасаціі, приймання та відпуск товару, внесення в 1С повернення продукціі, створення ПКО, ВКО, аналіз продаж, касова книга та ін. Пошук працівників на роботу.

Заступник директора по кадрам за сумісництвом

from 03.2021 to 08.2021 (5 months)
ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІ БАРС-С -20 чол, Ровно (Охорона, безпека)

Все кадрове діловодство

Інспектор відділу кадрів

from 09.2019 to 02.2023 (3 years 5 months)
Мережа супермаркетів Torba, Рівне (Роздрібна торгівля)

Супермаркет TORBA (Рівне, Луцьк, Тернопіль) і Сімейна лавка (Рівне)
Робота в 1С 8.3,
Прийом, звільнення, перевод, відпустки, табелі
Введення кадрового діловодства у повному обсязі, звітність
Інструкціі та інструктажі при прийомі

Інспектор з кадрів

from 08.2017 to 09.2019 (2 years 1 month)
ТОВ ТРІАНЕКС-АГРО, МЕЙН ТРАНС, МЕЙН СЕРВІС - 45чол, Рівне, Біла криниця (Транспорт, логістика)

Кадрові обов'язки та діловодство
- ведення облікового складу підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ;
- заповнення і зберігання трудових книжок, ведення їх обліку;
- ведення обліку надання відпусток;
- складання і здійснення контролю за дотриманням графіку відпусток;
- закриття табелів обліку використання робочого часу;
- оформлення відряджень;
- підготовка та подання звітності;
- пошук і підбір персоналу;
- інше.

Інспектор з кадрів по Рівненській області

from 10.2012 to 03.2017 (4 years 5 months)
ПАТ УКРНАФТА, Ровно (Гірнича промисловість)

1. Формування особистих справ на кожного співробітника.
2. Оформлення наказів особового складу.
3. Заповнювнення, облік і зберігання трудових книжок та вкладишів до них відповідно до трудового законодавства.
4. Ведення обліку надання чергових відпусток на підприємстві (складання графіків та здійснення контролю за дотриманням графіка відпусток).
5. Оформлення наказів на надання відпусток без збереження заробітної плати, на відрядження та ін.
6. Пошук працівників по інтернету (на сайтах пошуку роботи) та по кадровим агентствам.
7. Складання звітності за кількісним і якісним складом працівників (місячні, квартальні, річні).
8. Проведення співбесід з працівниками, яких брали на роботу.
9. Щодня заносила актуальні дані в табель обліку робочого часу. (електронний варіант табелю на 300 чол.) а також по офісу 2 рази на місяць (аванс, зарплата).
10. Заповнення листків непрацездатності.
11. Проводили аналіз причини звільнення співробітників.
12. Підготовка документів до здачі в архів на зберігання в головний офіс (м.Київ).
13. Здійснення контролю за дотримання трудової дисципліни працівників на підприємстві та додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, і т.д. і т.п.

Інспектор відділу кадрів

from 04.2010 to 09.2012 (2 years 5 months)
ПАТ РІВНЕВТОРМЕТ, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Education

Національний університет водного господарства

ПЦБ, Ровно
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)

Рівненський сільськогосподарський технікум

Будівництво, Рівне
Specialized secondary, from 1991 to 1995 (3 years 5 months)

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

References

Іюньська Лілія Миколаївна

Іюньська Лілія Миколаївна

HR менеджер, керівник ВК, ТОР РІВНЕ

Contact details are hidden

Additional information

РЕЗЮМЕ
Нікітюк Тетяна Володимирівна

Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 21.07.1976

Мета: працевлаштування на посаду керівника або інспектора з кадрів,
офіс-менеджера, менеджера з персоналу або помічник керівника
Освіта:
1991-1995 р.р. Рівненський сільськогосподарський технікум
Спеціальність: будівельник-технік-технолог, стаціонар
2007р. – 2012р. Рівненський Національний Університет водного господарства і природокористування, Будівельний факультет, ПЦБ, заочно, інженер-будівельник

Досвід роботи:

Вересень 2019р - Лютий 2023р - ТОВ "СТД ГРУП РІВНЕ", ТОВ «ТОР РІВНЕ» по Рівненській, Волинській та Тернопільській областях - інспектор з кадрів (400чол.)
Робота в 1С 8.3 - прийом, перевод, звільнення, відпустки, табелі, графіки, ШР. Медок, ПФ.

Серпень 2017р - по Вересень 2019р - ТОВ "Тріанекс-Агро" та ще 4 фірми (ТОВ "МЕЙН ТРАНС", ТОВ "МЕЙН ГРЕЙН", ТОВ "МЕЙН СЕРВІС", ТОВ "РА "КАМАЗ") - інспектор з кадрів, діловод, працюючих 80-100чол.

Липень 2017р - центр продажу квартир (Забудовник Пугайко В.В. по вул.Дворецькій 46/48) - менеджер з продажу (неофіційно)

Червень 2017р - ПП Дядюсь (громадське харчування, кафе, піцерії) - інспектор з кадрів (неофіційно)

Травень 2017р - ПП Моріон - менеджер з персоналу,
Рекрутер (неофіційно)

Квітень 2017р - Редакція журналу "Інновації та технології" - менеджер по роботі з клієнтами (неофіційно).

Жовтень 2012р. – Березень 2017р. – ПАТ "Укрнафта" по Рівненській області.
Інспектор з кадрів ( 570 чол. = Укрнафта - 320чол, АВІАС - 215чол., РІСОЛ - 30чол.).
Посадові обов'язки:
1. Формування особистих справ на кожного співробітника.
2. Оформлення наказів особового складу.
3. Заповнювнення, облік і зберігання трудових книжок та вкладишів до них відповідно до трудового законодавства.
4. Ведення обліку надання чергових відпусток на підприємстві (складання графіків та здійснення контролю за дотриманням графіка відпусток).
5. Оформлення наказів на надання відпусток без збереження заробітної плати, на відрядження та ін.
6. Пошук працівників по інтернету (на сайтах пошуку роботи) та по кадровим агентствам.
7. Складання звітності.
8. Проведення співбесід з працівниками, яких брали на роботу.
9. Щодня заносила актуальні дані в табель обліку робочого часу. (електронний варіант табелю на 300 чол.) а також по офісу 2 рази на місяць (аванс, зарплата).
10. Заповнення листків непрацездатності.
11.Підготовка документів до здачі в архів на зберігання в головний офіс (м.Київ).
12. Здійснення контролю за дотримання трудової дисципліни працівників на підприємстві та додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, і т.д. і т.п.

Квітень 2010р. – по вересень 2012р. – ПАТ "Рівневтормет"
Інспектор з кадрів ( 50 чол.), заміщувала начальника відділу кадрів.
Посадові обов'язки:
Ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами, накази, оформлення трудових книжок, плани та графіки.

Червень 2009р. – по грудень 2009р. – НВФ «Продекологія»
Інспектор з кадрів ( 135 чол.), заміщувала начальника відділу кадрів.
Посадові обов'язки:
Користування інтернетом та електронною поштою; ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами, накази, оформлення трудових книжок, плани та графіки.

Лютий 2003р. – Лютий 2009 р. – ПП «Приватна фірма «Промеко» (25чол.)
Посада: інженер по охороні праці, інспектор з кадрів та діловодства, офіс-менеджер
Посадові обов'язки:
Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу фірми; приймання та розприділення телефонних дзвінків та факсів; користування інтернетом та електронною поштою; ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами; відстежування термінів договорів; ведення кадрового діловодства (оформлення наказів, трудових книжок, табелів робочого часу і т.д.); ведення первинної бухгалтерії (рахунки, накладні, відрядження); робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (відправка звичайних і рекомендованих листів, прийом посилок). Контроль виконання доручень усіх працівників, які надав керівник. Проведення інструктажів по охороні праці згідно штатного розпису, оформлення всіх інструкцій.

Лютий 2003р. – Серпень 2004р. – ТзОВ «Промагросервіс»
Інженер з охорони праці за сумісництвом.

1998-2002 р.р. – декретна відпустка

Червень 1995 – Травень 2002 р.р. – ЖКГ «Західне»
Посада: інженер по охороні праці

Додаткові відомості:
Англійська мова – початковий рівень, зі словником.
Російська - вільно.
Українська - вільно.
ПК – користувач програм Word, Excеl, MS Office, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми, 1С бухгалтерія 8.3, та інші програми.

Місце проживання: м. Рівне

Додаткова інформація: відповідальна, комунікабельна, організована, хороша пам'ять, пунктуальна, високий рівень навчання, люблю навчатись, бажання працювати.

Мета: хочу отримати перспективну роботу зі стабільним заробітком від 20000грн.. на руки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: