- PRO
Олена
Менеджер із закупівель, 45 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/593707/
Work experience
Логопед
from 05.2025 to 05.2025
(less than a month)
Дитячий садок № 99, Київ (Освіта, наука)
Практика на посаді логопеда.
Види діяльності під час проходження практики:
•проведення діагностики мовленнєвого розвитку дітей;
•проведення індивідуальних та групових логопедичних занять;
•комунікація з батьками;
•участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу;
•ведення відповідної документації;
•сприяння удосконаленню звукової культури мовлення у дітей.
Провідний інженер
from 06.2021 to 10.2023
(2 years 4 months)
АТ «Укрзалізниця» Філія «УЗШК», Київ (Транспорт, логістика)
11.2021 - 10.2023
Провідний інженер
Робота зі скаргами, що надійшли від пасажирів, письмово та усно, їх аналіз, ведення статистики.
Ділове листування із внутрішніми та зовнішніми абонентами компанії.
Ведення внутрішньої розпорядчої документації (листи, розпорядження, протоколи та ін.)
Інші види роботи
06.2021—11.2021
Технік з обліку
- Комплектація поїзних бригад;
- Ведення обліку робочого часу працівників;
10.2014-06.2020 - декретна відпустка
ТОВ «АЗБІ ПФ»
Менеджер відділу логістики
02.2008 - 10.2020
Пошук потенційних постачальників, узгодження цін, знижок, термінів постачання та інших умов роботи.
•Підготовка договорів на розгляд юристу. Підписання, відстеження термінів дії та умов виконання договорів.
•Визначення необхідності в товарах на основі аналізу складських залишків, планування закупівель.
•Приймання та опрацювання замовлень від віддділів продажів, будівельних ділянок, розміщення замовлень у постачальників, кінцеве погодження з постачальниками цін, дат та способів відвантаження.
•Контроль виконання розміщених замовлень, відстеження взаєморозрахунків з постачальниками.
•Взаємодія з відділами продажів: інформування менеджерів про зміни в асортименті, цінах, часу поставки продукціі на склад та клієнтам.
•Ведення докуметообігу відділу – отримання всіх необхідних документів від постачальників, оформлення документів на відвантаження.
•Робота з базою постачальників, бухгалтерською документацією, договорами, сертифікатами.
Травень 2003р. – січень 2008р.
ЗАТ «Центросталь-Домсталь»: виробництво покрівельних матеріалів, каркасне будівництво.
ОФІС-МЕНЕДЖЕР / АДМІНІСТРАТОР
•Складання щомісячних планів виробничих, офісних закупівель (витрат).
•Закупівля пакувальних та витратних матеріалів для виробництва.
•Відстеження своєчасності постачання металопрокату для виробництва (Україна, Польща).
•Робота з митними органами, брокерами. Підготовка документів на отримання вантажів.
•Підписання договорів з постачальниками.
•Ведення документаціі: листи, договори, контракти, накази, протоколи, акти та ін.
•Пошук кандидатів на вільні вакансії виробництва та оформлення пакета документів при прийманні на роботу нових працівників.
•Работа з нотаріусами, страховими компаніями, IT компаніями, друкованими видавництвами (вакансіі, реклама) та ін.
•Забезпечення роботи офісу (канцтовари, продукти, хімія, техніка, ремонти).
•Організаційна робота (свята, гості, подарунки, харчування робочих).
Лютий 2003р. – травень 2003р.
Корпорація «Трансекспо» (будівництво, системи безпеки, виробництво, монтаж).
АДМІНІСТРАТОР ОФІСУ:
•Здійснення телефонного зв’язку зовнішніх абонентів із внутрішніми.
•Первинна консультація клієнтів.
Вересень 2001р. – лютий 2003р.
С/ш № 240.
ВЧИТЕЛЬ групи продовженого дня:
•Організація класної та позакласної роботи учнів.
•Складання помісячних, річних планів роботи.
•Організаційна робота (збори, свята).
Education
Київський столичний університет ім. Б. Грінченка
Логопедія, Київ
Higher, from 2024 to 2025 (1 year)
ІІ вища освіта - заочна магістратура
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Філологічний. Учитель., Київ
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
Учбовий центр «Дельта» - курс «Кошторисна справа».
06.2011р. – 07.2011р.
Учбовий центр «Прогрес» курс «Економіст»
02.2023 - 03.2023
Учбовий курс «Менеджер з логістики»
08.2023
Knowledge and skills
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Водійські права кат. B
- Користувач 1С
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
- Polish — beginner
References
Мельніченко Артем Валерійович
На той час Керівник відділу логістики, ТОВ «Азбі ПФ»
Additional information
Керуюсь правилом: соромно не не знати, а не хотіти знати. Тому, чого не знаю, обов´язково навчусь.
За умови повної зайнятості можу працювати лише дистанційно, у виняткових випадках - в офісі.
За умови неповної зайнятості в офісі - лише Дарницький чи Дніпровський райони
Дякую за увагу до мого резюме!
Similar candidates
-
Global procurement manager
Kyiv, Other countries -
Менеджер з закупівель
Kyiv -
Нач., менеджер ОМТС
40000 UAH, Kyiv -
Менеджер з закупівель
25000 UAH, Kyiv, Brovary, Remote -
Менеджер з закупівель
30000 UAH, Kyiv -
Фахівець з закупівель
Kyiv