Юлія

Фахівець з документообігу, 25 000 UAH

Considering positions:
Фахівець з документообігу, Помічник юриста, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ХНЕУ Харківський національний економічний університет

Бухгалтерський облік та аудит, Харків
Higher, from 2006 to 2010 (4 years)

Бахмутський технікум (ДонНТУ)

Економіст планового відділу, Бахмут
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (3 years)

Knowledge and skills

  • Робота в команді
  • Ведення документації
  • Працьовитість
  • Знання офісних програм
  • MS Office
  • MS Excel
  • MS PowerPoint
  • Користувач 1С
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Уміння аналізувати

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

ДОДАТКОВА ОСВІТА
•01.03.2015- 30.06.2015 Курсы Бухгалтерія +1С 8.2
•12.05.2020 Курси Excel - Навчальний центр інновацій комп’ютерні курси
•10.09.2019-15.11.2019 Курси вивчення англійського язика (Аmerican English Center)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
•Маю досвід роботи з документами, в адмініструванні, з кадрами 4 роки,
продаж товарів, сервіс, робота з клієнтами 2 роки
•Маю досвід в роботи в державній установі 4 р., знання КЗпП України.
•Впевнений користувач MS офіс, Exsel, програмою 1С 8.3, пошти Outlook, Gmail та робота з Базою ПФУ, База ЄБССБ, Ел.каб. Приват Банку , тощо
• Вища освіта (економічна, бухгалтерська),
• Доброзичливе та позитивне ставлення до людей, без шкідливих звичок


ДОСВІД РОБОТИ:
01.06.2023 – 30.04.2025 ПП “Гера-Сервіс” (продаж, сервіс елек.обладннаня)
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з документообігу в поєднані
(продаж та обслуг.обладнання)

Прийняття замовлень клієнтів по телефон, e-mail, Viber, ознайомлення з товаром, послугами сервісу
Надання рахунків, видаткових накл. по замовленям, відправні дані отримувача для відправки
Підготовка Комерц.пропозиції, Договорів згідно уставних документів
Менеджер з документообігу: Обробка вхідних та вихідних первинних документів, організація відправлення та отримання, Адміністрування: Забезпечення офісу, організація колективних свят.

18.09.2016 – 24.02.2022 ТОВ “Компанія “Інтертрансбуд”
Начальник відділу кадрів
Оформлення залученого персоналу в організацію
Прийом документів, ознайомлення з посадовими обов’язками
Підготовку наказів на прийом, переведення, відпустки, звільнення,
Заповнення та введення трудових книжок.
Оформлення лікарняних, протоколів на працівників та довідок з міста роботи

06.12.2012 – 17.09.2016 ТОВ “Компанія “Інтертрансбуд”
Адміністрування, Офіс-менеджер

Підготовка листів, довіреностей, договорів згідно уставних документів, тощо, Обробка вхідних, вихідних первинних документів, організація відправки та отримання
Організація ділових зустрічей (бронювання квитків та реєстрація участі)
Адміністрування та забезпечення офісу, організація колективних свят

10.06.2011 – 05.12.2012 ТОВ “Консалтингова Компанія “Альянс”
Помічник Юриста
Підготовка та оформлення пакету документів для ліцензування
Знання переліку документів згідно Закону України та уставних документів підприємства

05.07.2007 – 22.12.2010 УТСЗН “Управлення праці та соц.захист населення”
Спеціаліст по оформленню державних соціальних виплат

Прийом та консультація громадян (визначення права громадян на державні виплати), Ведення та оформлення особових справ
Проведення квартальних та річних інвентаризацій відповідно до відомості нарахування

листопад 2006 – червень 2007 Бухгалтер Мережа маг. «ХОМА»
Прихід товару, Ведення обліку товарів в магазинах й складах.
Видаткові накладні, переоблік 1С: Торгівля й Склад

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: