• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6227018/

Тестувальник

Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний економіст

from 08.2020 to 12.2022 (2 years 4 months)
БНК-Украіна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Робота по здійсненню фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечена фінансовими ресурсами завдань виробничого плану, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, фінансування витрат на розширене відтворення, соціальне забезпечення та матеріальне стимулювання працівників.
2. Визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів, взаємовідносини підприємства з банками, складання балансу доходів і витрат, кредитні заявки.
3. Забезпечення оперативного фінансування, виконання розрахункових та платіжних зобов’язань, своєчасне відображення змін, що відбуваються у платоспроможності підприємства, відстеження стану власних коштів.(Проведення операцій в системі 1С Підприємства)
4. Підготовка банківських документів на всі види платежів за зобов’язаннями підприємства.
5. Участь у роботі з вивчення та аналізу стану ринку кредитних ресурсів та цінних паперів з метою ефективного розміщення вільних коштів та забезпечення фінансової стійкості підприємства.
6. Підготовка депозитних договорів на вкладення коштів, здійснення, контроль за своєчасним поверненням вкладу та отриманням процентів по ньому.
7. Підготовка кредитних договорів на займ грошових коштів, здійснення, контроль за своєчасним поверненням займу.
8. Уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; «1С-Бухгалтерія», «ERP»
9. Досвід формування платіжних доручень і вимог;
10. Валютний контроль.
11. Є навики з виконання обов’язків начальника фінансового відділу.
Англійська-розмовна Intermediate

Бухгалтер

from 09.2016 to 04.2020 (3 years 7 months)
Гранд Рітейл Кампані, Люксоптика Холдінг, Киев (Роздрібна торгівля)

1.Робота з різними системами «Клієнт-банк»;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк в національній та іноземній валютах по всіх компаніях групи;
- Щоденне проведення банківських виписок в системі 1С 8.3 по всіх компаніях;
- Виставлення заявок на купівлю / продаж валюти;
- Контроль дійсності ключів для Клієнт-Банку (відновлення / продовження в тому числі);
- Формування заявок в 1С, контроль своєчасного погодження та оплати;
- Валютні операції (купівля/продаж валюти, надання документів для зарахування валютної виручки, валютний контроль);
- Щоденна підготовка звіту «Залишки грошових коштів на рахунках компанії»;
- Підготовка звітів на вимогу керівництва;
- Взаємодія з іншими департаментами компанії;
- Комунікація з банками та іншими фінансовими установами;
- Автоматизація.

2. Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами:
- прийом ГК(грошові кошти);
- відображення в програмі ПКО (прибутково-касовий ордер);
- відображення в програмі РКО (витратно-касовий ордер);
- створення розпоряджень на переміщення ГК;
- видача ГК під звіт, згідно із заявкою;
- видача з/п співробітникам;
- складання, контроль і проведення авансових звітів;
- контроль ГК в касі і в наявності;
- ведення касової книги;
- ведення книги обліку РРО;
3. Управлінський облік, бухгалтерський облік (рахунки 333 групи обліку)
4. Ведення 361, 3721,3722, 311, 312, 313, 314
5. Ведення табеля співробітників.
6. Створення заявок на витрачання ГК.
7. Доручення.
8. Відрядні посвідчення.
9. Взаємозаліки заборгованості.
10. Замовлення постачальникам.

Бухгалтер

from 02.2010 to 09.2016 (6 years 7 months)
ТОВ ТД «Альтера», Донецк (Производство, продажа)

Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами; - Підготовка бухгалтерської і податкової звітності;
- Оформлення первинної документації;
- Ведення касової книги РРО;
- Перевірка актів звіряння з контрагентами;
- Ведення договорів з контрагентами;
- Оформлення прибуткових і витратних касових ордерів;
- Складання авансових звітів;
- Формування різних звітів у базі.
Досягнення: навчила двох нових службовців

Економист з господарської частини

from 07.2009 to 02.2010 (7 months)
Донбаська філія ОАО «Кредитпромбанк», Донецк (Фінанси, банки, страхування)

- Складання господарських договорів;
- Проведення інвентаризації;
- Ведення складського обліку;
- Ведення переговорів з постачальниками.

Education

Донецький інститут соціального розвитку

Економіка підприємства, Донецк
Higher, from 2008 to 2009 (9 months)

Донбасский государственный технический университет

Экономика предприятия, Алчевск
Unfinished higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

British Council, England

2024, 3 місяці

Southport College, England

2022, 2 роки English

Digital College, Finance, England

2023, 2 місяці

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: