• PRO

Юлія

Оператор технічної підтримки

Considering positions:
Оператор технічної підтримки, Консультант чата, Оператор ПК, Операційний менеджер, IT-спеціаліст, Менеджер з підтримки клієнтів
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City of residence:
Pivdenne (Odesa Region)
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Customer Relationship Manager (CRM-менеджер)

from 02.2023 to 08.2025 (2 years 6 months)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)

Оператор технічної підтримки

from 12.2022 to 02.2023 (2 months)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)

Знайома з CRM системою.

Оператор чата

from 03.2021 to 10.2021 (7 months)
Майстерня дерев'яних будинків, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація клієнтів з приводу встановлення дерев'яних будинків, обробка вхідних запитів

Продавець-консультант

from 03.2020 to 09.2020 (6 months)
33м2, ТОВ "МАК "Монополiя"" © 2022 «33 квадратних метра», Южне (Роздрібна торгівля)

Управління товарними запасами і асортиментом, аналіз продажів, організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг), контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Адміністратор готелю

from 06.2019 to 10.2019 (4 months)
Хуторок, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Український Гуманітарний Інститут

Журналістика, Буча
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Ведення соціальних мереж
  • CRM
  • Ведення онлайн-чатів
  • Багатозадачність
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення CRM
  • Wepster
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — beginner
  • English — beginner

Additional information

• Чудові комунікативні навички та здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами через чат.
• Вміння швидко розуміти та аналізувати потреби клієнтів та надавати їм відповідні рішення та інформацію.
• Ефективне керування кількома чатами одночасно, забезпечення високої швидкості відповідей та збереження високого рівня клієнтського сервісу.
• Запис та документування інформації про клієнтів, їх запити та зворотній зв'язок у відповідних системах.
• Досвід роботи з CRM-системами та інструментами для керування чатами (наприклад Wepster).
• Відмінний час реакції та здатність працювати під тиском із збереженням високого рівня обслуговування клієнтів.

✓ Якості якими я володію:
Енергія, інтелект, порядність, цілеспрямованість, відповідальність, виконавчість, легка навченість
стресостійкість, робота на результат,
величезне бажання працювати, заробляти і вчитися новому

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: