• Business card

Artem

Менеджер проєктів, 25 000 UAH

Considering positions:
Менеджер проєктів, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з продажу, Продавець-консультант
Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Remote, Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Резюме
Палеєв Артем Ігорович
Дата народження: 09.09.1987 р.
Місце проживання: м. Суми, пр-т ім. М. Лушпи, 50/113

Контактна інформація:
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Харківський університет МВС України, спеціальність — Правознавство, кваліфікація — юрист-спеціаліст.

Досвід роботи:

01.04.2009 – 03.09.2012 — Обласний спеціалізований будинок дитини, посада — юрисконсульт.

04.09.2012 – 20.12.2012 — Управління Пенсійного фонду України у м. Суми, посада — головний спеціаліст-юрисконсульт.

23.05.2014 – 02.10.2015 — Інспекція з благоустрою м. Суми Сумської міської ради, посади: спеціаліст І категорії, головний спеціаліст, заступник начальника відділу.

2015 – 2019 — Робота за кордоном (Польща, Чехія) у різних сферах діяльності (детальна інформація надається за запитом).

2019 – 2025 — Тім-лідер в аутсорсинговій компанії з навчання штучного інтелекту, провідний керівник проєктів.

2024 – 2025 — Менеджер з продажу автомобілів

Особисті якості:
Висока активність та комунікабельність, амбіційність, аналітичне мислення, ввічливість, уважність до деталей, висока працездатність, гнучкість у прийнятті рішень, креативність і вміння швидко знаходити ефективні рішення в нестандартних ситуаціях.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: