• PRO

Тетяна

Директор магазину, керівник, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
35 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст

from 12.2024 to now (8 months)
Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, Одеса (Державні організації)

Займаюсь аналізом документації з трансфертного ціноутворення щодо відповідності умов КО принципу "витягнутої руки". Приймала участь у виїзних перевірках з міжнародного оподаткування.

Інспектор з військового обліку

from 07.2024 to 11.2024 (4 months)
Стальканат, ПрАТ, Одеса (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів в системі 1С 8.1 та MS Exel (використання для аналізу даних списків складних формул: ВПР, ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ ИТОГИ, СЧЁТЕСЛИ, СЧЁТЕСЛИМН, СУМЕСЛИМН, а також інструментів умовного форматування та ін). Оперативне подання даних до Пенсійного фонду про зміни в трудових відносинах працівників. Перевірка наявності військово-облікових документів, інформаційний супровід та роз'яснювальна робота щодо актуалізації документів та законодавчих вимог для отримання бронювання, постійна підтримка з питань військового обліку. Формування списків для бронювання за списками, бронювання за допомогою системи електронного бронювання ДІЯ. Забезпечення оповіщення військовозобов'язаних і призовників на вимогу РТЦК та СП. Повідомлення РТЦК та СП про військовозобов'язаних і призовників, прийнятих, переміщених чи звільнених з роботи. Формування звітності згідно з вимогами законодавства.
За час роботи було сформовано ефективну систему взаємодії з військовозобов'язаними працівниками, впорядковано систему зберігання документації відповідно до правил діловодства, спрощено процес створення листів та повідомлень для різних структур (РТЦК, Міністерство Економіки, ОД(В)А ).

Заступник начальника відділення

from 07.2020 to 03.2024 (3 years 8 months)
АТ Укрпошта, Одеса (Транспорт, логістика)

Забезпечення роботи відділення поштового зв'язку. Контроль виконання планових показників, стандартів і якості обслуговування. Проведення внутрішніх операцій обліку виплати пенсій, переказів. Формування щоденної і щомісячної звітності.

Директор магазину будматеріалів

from 01.2018 to 09.2019 (1 year 8 months)
ФОП Канюка С. В., Житомир (Роздрібна торгівля)

У перший рік роботи на посаді: підвищено рентабельність магазину на 20 відсотків, на 12,2 відсотка зріс індекс задоволеності споживачів, додано нову актуальну категорію товарів до асортименту, що дозволило залучити додаткових клієнтів.



Основне коло обов'язків: планування, організація мотивація, контроль роботи однієї з точок торгівлі. Взаємодія з постачальниками та оптовими покупцями, контроль взаєморозрахунків. Проведення переговорів. Підбір та організація навчання персоналу та розподіл премій відповідно до результатів( у підпорядкуванні було 7 осіб). Розробка акційних пропозицій, реклама

Education

Житомирский державний технологічний університет

Економіка підприємства, Житомир
Higher, from 2013 to 2018 (4 years 10 months)

Диплом магістра з відзнакою

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • 1С:Бухгалтерія
  • Знання офісних програм
  • Управління персоналом
  • MS Excel
  • Розвиток продажу
  • Орієнтація на результат
  • Працьовитість

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в режимі багатозадачності,прагнення до самовдосконалення, професійного розвитку та зростання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: