Resume from February 14, 2022

Марта

Менеджер з продажу, помічник керівника, адміністратор, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 01.2020 to 03.2021 (1 year 2 months)
ВіЯр, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
виконання службових доручень та поточних завдань;
прийом та розподіл вхідної/вихідної кореспонденції;
організація проведення нарад, переговорів та семінарів;
ведення ділової переписки
організація та документальний супровід договорів.
робота з ПК: 1С, ЗУП,Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet,,
залучення, утримання та консультація клієнтів;
проведення телефонних переговорів;
ведення клієнтів та їх замовлень
утворення та утримання клієнтської бази;
організація робочого дня менеджерів, корпоративних заходів.
складання робочих графіків працівників та їх табелювання в програмі ЗУП
забезпечення всіх потреб офісу
прийом товару та звірка за накладними
вирішення різних нестандартних ситуацій
Досягнення:
Самодисципліна та стійкість, досягла багато знань в меблевій сфері та сфері торгівлі
Працюю з самого відкриття філіалу.
Брала безпосередню участь в організації відкриття

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

from 05.2019 to 11.2019 (6 months)
Colgate&Palmolive, Львів (Продажі)

Аналіз конкурентного середовища, розробка плану заходів щодо підвищення ефективності роботи в рамках зони відповідальності;
Проведення візитів по закріпленій території(Сільпо,АТБ,Рукавичка, Близенько,Чистенько, Ватсон, Єва, Все від 1грн,Копієчка…)
аналіз отриманої інформації та контроль дотримання умов;
Виконання плану продажів, плану по прибутку;
Робота з асортиментом, оперативне введення новинок, розширення планограм;
Досягнення домінування на полицях клієнтів;
Розробка та впровадження акцій, торгових умов і мотиваційних програм для існуючих і нових клієнтів
Розширення асортиментної лінійки у клієнтів, контроль товарних залишків, забезпечення відповідного позиціонування товару;
Контроль за дебіторською заборгованістю (оплати, взаємозаліки);

Помічник Арт-директора

from 04.2018 to 06.2019 (1 year 2 months)
Галерея Лицарів, Львів (Обслуговування (ресторанного-готельний бізнес))

операційне управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів сервісу.
вирішення конфліктних ситуацій, реагування на скарги та зауваження гостей. - вирішення адміністративно-організаційних питань.
підготовка ресторану до відкриття та закриття.
контроль та підтримка порядку на барі (стежити за тим, щоб усе було на своїх місцях);
Замовлення необхідних алкогольних напоїв та госп. товарів для бару;
Прийом замовлень з напоїв для проведення бенкетів та передзамовлень на вечір; . ведення касової звітності, проведення інвентаризації;
Виконання доручень від керуючого рестораном. .
Упорядкування робочого графіка для персоналу бару.

Досягнення: Серйозне ставлення до роботи та відповідальний підхід до виконання доручень керівництва

Education

Національний університет «Львівська Політехніка»

Туризм, Львів
Higher, from 2018 to 2020 (2 years 5 months)

Технологічний коледж НУ"ЛП"

Туристичне обслуговування, Львів
Specialized secondary, from 2014 to 2018 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Adobe Lightroom Adobe Робота з касовим апаратом Формування накладних

Language proficiencies

Polish — above average

Additional information

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, дисциплінованість, комунікабельність, цілеспрямованість, організаторські здібності, вмію працювати на результат, вважаю себе творчою особистістю з хорошою фантазією, а тому завжди відкрита до нових ідей та проектів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: