• Business card

Андрій

Помічник керівника, 25 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
35 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме Стрюк Андрій Іванович
Вакансія:
Дата народження: 24.05.1990 р.
Сімейний стан: не одружений
Місто: Полтава
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1997-2003 – Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №38
2003-2007 – Полтавський міський ліцей №1 імені І.П. Котляревського

2007-2012- Полтавський Національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Факультет: електромеханічний.
Спеціальність: автомобілі та автомобільне господарство.

Досвід роботи:
2012 –2014 ТОВ ДПЗ «МІКОН»
Посада: менеджер з продажу.(підшипники)

Обов’язки :
Організація і ведення продажів продукції компанії.

Забезпечення продажів.

Контроль за відвантаженням товару і розрахунками з покупцями.

Пошук нових клієнтів.

2015 – 2020 ТОВ «Буденерготорг» .(Пертнер Полтавського Домобудівельного Комбінату)
Посада: менеджер по закупівлям (будівельні матеріали, сантехніка, електрика та інш.)

Обов’язки :
Контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів.

Вибір кращих постачальників і цінових пропозицій.

Контроль руху вантажів і термінів відвантаження товару.

Контроль якості продукції.

2020 - 2021 ТОВ ВКФ «Панорама»
Посада: менеджер по закупівлям (електро та будівельні матеріали)
Обов’язки :
Контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів.

Ведення переговорів з постачальниками у т.ч. закордонними (займався придбанням флагштоку у Полтаві, Харкові та інші)

Прорахунок вартості закупівель
Контроль руху вантажів і термінів відвантаження товару.

2021-2024 ТОВ «УК»Добробут-Полтава»
Посада: менеджер з адміністративної діяльності (заступник директора)

Обов’язки:
Постановка та забезпечення виконання поставлених задач

Ведення звітностей

Спілкування з клієнтами та вирішення спірних ситуацій

Забезпечення роботи офісу

Виконання задач керівництва

Додаткова інформація:
Маю власне авто, стаж керування 12 років. Добре володію англійською мовою, маю досвід переговорів із закордонними клієнтами. Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача.
Особисті якості: відповідальність, зібраність, комунікабельність, швидко навчаюсь.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: