• PRO

Віктор

Завідуючий господарством

Employment type:
full-time, part-time
Age:
60 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідуючий господарством

from 08.2024 to 01.2025 (5 months)
Львівавтодор, Львів (Державні організації)

Начальник відділу

from 08.2013 to 04.2020 (6 years 8 months)
Львівська автобаза N1, Львів (Автобізнес та автосервіс)

Контроль за введенням даних в 1С, аудит-перевірка підрозділів, підготовка тендерної документації, забезпечення порядку на теріторії, виконання обов'язків персоналу, витрачання матеріалів, керівництво відділом понад 20 чоловік

зам. директора

from 09.1996 to 12.2009 (13 years 3 months)
СП "СІТЕХ", місто Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

Прийом та інструктаж працівників, контроль за дотримуванням правил і норм охорони праці працівниками, контроль за виконанням службових обов'язків персоналу на об'єктах, дотримування заходів договірних зобов'язань, оформлення тендерної документтації, рішення питань виробничо-господарської діяльності фірми, забезпечував організацію роботи по стимулюванню персоналу, контроль за порядком обліку надходження і витрачання коштів, використанням матеріальних цінностей.

Education

Українська акдамія друкарства

Заочний, редагування, Львів
Higher, from 1993 to 1998 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

  • Досвідчений користувач ПК
  • MS Word
  • MS Excel
  • ArchiCAD
  • Artlantis Render
  • AutoCAD
  • Оформлення CMR
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Робота із запереченнями
  • Користувач 1С
  • Активний продаж
  • Водійські права кат. B
  • Водійські права кат. C
  • Ведення соціальних мереж

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — average
  • Hebrew — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: