• PRO

Лілія

Адміністратор офісу, офіс-менеджер, товарознавець, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер

from 09.2021 to 03.2024 (2 years 6 months)
Тов "Канц Ретекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціонал: Замовлення товарів, виписка первинних документів, проведення звірок щодо залишків товару, ціноутворення, координація роботи транспортного відділу (оформлення подорожнього листа, контроль доставки товару, відправка, отримання посилок); досвід активного продажу, зустріч відвідувачів, ділове листування, ведення бази контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, контроль та оформлення договорів із клієнтами, контроль оплати за угоди.

Адміністратор офісу

from 08.2018 to 09.2021 (3 years 1 month)
Весна, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Функціонал: Замовлення товарів, ведення планових та позапланових переобліків, виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишкам товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), координація роботи транспортного відділу (у т.ч.контроль доставки товару);досвід активних продажів, зустріч відвідувачів. ділове листування, ведення контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, забезпечення роботи офісу. Участь у виставках та ярмарках.

Менеджер,офіс-менеджер Видавництва

from 05.2016 to 09.2018 (2 years 4 months)
Дух и літера, Київ (Видавництво, поліграфія)

Функціонал: Виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишках товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), Досвід активних продажів, зустріч відвідувачів,
ділове листування, ведення контактів. Робота з сайтом (внесення, зміна актуальної інформації, розсилки, ін.), ведення сторінки фейсбук та інстаграм.Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, Забезпечення роботи офісу (канцтовари, продукти. ін.). Участь у виставках та ярмарках.

Education

УМО

Менеджмента та психології , магистр экономики, Київ
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Дипом Бакалавр та магістр з відзнакою

КТГГ

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Specialized secondary, from 2005 to 2007 (2 years)

Диплом товарознавця-коммерсанта

Additional education and certificates

Менеджер ЗЕД

2016, 3 місяця

Стилист

2019

Школа стилю Свій метод

2021 2 місяці

Knowledge and skills

  • Комунікабельність

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Теоретичні та практичні знання у галузі господарського права, маркетингу, менеджменту, навчання персоналу, практичний досвід успішних взаємин із клієнтами. Володіння програмами: MICROSOFT OFFIСE, MS Excel,"1С - Бухгалтерія" 7.7, 8.2-впевнений користувач. Адміністративні та організаторські здібності.
Цілеспрямованість, відповідальність, спрямованість на результат, кмітливість, комунекабельність, не здатність до конфліктів, ініціаторські якості.
Эл.почта [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: