• PRO

Тетяна

Адміністратор, 25 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор косметології, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор готелю, Адміністратор рецепції, Офтальмолог
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний адміністратор

from 08.2023 to now (2 years)
МДЛ "МЕНЕДЖМЕНТ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання операційної системи та політики готелю.
Ознайомлення з правилами роботи колективних працівників, навчання специфіки роботи готелю.
Контроль над виконанням завдань.
Контроль касової дисципліни.
Забезпечення безперебійної роботи готелю, швидке реагування та комунікація між відділами комплексу.
Ведення графіку робочого часу працівників колективу.
Здійснення модернізації процедур внутрішнього контролю.
Допомога головному бухгалтеру в складанні та прорахунку фінансових кошторисів, прогнозів та бізнес планів.
Допомога та сприяння в прийнятті рішень з керівниками інших відділів, надаючи суттєві операційні дані.
Сприяння контролю кредиторської заборгованості з розрахунків із замовниками.
Контроль над пунктуальністю і зовнішнім виглядом персоналу готелю.
Контроль та спряння якісного обслуговування великих групових поселень.
Ввічливе та професійне обслуговування готелю.

Адміністратор готелю

from 05.2023 to 08.2023 (3 months)
Готель «Ланд Хауз», Бровари (Приватні особи)

Товарознавець

from 03.2021 to 08.2023 (2 years 5 months)
TutoVzuto, Бровари (Роздрібна торгівля)

Контроль надходження та наявність товару на складі;
Ведення обліку товару;
Проведення інвентаризації в роздрібних магазинах;
Встановлення причин утворення надлишків та нестач.
Оформлення документації на відвантаження та надходження товару.

Адміністратор-касир

from 05.2020 to 03.2021 (10 months)
Клініка Лікаря Долинського, Бровари (Ортопедія. Надання медичних послуг)

Робота в програмі Мед Учет. Прийом дзвінків, запис пацієнтів.
Грамотна консультація пацієнтів
щодо проведення процедур. ( в межах компетентності.) Робота зі страховими компаніями.
Запис на наступний прийом. Прийом оплати від пацієнта за послуги. Касова дисципліна. Робота з касовим апаратом. Ведення касової документацї.

Адміністратор

from 09.2017 to 11.2018 (1 year 2 months)
Sargoi community English school, Бровари (Освіта, наука)

Організація та керування робочого процесу школи. Складання графіку вчителів. Підписання договорів на період навчання, прийом оплати. Прийом Дзвінків, кореспонденції. Ведення ділової переписки. Замовлення навчальної літератури. Робота з оргтехнікою.

Бухгалтер, інспектор відділу кадрів

from 05.2003 to 07.2020 (17 years 2 months)
МКЦ, Бровари (організація та проведення музичних та культурно-просвітницьких заходів)

Ведення фінансових, матеріальних, розрахунків. Робота на ПК.1с Обліковування коштів, фондів, товарів, матеріалів, надання послуг.
Калькулювання даних та форми документів для розрахунків з банком та Держказначейством. Ведення інвентарних списків, довіреностей, накладних, переліків зобов’язань, цінних паперів тощо. Оформлення Договорів та Актів виконаних робіт з послуг, що надаються установою. Збір та обробка первинної документації. Оформлення платежів за матеріальні, комунальні та інші послуги. Переказ коштів за виконані роботи, ведення інших розрахунків з працівниками, громадянами та юридичними особами за встановленими нормами відповідно до чинного законодавства. Нарахування заробітної плати штатним працівникам не більше 30 чоловік. Звітування перед Держказначейством, Фін.відділом БМР, Податковою службою м.Бровари.
Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів. Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.Надання довідок про трудову діяльність працівників. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Ведення ФОП.
Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Education

Міжнародний Університет Розвитку Людини "Україна"

Облік та аудит, Київ
Higher, from 2003 to 2006 (2 years 8 months)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Знання офісних програм
  • Організація та проведення дитячих свят та культурних заходів

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Polish — average

Additional information

Комунікабельна,доброзичлива, вмію працювати, як в команді так і самостійно. Справедлива.Не конфліктна.Наполеглива та вимоглива в роботі, завжди завершую початі справи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: