- Business card
Анна
Начальник відділу документообігу, фахівець з діловодства, 45 000 UAH
- Considering positions:
- Начальник відділу документообігу, фахівець з діловодства, Фахівець по роботі з договорами
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6174009/
Additional information
П І Б
Телефон
e-mail
Дата народження
Сімейний стан
Освіта:
1995-1998 рр.
молодший спеціаліст
1999-2004 рр.
повна вища
2011-2012 рр.
повна вища
Досвід роботи:
2006- тепершній час
Посада
2014-2016 рр.
Посада
2017-2020 рр.
Посада
2021-
Обов’язки
Володіння мовами:
Додаткові навички:
Особисті переваги:
Танасійчук Анна Вікторівна
моб. [
[
05.06.1980
одружена, маю сина 2000 р/н та доньку 2008 р/н.
Київський технікум залізничного транспорту
спеціалізація: комерційна діяльність
Національний університет харчових технологій
спеціалізація: промислова біотехнологія
Державний економіко-технологічний університет транспорту
спеціалізація: менеджмент організацій і адміністрування
Державна адміністрація залізничного транспорту України
старший інспектор
ДП «Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України»
З 2014 року – начальник сектору експлуатації системи корпоративного електронного документообігу
З 2017 року АТ «Укрзалізниця»
Заступник начальника відділу документального забезпечення
З 2021 року НЕК «Укренерго»
Провідний документознець
групи документаційного супроводу
ринкових процесів
відділу документаційного забезпечення
Організація роботи сектору системи експлуатації електронного документообігу (СКЕДО) та документального забезпечення всього Центру, методична допомога з питань діловодства, надання консультації щодо правильної роботи користувачів АС СКЕДО, постійний контроль за безперебійною роботою АС, що супроводжується сектором, оперативне реагування на збої в роботі, підготовка нормативно-правових актів з діловодства та документообігу (накази про експертну комісію та затвердження положення про неї; порядок видачі та обліку печаток та штампів; бланків; технологія документообігу, у тому числі електронного з використанням електронного цифрового підпису; участь у розробці нормативних актів з питань організації документообігу документів, які містять службову інформацію), розробка номенклатури справ сектору, оформлення закінчених у діловодстві справ для подальшого збереження їх в архіві, підготовка протоколів, листів за підписом керівництва в межах компетенції, складання планів та звітів по роботі сектору, посадових інструкцій працівників сектору, забезпечення обліку та зберігання службової документації, документів з грифами «Для службового користування», «Комерційна таємниця» (службова інформація), адресованих керівнику, робота з базами «Пошта», «Архів», забезпечення працівників апарату Укрзалізниці електронними цифровими штампами (ЕЦП), підтримання ділового зв`язку з замовниками та клієнтами.
Участь у розробці та внесенні пропозицій щодо вдосконалення АС СКЕДО та програмного забезпечення, технічних засобів та технологій, направлених на поліпшення експлуатації системи та обчислювального процесу і зниження накладних витрат на розробку та супровід програмного забезпечення, вдосконалення умов праці.
Ведення діловодства в електронному та паперовому вигляді у сегменті
взаємодії НЕК «Укренерго» з контрагентами ринку електричної енергії (е/е), а саме:
- реєстрація актів, договорів, додаткових угод та супровідних документів ринку е/е;
- ведення бази електронних договорів та супровідної документації ринку е/е;
- ведення електронного та паперового архівів ринку е/е;
- актуалізація електронного реєстру контрагентів.
Виконання інформаційно-довідкової роботи за документами. Здійснення оперативне зберігання опрацьовуваних документів.
Участь у розробках та внесення пропозицій щодо надання робочого часу на освоєння нових програмних засобів.
Українська, російська.
ПК (упевнений користувач): Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet-браузерів, Lotus Notes, ASKOD, тощо.
Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, доброзичлива, сумлінно і відповідально ставлюся до виконання завдань та доручень керівництва, цілеспрямована, у роботі орієнтована на результат.
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник напрямку
40000 UAH, Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities