• Business card

Сердюк

Керуючий будинком, господарством, справами, 60 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • Чесність
  • Користувач ПК
  • Неконфліктність
  • MS Office
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Користувач Internet
  • Наполегливість
  • Самомотивація
  • Самостійність
  • MS PowerPoint
  • Висока працездатність
  • Адаптивність
  • Продуктивність
  • Саморозвиток
  • Уміння слухати
  • Користувач ОС Windows
  • Дисциплінованість
  • Професіоналізм

Additional information

Р Е З Ю М Е
Сердюк Віталій Сергійович



Особиста інформація
📍 Місто: Київ
🎓 Освіта: Вища, спеціальність: Менеджер, управління бізнесом
📅 Дата народження: 30.05.1986 р. (38 років)
👨‍👩‍👧‍👦 Сімейний стан: одружений
✉️ Email: vе[open contact info](look above in the "contact info" section)
📞 Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)




Мета:
Отримання посади керуючого будинком / керуючого справами / помічника керівника / технічного директора/

📅 Квітень 2023 - по сьогодні
БО «ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ»
Менеджер з адміністративних питань
Координація роботи консультантів. Ведення документообігу (накази, договори, звіти, акти тощо). Взаємодія з постачальниками, орендодавцями, державними органами. Контроль витрат на потреби організації. Бюджетування. Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), 1С, CRM-системи, електронний документообіг. Робота з онлайн-сервісами: Google Docs, Zoom, Trello

📅 Червень 2019 – Листопад 2022
ТОВ ВТФ «ЕКМІ»
Керуючий нерухомістю, помічник керівника, керуючий справами
Організація будівництва заміського містечка “ЗОЛОЧЕ ПРОВАНС”. Управління життєдіяльністю містечка. Організація постачання матеріалів та послуг для обслуговування будинків та містечка. Контроль за виконанням робіт (велика база постачальників та виконавців робіт). Адміністративне управління, керування проектами, управління персоналом (в підпорядкуванні 100 осіб), підбір та навчання персоналу.
Адміністративно-господарська діяльність. Розробка та впровадження ефективних організаційних процесів, що підвищили ефективність роботи.

📅 Червень 2017 – Травень 2019 р.
ТОВ «ОМНІКОР»
Особистий помічник, водій керівника та сім'ї
Категорії «А»,«В»,«С». Досвід керування VIP автомобілями. Відмінне знання Києва та України.

📅 Травень 2014 – Травень 2017
ТОВ "НАЛІСА ПЛЮС"
Керівник проекту, помічник керівника
Організація процесу будівництва автомобільних доріг (від проектування до здачі в експлуатацію). Контроль за дотриманням технологічних процесів (укладання асфальту, щебеневих основ, бетонних покриттів). Взаємодія з субпідрядниками, постачальниками та контролюючими органами. Контроль якості робіт та відповідності будівельним нормам. Оптимізація витрат та логістики.
Досвід проходження поліграфу, раз на квартал


Освіта:
🎓 Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
📅 2003 – 2008 р.
Магістр, спеціальність «Управління бізнесом».

т. [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: