- PRO
Оксана
Адміністратор рецепції
- Considering positions:
- Адміністратор рецепції, Адміністратор, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з листування, Адміністратор салону краси, Адміністратор клініки, Адміністратор квест-кімнати, Оператор вхідної лінії
- Employment type:
- part-time
- Age:
- 35 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6028578/?puid=291224
Work experience
Керівник філії
from 09.2023 to 09.2024
(1 year)
Альянс Рітейл Груп, Київ (Роздрібна торгівля)
Ведення та контроль 16 ТТ:
- організація всіх операційних процесів магазинів та безпосередня участь у них;
- організація роботи персоналу, навчання персоналу;
- успішне виконання всіх операційних показників ТТ (продажі, списання, плинність персоналу);
- ведення необхідної звітності;
- робота в торговому залі, робота з касовим апаратом, пост- терміналом;
- забезпечення вчасних відкриттів та безперебійної роботи всіх ТТ;
- робота з асортиментом товарів, аналіз продажів та пошук шляхів для покращення планів кас;
- контроль за дотриманням стандартів мережі;
- забезпечення ефективної роботи технічного обладнання магазинів, забезпечення ТТ всім необхідним для нормального функціонування ;
- робота в команді на спільний результат , керування
командою, мотивація і розвиток професійних навичок співробітників.
Також є досвід ведення документації, реєстрація договорів, вхідної та вихідної документації;
робота з кур'єрськими службами, поштовими відділеннями;
Організація зустрічей та підготовка до свят.
Керуючий магазином
from 05.2021 to 08.2023
(2 years 3 months)
Альянс Рітейл Груп, Київ (Роздрібна торгівля)
- координація роботи 5 торгових точок;
- комунікація з постачальниками,робота з асортиментом товарів;
- формування замовлень та аналіз продажів;
- контроль дотримання стандартів компанії;
- забезпечення комфорту та побажань гостей ( покупців);
- контроль якісного обслуговування ;
- забезпечення своєчасного відкриття та безперебійної роботи ТТ;
- робота в 1С ;
- знання касової дисципліни;
- координація роботи персоналу магазинів ,ведення графіків виходу на роботу, проведення співбесід
Продавець
from 10.2012 to 04.2021
(8 years 6 months)
ПП «Пробудження ТО», Киев (Роздрібна торгівля)
До обов’язків входить замовлення та прийом товарів;
Розпаковка і викладка;
Вміння знаходити альтернативу бажаному товару на час його відсутності;
Робота з накладними, націнка товару і оформлення цінників;
Участь у дизайнерському оформленні торгового залу та вітрин;
Ротація товару;
Робота з касовим апаратом та з пост-терміналом;
Спілкування з торговими агентами та контроль виконання їхніх обов’язків стосовно своєї торгової точки;
Слідкування за строками придатності товарів та знаходження найбільш правильного і найменш збиткового рішення у разі їх непридатності.
Продавець-консультант
from 09.2010 to 09.2012
(2 years)
ПП ТО Пробудження, Киев (Роздрібна торгівля)
Консультація покупців по асортименту магазину;
Розрахунок клієнтів на касі;
Прийом і викладка товару;
Чистота в торговому залі;
Участь у проведенні інвентаризацій і переоцінок;
Участь у семінарах і тренінгах (здобула знання стосовно ветеринарних препаратів та їх застосування);
Догляд за тваринами та підтримка їх належного стану;
Уважність ,ввічливість та спостережливість до споживачів.
Помічник статистика
from 05.2010 to 09.2010
(4 months)
Інститут демографічної статистики, Киев (Демографічні процеси)
Займалася збором,обробкою та аналізом інформації демографічних процесів населення України;
Створювала таблиці та виконувала розрахунки по формулам, які відображають рівень народжуваності та смертності населення. За результатами розрахунків виконувала аналіз стану населення;
Займалась аналізом вікових структур населення;
Досліджувала відмінності населення за місцевими показниками;
Цілеспрямовано працювала в команді для досягнення єдиного результату;
Була відповідальною за організаційні питання та забезпечення офісу всім необхідним для нормальних умов праці;
Оперативно виконувала завдання свого керівника;
Займалася обробкою кореспонденції та введенням деякого документообігу.
Продавець-консультант
from 09.2008 to 04.2009
(7 months)
ТЦ «Метроград», Киев (Солодощі)
Прийом товарів: перевірка, як заповнені тарні одиниці, кількість і вагу,огляд на предмет якості.
Забезпечення зберігання товарів;
Підготовка до продажу: перевірка цілісності упаковки,фасування товарів,оформлення цінників;
Підготовка торговельного залу: викладка товарі за групами, видами, сортами;
Підготовка робочого місця: установка й перевірка справності ваг, касового апарата, інвентарю/інструментів;
Консультація покупців щодо властивостей, смакових особливостей, кулінарного призначення й харчової цінності продуктів. Впровадження та продаж новинок. Підбір альтеративного товару на відсутність бажаного;
Підрахунок і здача виручки;
Ведення щоденної звітності;
Оформлення вітрин;
Дизайнерське оформлення залу під час святкових днів.
Продавець-консультант
from 11.2007 to 04.2008
(5 months)
Різні супермаркети Києва, Киев (Роздрібна торгівля)
Грамотне та чітке консультування покупців;
Допомога в виборі потрібного товару;
Вічливе обслуговування;
Оформлення вітрин;
Огляд товару та підтримання його належного стану;
Продаж товарів;
Ведення кількості та залишків товарів;
Вміння ввійти в довіру клієнта.
Education
Національна академія статистики,обліку та аудиту
Прикладна статистика, Киев
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)
Отримала дипломи бакалавра та магістра,обидва з відзнаками.
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Ведення документації
- Організованість
- Привітність
- Користувач 1С
- Грамотна усна та письмова мова
- Неконфліктність
- Оперативність
- Уміння користуватись оргтехнікою
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
Вільно та грамотно володію українською та російською мовами;
Англійська мова початкового рівня;
Відповідальна,цілеспрямована,пунктуальна та дисциплінована, можу працювати в режимі багатозадочності, стресостійка;
Енергійна,комунікабельна,легко знаходжу спільну мову з людьми;
Злагоджено працюю в колективі;
Готова та відкрита до навчання і підвищення своїх навиків та здібностей;
Швидко засвоюю інформацію;
При потребі можу працювати в позаробочий час для досягнення бажаного результату;
Готова до відряджень;
Без шкідливих звичок , люблю активний відпочинок, вмію організовувати як роботу так і дозвілля.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер, адміністратор
30000 UAH, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka -
Помічник керівника
28000 UAH, Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv -
Адміністратор рецепції
19000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер, Адміністратор, Помічник вихователя
20000 UAH, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region) -
Бізнес-асистент
Kyiv