- PRO
Галина
Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, Завідувач складом
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6190669/
Work experience
Адміністратор складу
from 05.2022 to 03.2025
(2 years 10 months)
ТОВ АКБ ЦЕНТР, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- введення складського документообороту;
- корегування документів при виявленні розбіжностей по факту переміщення товару (недовкладення, перевкладенння, пересорт, брак);
- проведення вибіркових і комплексної інвентаризацій;
- переведення товару у статус "уцінка";
- друк супроводжуючих документів на перевезення товару;
- адміністрування і контроль складу Рекламація;
- ведення документообігу по складу Гарантія;
- забезпечення життєдіяльності складу ( гос. потреби, пакувальні матеріали);
Адміністратор інтернет-магазину
from 08.2021 to 02.2022
(6 months)
ФОП Prime Stock, Київ (Роздрібна торгівля)
- опрацювання замовлень в 1С, збір, контроль відвантаження;
- робота з НП (формування ТТН, відправлення з відділень Нової Пошти, контроль відправлень, повернень);
- комунікації з клієнтами: ведення чатів, консультування, вирішення різноманітних ситуацій, пов'язаних з супроводженням продажу;
- створення і заповнення картки товару;
- оприбуткування товару в 1С;
Товарознавець
from 02.2021 to 07.2021
(5 months)
SPV Company Ltd, Київ (Торгівля)
Посадові обов'язки:
- проведення інвентаризацій, аналітика результатів проведеної інвентаризації, подання на затвердження керівництву пакету інв. документів та проведення в 1С після підписання членами комісії;
- оприбуткування товару: створення в 1С 8.2 прихідної накладної на основі замовлення та оригінальних документів від постачальника (як імпортних, так і вітчизняних), а також оприбуткування по факту приймання і перерахунку складом;
- робота з документами внутрішнього переміщення, списання, присвоєння/коректування характеристик та серій;
- робота з первинною документацією: перевірка дотримання правил оформлення документів, відтермінування та відмічання в 1С; контроль та зворотній зв'язок з контрагентами з приводу наявності оригіналу документа;
- контроль складу ОЗ;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення продуктів харчування; канцтоварів)
Фахівець 1-ї кат. управління обліку та забезпечення продажів
from 09.2008 to 05.2020
(11 years 8 months)
ТОВ "Укравтозапчастина", Київ (Оптово-роздрібна торгівля автокомпонентами та СГТ)
Що входило до службових обов’язків:
• Опрацювання заявок від філій на переміщення ТМЦ.
• Інформування співробітників філій про наявність та надходження товару на центральний склад.
• Пошук/організація/контроль відправки товару, відсутнього на центральному складі.
• Взаємодія з відділами, що займаються закупівлею товару (замовлення ТМЦ згідно заявок філій, узгодження термінів поставки, варіанти можливих аналогів товару).
• Формування завдань для комплектації ТМЦ на складі.
• Прорахунок масогабаритних даних обсягу вантажу, згідно заявок на поставку від філій Взаємодія з відділом транспортної логістики (планування оптимального маршруту, з урахуванням обсягу
замовленого товару та термінів поставки).
• Інформаційне супроводження відвантажень на філії (обсяги замовленого вантажу, формат
поставленого на завантаження транспорту, час подачі транспорту під завантаження, наявність вільного місця в автотранспорті після завантаження).
• Контроль завантаження автомобіля.
• Оформлення/друк супроводжуючих вантаж документів.
• Участь у проведенні поточних і комплексних інвентаризацій.
• Опрацювання і аналіз актів претензій по кількості/якості від філій.
• Оформлення та опрацювання актів претензій по кількості/якості згідно повернення товару з філій.
•Перевірка відповідності фактичної адреси зберігання ТМЦ до електронної, а також контроль наявності бірки для ідентифікації товару.
• Проведення в обліковій базі 1С 7.7 документів на переміщення ТМЦ
• Звірка і аналіз виявлених розбіжностей в проведенні документів в складській та бухгалтерській БД.
•Виявлення невідповідностей даних облікового складу в інформаційній системі і фактичних товарних залишків.
Досягнення та ключові навички:
• Вмію аналізувати статистику та прогнозувати потреби. Завдяки чому вдалося оптимізувати складські запаси, та вдвічі зменшити кількість термінових заявок від філій.
• Впорядкувала на своїй ділянці облікову базу (виправлення помилок та пересорту товарів). Досягла максимальної відповідності реальних запасів ТМЦ з електронною
системою.
• Знаю на високому рівні 1С 7.7 – розумію принципи й стандарти складського обліку, тому
за потреби легко перейду на іншу версію облікової програми.
• Вмію швидко аналізувати ситуацію, приймати самостійні рішення.
• Відповідальна, прагну до чіткості, простоти та впорядкованості в усіх робочих процесах.
Education
Черкаський комерційний технікум
Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах, Черкассы
Specialized secondary, from 2003 to 2006 (2 years 5 months)
Диплом з відзнакою
Additional information
Проживаю в Бортничах (Дарницький р-н). Шукаю роботу максимально наближену до місця проживання.
Similar candidates
-
Диспетчер, оператор 1С
Kyiv -
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець
25000 UAH, Kyiv -
Оператор ПК, спеціаліст з безготівкового розрахунку, логіст
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, диспетчер-логіст, оператор ПК
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv