- PRO
Dinara
CEO, COO, генеральний, операційний директор, керівник
- Considering positions:
- CEO, COO, генеральний, операційний директор, керівник, Бізнес-консультант, Фінансовий директор
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Kyiv, Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5992816/
Work experience
COO
from 05.2024 to now
(1 year 3 months)
NDA, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
- Керую проєктами та операційною діяльністю: Очолюю розробку і запуск брендингу, нового вебсайту.
Управляю детальними планами проєктів, маркетинговими стратегіями та міжфункціональними робочими процесами для оптимізації ефективності команди, покращення комунікації та підвищення загальної продуктивності.
-Формую стратегію довгострокового розвитку: дослідження ринку для визначення напрямків зростання компанії.
-створила IT відділ для розробки продукту та автоматизації внутрішніх бізнес процесів
-Впроваджую процеси та розширюю операційну діяльність в Україні, створюючи стійке середовище для співпраці та готуючи основу для масштабування успішної моделі
- Розвиваю лідерські ролі та займаюсь рекрутингом:
Співпрацюю з CEO у створенні ключових посад та робочих процесів для команди.
Ринок США
Генеральний директор
from 01.2021 to 01.2022
(1 year)
Телеканал, Одеса (ЗМІ, медіа)
керування компанією (200+ працівників):
-Управління стратегічним розвитком, розвиток та впровадження ефективних бізнес-моделей;
-Фінансове керівництво:
керування фінансовими аспектами телекомпанії, включаючи бюджетування, фінансовий аналіз та забезпечення фінансової стійкості;
-Розвиток контенту:
планування програмного графіка, залучення та управління ефективністю творчих команд ;
-Управління виробництвом:
координація виробничих процесів, включаючи зйомку, монтаж, пост-продакшн та трансляцію програм, забезпечення високої якості та вчасності виробництва;
-Розвиток рекламного напрямку:
впровадження стратегії рекламного напрямку, привертання рекламодавців, укладання угод співпраці з рекламодавцями.
-Управління командою:
формування та керівництво висококваліфікованою командою професіоналів, створення мотиваційної ефективної робочої атмосфери
-Запровадження нових інноваційних технологій та платформ
-впровадження ризик-менеджменту задля безперебійних трансляцій та функціонування компанії;
-керування змінами;
-організація знімального процесу повного циклу
HRBP
from 07.2020 to 12.2020
(5 months)
ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)
-Розробка та впровадження HR-стратегій та політик;
-Проведення рекрутингових процесів, включаючи написання оголошень, проведення співбесід, оцінку кандидатів та укладання контрактів;
-Координація та проведення процесу введення нових співробітників в компанію;
-Ведення переговорів зі сторонами, включаючи вирішення проблемних ситуацій та конфліктів, медіація;
-Розвиток та впровадження навчальних програм для підвищення кваліфікації персоналу;
-Управління процесом оцінки праці та розвитку кар'єри співробітників;
-Забезпечення дотримання компанією законодавства щодо працевлаштування, соціального захисту та охорони праці;
-Впровадження ефективної системи рекрутингу, що дозволила знизити час на заповнення вакансій на 20% і підвищити якість прийнятих кандидатів;
-Розробка та впровадження програми тренінгів на постійній основі, яка підвищила рівень знань та навичок співробітників на 15% і сприяла покращенню результативності роботи;
-Ефективне вирішення проблемних ситуацій та конфліктів між співробітниками, що призвело до зниження рівня текучості персоналу на 10%;
Розробка та впровадження системи оцінки праці, що сприяла об'єктивному визначенню зарплати та розширенню можливостей для кар'єрного росту співробітників;
-імплементувала системи Crisis Management;
-брала участь у розробці sales стратегії;
-імплементувала систему аналізу людських помилок у бізнес-процесах та їх усунення;
-впровадила імлементування CRM-системи;
-впровадила практику керування кризами та змінами;
- оптимізація та стандартизація бізнес-процесів;
-налагодження внутрішньої комунікації між відділами та персоналом.
Карʼєрний та бізнес коуч, наставник
from 01.2020 to 05.2024
(4 years 4 months)
Коучинг, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
бізнес-консультації:
- професійна підтримка у розвитку бізнесу підприємців, власників середнього та малого бізнесу, а також корпоративних клієнтів у розвитку та масштабуванні;
-Коучінгові сесії:
індивідуальні та групові сесії з клієнтами для виявлення їхніх потреб, поставлення мети, розробки стратегій та плану дій.
-Відстеження прогресу:
Моніторинг реалізації планів дій та досягнення поставлених цілей, надання регулярного фідбеку та корекція стратегії, коли це необхідно.
-Розвиток навичок:
Допомога клієнтам у розвитку особистісних та професійних навичок, таких як лідерство, комунікація, делегування, планування та управління часом.
-Мотивація та підтримка:
Стимулювання до досягнення високих результатів, надання психологічної підтримки та розбудова позитивного налаштування.
-Аналіз та рекомендації:
Проведення аналізу діяльності бізнесу клієнтів, виявлення потенційних проблем та пропонування рекомендацій щодо покращення результатів. Робота із ризик-менеджментом. Збільшення продажів та прибутків.
співпрацювала вже з більш ніж 500 клієнтами різного рівня досвіду та галузей.
Допомогла клієнтам збільшити свій оборот від 30% шляхом ефективного управління ресурсами та впровадження стратегічних ініціатив.
Отримую довіру клієнтів завдяки індивідуальному підходу, емпатії та вмінню виявити та розвинути потенціал кожного клієнта.
Незалежний бізнес-консультант
from 05.2019 to 06.2024
(5 years 1 month)
Приватна компанія, Одеса (Приватні особи)
Консультації іноземних інвесторів і представників українського бізнесу з юридичних та економічних питань, забезпечую впровадження стандартів ISO 9001:2015 і систем безпеки, що підвищує операційну ефективність компаній.
Проводила ефективний підбір персоналу на ключові позиції, відповідно до стратегічних потреб бізнесу.
Супроводжувала юридичну реєстрацію, надавала комплексний аналіз ризиків і надаю експертну підтримку в кризовому менеджменті, що дозволяє мінімізувати загрози для бізнесу та забезпечити його стабільність у складних умовах.
Оптимізувала бізнес-процеси, забезпечуючи стратегічний розвиток компаній, що призводив до їхнього зростання та підвищення конкурентоспроможності.
Брала участь у розробці та впровадженні маркетингових стратегій, контролюю діяльність маркетингового відділу у всіх напрямах. Під моїм керівництвом маркетинг став інструментом для збільшення продажів і розширення ринку, що дозволяє компаніям досягати амбітних цілей.
Крім того, забезпечувала контроль процесу продажів та всіх бізнес процесів, гарантуючи успішну реалізацію бізнес-цілей власників
Генеральний директор
from 08.2012 to 02.2019
(6 years 6 months)
Консалтінгові послуги в сфері вітроенергетики, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- розробила та впровадила стратегічні плани розвитку компанії, що забезпечило стійке стрімке зростання бізнесу.
-очолюючі інженерні команди, організувала роботу відділів проектування вітрогенераторів, що дозволило успішно реалізувати проєкти у встановлені строки з високими показниками якості.
-в тісній співпраці з технічними партнерами досягла значного підвищення продуктивності завдяки впровадженню нових технологій та стандартів, що допомогло компанії посісти лідируючі позиції на ринку.
-Керуючи фінансами та бюджетом, взяла на себе відповідальність за ефективне планування витрат, що призвело до оптимізації ресурсів та зменшення витрат, одночасно досягаючи поставлених фінансових цілей
-імплементувала стандарти якості та безпеки, які відповідали міжнародним вимогам, зокрема ISO 9001:2015, що сприяло зростанню довіри клієнтів та отриманню сертифікації ISO
-розвивала та управляла командою висококваліфікованих фахівців, що призвело до зростання продуктивності на 20% та покращення мотивації працівників.
-Встановила стратегічне партнерство з урядовими органами, громадськими та бізнес організаціями
-Інноваційний підхід до розвитку бізнесу забезпечив постійне впровадження нових технологій, що дозволило компанії бути на передовій індустрії та забезпечити конкурентну перевагу.
-керувала підприємством з нуля, розширивши його до понад 120 співробітників, створивши ефективну систему бізнес-процесів.
-Налагодила співпрацю з вищими навчальними закладами, державними установами та посольствами, що дозволило залучити молоді таланти та покращити імідж компанії.
Крім того, я успішно брала участь у стратегії ведення судових справах щодо захисту майнових інтересів компанії, отримавши позитивні результати.
Помічник юриста
from 07.2011 to 08.2012
(1 year 1 month)
Приватна юридична компанія та нотаріат, Луганськ (Юриспруденція)
- підготувала та оформила більше 100 договорів купівлі-продажу й оренди нерухомого та рухомого майна для фізичних та юридичних осіб, що дозволило забезпечити безпечні та прозорі угоди для клієнтів.
-супроводжувала процес реєстрації підприємств, успішно завершивши реєстрацію понад 70 компаній, що допомогло клієнтам швидко та безперешкодно розпочати свою діяльність
Старший менеджер з логістики філії
from 05.2010 to 06.2011
(1 year 1 month)
ПАО «МХП», Луганськ (Сільське господарство, агробізнес)
- Організувала ефективну систему автомобільних перевезень, оптимізувавши логістичні процеси та скоротивши витрати на транспорт на 12%.
- Проводила планові інвентаризаціі складів, що дозволило виявити і усунути втрати, підвищивши точність обліку на 20%.
- Забезпечила глибинний облік запасів, що сприяло зниженню рівня дефіциту та надлишків продукції
- Оптимізувала маршрути доставки, що підвищило загальну ефективність логістики філіалу
- Керувала роботою відділу, підвищивши продуктивність команди завдяки впровадженню нових підходів до управління
- Забезпечила своєчасне замовлення продукції на склад з фабрики та її своєчасну реалізацію завдяки щільній роботі з торговою командою
Помічник юриста
from 01.2009 to 05.2010
(1 year 4 months)
Приватна компанія, Луганськ (Юриспруденція)
- Організовувала повсякденну діяльність офісу, включаючи закупівлю необхідних матеріалів та контроль за документацією
- Вела фінансову звітність, слідкувала за витратами офісу та підготовкою щомісячних звітів
- Займалася пошуком нових клієнтів, активно сприяючи розширенню клієнтської бази компанії
- Готувала та перевіряла договори купівлі-продажу нерухомого майна для фізичних та юридичних осіб, забезпечуючи відповідність правовим нормам
Провідний спеціаліст з кредитування
from 07.2007 to 12.2008
(1 year 5 months)
Фінансова установа TM CENTR CREDIT, Луганськ (Фінанси, банки, страхування)
Почала кар'єру як спеціаліст з кредитування, де завдяки перевиконанню плану продажів на 200% на закріпленому пункті на околиці міста, була швидко підвищена до старшого спеціаліста, а згодом і до провідного.
- Ініціювала відкриття нових пунктів продажу, самостійно знаходила вигідні локації, що призвело до збільшення обʼєму продажів на 30%.
- Впровадила програму навчання нових співробітників, завдяки якій, їх ефективність зросла на 25%, а планові показники були виконані на 120%.
- Контролювала виконання планів продажів у декількох точках, що дозволило підвищити загальний рівень виконання до 110% у всій мережі.
Кредитний консультант
from 04.2006 to 03.2007
(11 months)
Фінансова компанія Догмат Україна ТМ Єврокредит, Луганськ (Фінанси, банки, страхування)
- Успішно реалізовувала кредитні продукти для фізичних осіб, збільшивши обсяг продажів на 30%
- активно залучала клієнтів, збільшивши базу на 25%, та забезпечила високий рівень повернення коштів від позичальників, досягнувши показника повернення у 89%.
Страховий агент
from 01.2005 to 11.2005
(10 months)
ПРАТ СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРМА», Луганськ (Фінанси, банки, страхування)
- Успішно реалізувала страхові продукти для корпоративних клієнтів, демонструючи високий рівень комунікаційної майстерності
- Ефективно укладала договори страхування КАСКО та медичного страхування з провідними юридичними особами міста, забезпечуючи довгострокові партнерські відносини та високі показники зростання продажів
Education
New Western University
MBA, USA
Higher, from 2025 to 2026 (1 year)
was awarded a scholarship to pursue an MBA at a U.S. university
Аграрний університет
Економіка, Одеса
Higher, from 2009 to 2015 (5 years 8 months)
Облік та аудит
Additional education and certificates
Бюро Верітас Україна. Системи ризик-менеджменту та управління якістю для внутрішніх аудиторів
2017
Медіа-тренінг зі спілкування з журналістами
2018
Lean Technology Strategy. Building high performing teams
2020
Agile Foundations
2020
«Школа продаж», BST Consulting
2019, 2 месяца
Коучинг - мислення лідерів
2021
Работа с возражением «дорого»
2020
Coaching skills for leaders and managers
2020
Creating a culture of change
2020
Crisis communication
2020
Handling workplace bullying
2020
Leading with emotional intelligence
2020
Measuring team performance
2020
Fighting gender bias at work
2020
Business strategy course
2024
Маркетинговий курс
2024, 3 місяці
AI в менеджменті
3 місяця
Knowledge and skills
- MBA
- Маркетинговий аналіз
- Аналіз продажу
- Odoo
- SEO-копірайтинг
- SEO
- SMM
- Marketing
- Знання стандартів ISO
- Фінансовий аналіз
- Фінансовий контроль
- Change management
- Креативність
- Амбіційність
- Лідерство
- Управління відділом продажу
- Ведення переговорів
- Знання стандартів ISO 9001
- Активна життєва позиція
- Порядність
- Чесність
- Харизматичність
- Сміливість
- Впевненість
- Компетентність
- Коучинг
- Knowledge of normative legal acts of Ukraine
- Стратегічний маркетинг
- Стратегічне мислення
- Управління персоналом
- Антикризове управління
- Управління проєктами
- Операційний менеджмент
- Застосування штучного інтелекту
- Адаптивність
- Стресостійкість
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Управління підприємством
- Систематизація бізнесу
- Управління командою
- Ведення CRM
- Впровадження системи KPI
- Ризик-менеджмент
- Організованість
- Фінансове планування
- Комунікабельність
- Пунктуальність
- Працьовитість
Language proficiencies
- English — fluent
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- German — average
Additional information
Я – не директор, а лідер нового покоління, що кидає виклик стандартам.
Я постійно шукаю нові горизонти та завжди на крок попереду: біографії найуспішніших компаній – це моє паливо, психологія – мій інструмент в комунікації, а спорт – джерело сили і енергії.
Захоплююсь сучасним мистецтвом, адже воно вчить думати нестандартно і відчувати світ гостріше. Я не просто бізнес коуч – я допомагаю людям і бізнесам досягати висот, про які вони навіть боялися мріяти.
Мені замало просто знати бізнес-тенденції – я впроваджую їх із запалом новатора. У своїй роботі я вірю в силу людяності та поваги, і вже багато раз доводила, що це – магніт для найвищої залученості і неперевершених результатів.
Клієнтський досвід – моя філософія. Я завжди працюю на результат, який перетворює клієнтів на прихильників, а продукт чи послугу – на предмет гордості.
Я працюю виключно з власниками компаній без посередників, бо саме так можу втілити їхні найсміливіші бізнес-бажання в життя. Я – та людина, яка перетворює ідеї на реальність, вирішує неможливі задачі і завжди тримає слово.
Веду команду до перемог, беру відповідальність на себе і сміливо втілюю нестандартні рішення, які інші не бачать.
Вважаю свою карʼєру самим успішним своїм досягненням, бо я роблю саме те, що люблю, - змінюю життя усіх дотичних до проєктів, в яких працюю, на краще. Я саме та, хто Вам потрібен, щоб не втрачати час та гроші на інших.
В телеграмі @akzhyhitovadinara
Similar candidates
-
Директор виробничого підприємства
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Операційний директор
Kyiv, Dnipro , more 3 cities -
Генеральний директор
Kyiv -
Операційний директор
Remote -
Директор компанії
Kyiv -
Операційний директор
50000 UAH, Lviv, Remote