Resume from March 27, 2023 PRO

Наталия

Документознавець, діловод, спеціаліст з документообігу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 12.2021 to 03.2022 (3 months)
-, Київ (Юриспруденція)

- складання та ведення реєстрів договорів, статутних документів, довіреностей тощо;
- робота зі статутною документацією юридичних осіб (інвентаризація, реєстрація) та реєстраційними документами ФОП;
- моніторинг та актуалізація даних щодо юридичних осіб та ФОП;
- робота з договорами (підписання, перевірка реквізитів, внесення змін, інвентаризація, реєстрація);
- допомога в організації документообігу (підготовка вихідних документів, облік, реєстрація, інформаційно-довідкове обслуговування та зберігання документів компанії);
- забезпечення підписання юридичноїдокументації;
- робота з архівом (систематизація та облік наявних документів);
- підготовка типових (шаблонних) договорів та довіреностей;
- забезпечення зберігання документів та їх оперативний пошук;
- робота з ПК та оргтехнікою.

Менеджер з адміністративної діяльності (з функціями юриста)

from 05.2009 to 02.2020 (10 years 9 months)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМІНЬ АГРО» (NCH Capital – група компанії «Агропросперіс»), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Компетенції:
Контроль документообігу, своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, оперативна передача документів та надання інформації за запитами.
Ведення ділового листування.
Більш ніж 7 років роботи з корпоративними документами юридичних осіб, протоколами загальних зборів та договорами. Маю навики систематизації документації, в тому чисті відновлення втрачених документів, облік та аналіз наявних договорів, протоколів та інших документів; ведення реєстрів.
Вмію працювати з внутрішніми інструкціями, положеннями та бізнес-процесами.
Готова працювати на результат.
Вмію знаходити правильні рішення шляхом аналізу та оцінки ситуації та даних.
Здатна до роботи з великим об’ємами інформації.
Вмію працювати з базовими програмами MS Office, ЛІГА Закон, 1С.

Обов’язки:
- підготовка протоколів Загальних зборів учасників, протоколів виробничих рішень, ведення їх реєстрів, контроль наявності оригіналів;
- перевірка договорів на наявність обов’язкових реквізитів, істотних умов, контроль за наявністю додатків до договорів (додаткові угоди, актів виконаних робіт, специфікації, калькуляції та інше);
- підготовка проектів документів для реєстрації юридичних осіб, внесення і реєстрація змін до статутних документів;
- оформлення типових договорів (оренди, послуг, фінансової допомоги, кредитних договорів) додатків та документів, що супроводжують процес виконання договору;
- ведення обліку юридичних документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них;
- адміністрування бази договорів підприємства;
- розробка проектів юридичних документів, контроль процесу погодження, візування та підписання;
- виїзд в державні органи, інші організації для вирішення юридичних питань;
- оновлення і оптимізація діючих процедур та положень підприємства/окремого відділу;
- виконання доручень юридичного характеру.

Консультант з продажу

from 06.2008 to 09.2008 (3 months)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Парковий центр», Київ (Надання ландшафтних послуг)

консультація та продаж декоративних рослин, пошук нових клієнтів, виконання поставленого плану продаж, складення звітності.

Education

Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК»

Юридичний, правознавство, Київ
Higher, from 2013 to 2016 (3 years 6 months)

Кваліфікація: спеціаліст.

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Лісового господарства, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years 3 months)

Кваліфікація: магіст

Additional education and certificates

Курс «Основні Положення та Вимоги міжнародних стандартів ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007. Критерії впровадження

2014

Knowledge and skills

MS Office ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України

Language proficiencies

English — average

Additional information

Не маю шкідливих звичок.
Вмію виконувати завдань вчасно та на вищому рівні; вибудовувати як робочі так і особисті взаємовідносини з колективом.
Відкрита до похвали та критики.
.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: