• Business card

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6104682/

Оператор call-центра, 9 000 UAH

Considering positions:
Оператор call-центра, Викладач англійської, Онлайн-консультант, Адміністратор інтернет-магазину
Employment type:
full-time, part-time
City:
Lutsk

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Шніцар Тетяна Володимирівна
Дата Народження: 23.06.1994
Місто: Луцьк
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: заміщення вакантної посади.
Освіта:
Вересень 2011 р. – червень 2015 р., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, «Факультет філології та журналістики», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Вересень 2015 р. – січень 2017 р., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, «Факультет філології та журналістики», диплом магістра (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Вересень 2011 р. – червень 2016 р., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, «Факультет іноземних мов», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Менеджер з продажу
Лютий 2017 р. – січень 2020 р. Агентство нерухомості «Олдім» м. Луцьк
Функціональні обов’язки:
Пошук нових клієнтів;
Підтримання існуючої клієнтської бази;
Консультування клієнтів;
Ведення документації;
Управління персоналом (3 чол.);
Відстеження платіжних документів;
Проведення презентацій
Робота з базою і програмами з підбору об’єктів;
Професійні навички:
Володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
Вміння користуватись офісною технікою;
Досвід роботи з клієнтами;
Навички ведення документообігу;
Навички проведення рекламних компаній;
Грамотна письмова та усна мова;
Навички управління персоналом;
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великим обсягом інформації, ініціативність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: спорт, іноземні мови.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: