- PRO
Юлія
Асистент керівника
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 32 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6077265/
Work experience
Business assistant
from 01.2024 to 02.2025
(1 year 1 month)
Archicam, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Адміністративна підтримка: Організація робочого графіка керівників, планування зустрічей, дзвінків та відряджень.
• Документообіг: Підготовка та обробка документів, ведення ділового листування з партнерами, ведення бухгалтерії ФОПів.
• Комунікація: Взаємодія з партнерами, клієнтами та підрозділами компанії, контроль за термінами та вчасною передачею інформації.
• Організація заходів: Підготовка та координація ділових та корпоративних зустрічей, переговорів, конференцій.
• Аналітична робота: Аналіз ринку конкурентів, підготовка звітів, презентацій та аналітичних матеріалів.
• Управління проєктами: Координація виконання завдань, контроль дедлайнів та підтримка реалізації поставлених задач.
Senior consultant Concierge Service
from 11.2020 to 10.2022
(1 year 11 months)
Under NDA, Київ (IT)
- Робота в CRM системі (дзвінки, чати, пошта)
- Перша комунікація з преміальними клієнтами, розподіл навантаження у команді
- Вирішення поставлених завдань (від пошуку готелю до отримання візи в Канаду), навчання та підтримка нових членів команди.
- Контроль якості роботи членів команди.
- Підтримка незмінно високого рівня QA. 96<QA.
Асистент керівника
from 02.2020 to 10.2020
(8 months)
ФЛП Кругляковский В.В., Київ (Роздрібна торгівля)
планування робочого дня керівника; організація зустрічей із постачальниками; підготовка та організація ділових переговорів, нарад; ведення документообігу керівника, виконання службових доручень та інше
Старший економіст
from 09.2019 to 01.2020
(4 months)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Продаж об'єктів первинної нерухомості, консультація клієнтів щодо продуктів діяльності банку; оформлення договорів інвестування, депозитів тощо; здійснення первинного фінансового моніторингу, вивчення ринку та інше.
Економіст відділу обслуговування клієнтів
from 11.2017 to 09.2019
(1 year 10 months)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Ведення єдиної бази клієнтів, оформлення договорів інвестування, консультація клієнтів про продукти діяльності банку та інше.
Адміністратор відділу обслуговування клієнтів
from 12.2016 to 11.2017
(11 months)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Координація роботи відділення банку; формування статистичної звітності; консультація клієнтів щодо продуктів діяльності банку; консультації з багатоканального телефону; вирішення організаційних питань; підтримка життєдіяльності офісу; керування електронною чергою, інше.
Education
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Психологія, Київ
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)
Університет державної фіскальної служби України
Юриспруденція, Ірпінь
Higher, from 2012 to 2015 (3 years)
Економіко-правовий технікум при МАУП
Юриспруденція, Київ
Unfinished higher, from 2008 to 2012 (4 years)
Knowledge and skills
- MS Office
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Уважність до деталей, комунікабельність, клієнтоорієнтованість, уміння працювати в команді та автономно;
Вміння ефективно працювати у режимі стислих термінів, націленість на результат;
Можливість працювати у режимі багатозадачності;
Бажання розвиватися, освоювати нову інформацію та постійно вдосконалюватися.
Similar candidates
-
Business assistant
Remote, Kyiv -
HR-менеджер, адміністратор, секретар
20000 UAH, Remote, Kolomyia -
Асистент керівника
Remote -
Асистент керівника
Remote, Poltava -
Офіс-менеджер
Remote -
Секретар, менеджер по роботі з клієнтами
35000 UAH, Remote, Kyiv