• Business card

Анна

Начальник відділу документообігу, фахівець з діловодства, 45 000 UAH

Considering positions:
Начальник відділу документообігу, фахівець з діловодства, Фахівець по роботі з договорами
Employment type:
full-time
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

П І Б
Телефон
e-mail
Дата народження
Сімейний стан
Освіта:
1995-1998 рр.
молодший спеціаліст
1999-2004 рр.
повна вища
2011-2012 рр.
повна вища
Досвід роботи:
2006- тепершній час
Посада

2014-2016 рр.

Посада

2017-2020 рр.
Посада
2021-

Обов’язки

Володіння мовами:
Додаткові навички:

Особисті переваги:

Танасійчук Анна Вікторівна
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
05.06.1980
одружена, маю сина 2000 р/н та доньку 2008 р/н.

Київський технікум залізничного транспорту
спеціалізація: комерційна діяльність

Національний університет харчових технологій
спеціалізація: промислова біотехнологія
Державний економіко-технологічний університет транспорту
спеціалізація: менеджмент організацій і адміністрування

Державна адміністрація залізничного транспорту України
старший інспектор

ДП «Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України»
З 2014 року – начальник сектору експлуатації системи корпоративного електронного документообігу

З 2017 року АТ «Укрзалізниця»
Заступник начальника відділу документального забезпечення

З 2021 року НЕК «Укренерго»
Провідний документознець
групи документаційного супроводу
ринкових процесів
відділу документаційного забезпечення

Організація роботи сектору системи експлуатації електронного документообігу (СКЕДО) та документального забезпечення всього Центру, методична допомога з питань діловодства, надання консультації щодо правильної роботи користувачів АС СКЕДО, постійний контроль за безперебійною роботою АС, що супроводжується сектором, оперативне реагування на збої в роботі, підготовка нормативно-правових актів з діловодства та документообігу (накази про експертну комісію та затвердження положення про неї; порядок видачі та обліку печаток та штампів; бланків; технологія документообігу, у тому числі електронного з використанням електронного цифрового підпису; участь у розробці нормативних актів з питань організації документообігу документів, які містять службову інформацію), розробка номенклатури справ сектору, оформлення закінчених у діловодстві справ для подальшого збереження їх в архіві, підготовка протоколів, листів за підписом керівництва в межах компетенції, складання планів та звітів по роботі сектору, посадових інструкцій працівників сектору, забезпечення обліку та зберігання службової документації, документів з грифами «Для службового користування», «Комерційна таємниця» (службова інформація), адресованих керівнику, робота з базами «Пошта», «Архів», забезпечення працівників апарату Укрзалізниці електронними цифровими штампами (ЕЦП), підтримання ділового зв`язку з замовниками та клієнтами.
Участь у розробці та внесенні пропозицій щодо вдосконалення АС СКЕДО та програмного забезпечення, технічних засобів та технологій, направлених на поліпшення експлуатації системи та обчислювального процесу і зниження накладних витрат на розробку та супровід програмного забезпечення, вдосконалення умов праці.
Ведення діловодства в електронному та паперовому вигляді у сегменті
взаємодії НЕК «Укренерго» з контрагентами ринку електричної енергії (е/е), а саме:
- реєстрація актів, договорів, додаткових угод та супровідних документів ринку е/е;
- ведення бази електронних договорів та супровідної документації ринку е/е;
- ведення електронного та паперового архівів ринку е/е;
- актуалізація електронного реєстру контрагентів.
Виконання інформаційно-довідкової роботи за документами. Здійснення оперативне зберігання опрацьовуваних документів.

Участь у розробках та внесення пропозицій щодо надання робочого часу на освоєння нових програмних засобів.
Українська, російська.

ПК (упевнений користувач): Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet-браузерів, Lotus Notes, ASKOD, тощо.

Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, доброзичлива, сумлінно і відповідально ставлюся до виконання завдань та доручень керівництва, цілеспрямована, у роботі орієнтована на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: