- PRO
Лілія
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, товарознавець, 25 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6200303/
Work experience
Менеджер
from 09.2021 to 03.2024
(2 years 6 months)
Тов "Канц Ретекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціонал: Замовлення товарів, виписка первинних документів, проведення звірок щодо залишків товару, ціноутворення, координація роботи транспортного відділу (оформлення подорожнього листа, контроль доставки товару, відправка, отримання посилок); досвід активного продажу, зустріч відвідувачів, ділове листування, ведення бази контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, контроль та оформлення договорів із клієнтами, контроль оплати за угоди.
Адміністратор офісу
from 08.2018 to 09.2021
(3 years 1 month)
Весна, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Функціонал: Замовлення товарів, ведення планових та позапланових переобліків, виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишкам товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), координація роботи транспортного відділу (у т.ч.контроль доставки товару);досвід активних продажів, зустріч відвідувачів. ділове листування, ведення контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, забезпечення роботи офісу. Участь у виставках та ярмарках.
Менеджер,офіс-менеджер Видавництва
from 05.2016 to 09.2018
(2 years 4 months)
Дух и літера, Київ (Видавництво, поліграфія)
Функціонал: Виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишках товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), Досвід активних продажів, зустріч відвідувачів,
ділове листування, ведення контактів. Робота з сайтом (внесення, зміна актуальної інформації, розсилки, ін.), ведення сторінки фейсбук та інстаграм.Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, Забезпечення роботи офісу (канцтовари, продукти. ін.). Участь у виставках та ярмарках.
Education
УМО
Менеджмента та психології , магистр экономики, Київ
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)
Дипом Бакалавр та магістр з відзнакою
КТГГ
Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Specialized secondary, from 2005 to 2007 (2 years)
Диплом товарознавця-коммерсанта
Additional education and certificates
Менеджер ЗЕД
2016, 3 місяця
Стилист
2019
Школа стилю Свій метод
2021 2 місяці
Knowledge and skills
- Комунікабельність
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
Теоретичні та практичні знання у галузі господарського права, маркетингу, менеджменту, навчання персоналу, практичний досвід успішних взаємин із клієнтами. Володіння програмами: MICROSOFT OFFIСE, MS Excel,"1С - Бухгалтерія" 7.7, 8.2-впевнений користувач. Адміністративні та організаторські здібності.
Цілеспрямованість, відповідальність, спрямованість на результат, кмітливість, комунекабельність, не здатність до конфліктів, ініціаторські якості.
Эл.почта [
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv, Brovary, Other countries -
Менеджер господарської діяльності
Kyiv -
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
40000 UAH, Kyiv, Brovary -
Адміністратор офісу
Kyiv -
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv