• PRO

Анастасія

Фахівець з діловодства

Employment type:
full-time
Age:
36 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст відділу звернень громадян

from 12.2023 to now (1 year 8 months)
Департамент комунальної власності Одеської міської ради, Одесса (Государственные организации)

Ведення електронного документообігу, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль строків виконання документів, ведення архіву.

Головний спеціаліст відділу обробки звернень громадян

from 07.2023 to 10.2023 (3 months)
ГУПФУ в Одеській області, Одеса (Державні організації)

Прийом, реєстрація, облік звернень громадян, робота з відвідувачами, робота у СRM системі, в т.ч. "Урядовий контактний центр".

Завідувач канцелярії

from 01.2020 to 09.2022 (2 years 8 months)
Херсонський гідрометеорологічний фаховий коледж, Херсон (Освіта, наука)

Складання проектів наказів, технічне редагування проектів
документів, заповнення бланків документів про освіту, робота у базі ЄДЕБО. Реєстрація документів у електронній та паперовій формі обліку, ведення книг обліку.

Майстер виробничого навчання

from 09.2016 to 08.2019 (2 years 11 months)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)

Педагогічна робота зі студентами.

Коректор, технічний редактор

from 05.2015 to 09.2015 (4 months)
ХАНО, Херсон (Освіта, наука)

Технічне редагування текстів, коректування документів, звірка електронної версії документа з оригіналом, форматування текстів, оформелння таблиць, рисунків відповідно до вимог автора.

Секретар навчальної частини

from 01.2014 to 09.2016 (2 years 8 months)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)

Ведення документообігу по учнівському контингенту (складання проектів наказів про зарахування, відрахування, переведення, оформлення та видача документів про освіту та архівних довідок).

Секретар - друкарка, інспектор з кадрів

from 11.2010 to 01.2014 (3 years 2 months)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)

Ведення діловодства, в т.ч. підготовка проектів листів, наказів, реєстрація документів. Організація проведення телефонних переговорів керівника. Організаційна підготовка засідань і нарад. Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника. Організація прийому відвідувачів.
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі: оформлення на роботу та звільнення співробітників, надання відпусток, ведення необхідної документації (особові справи, облікові картки, трудові книжки, накази, листи непрацездатності, книги обліку та реєстрації документів, табелі обліку робочого часу, графіки відпусток), військовий облік і т.д.

Education

КНУКіМ

Документознавство та інформаційна діяльність. Менеджмент органів державної влади та управління, Херсон
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Сертифікат про вільне володіння державною мовою

2023

Курс Ксенії Сарахман "HR-менеджер"

2019

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • АСКОД
  • ІС-ПРО
  • Досвідчений користувач оргтехніки (принтер, сканер, факс)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Досвідчений користувач ПК, маю досвід роботи у програмах Is-Pro та 1С. Швидко адаптуюсь до нових умов роботи, відповідальна, здатна працювати в умовах багатозадачності.
Маю статус ВПО, проживаю у сел. Котовського.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: