- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6227018/
Тестувальник
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Провідний економіст
from 08.2020 to 12.2022
(2 years 4 months)
БНК-Украіна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Робота по здійсненню фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечена фінансовими ресурсами завдань виробничого плану, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, фінансування витрат на розширене відтворення, соціальне забезпечення та матеріальне стимулювання працівників.
2. Визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів, взаємовідносини підприємства з банками, складання балансу доходів і витрат, кредитні заявки.
3. Забезпечення оперативного фінансування, виконання розрахункових та платіжних зобов’язань, своєчасне відображення змін, що відбуваються у платоспроможності підприємства, відстеження стану власних коштів.(Проведення операцій в системі 1С Підприємства)
4. Підготовка банківських документів на всі види платежів за зобов’язаннями підприємства.
5. Участь у роботі з вивчення та аналізу стану ринку кредитних ресурсів та цінних паперів з метою ефективного розміщення вільних коштів та забезпечення фінансової стійкості підприємства.
6. Підготовка депозитних договорів на вкладення коштів, здійснення, контроль за своєчасним поверненням вкладу та отриманням процентів по ньому.
7. Підготовка кредитних договорів на займ грошових коштів, здійснення, контроль за своєчасним поверненням займу.
8. Уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; «1С-Бухгалтерія», «ERP»
9. Досвід формування платіжних доручень і вимог;
10. Валютний контроль.
11. Є навики з виконання обов’язків начальника фінансового відділу.
Англійська-розмовна Intermediate
Бухгалтер
from 09.2016 to 04.2020
(3 years 7 months)
Гранд Рітейл Кампані, Люксоптика Холдінг, Киев (Роздрібна торгівля)
1.Робота з різними системами «Клієнт-банк»;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк в національній та іноземній валютах по всіх компаніях групи;
- Щоденне проведення банківських виписок в системі 1С 8.3 по всіх компаніях;
- Виставлення заявок на купівлю / продаж валюти;
- Контроль дійсності ключів для Клієнт-Банку (відновлення / продовження в тому числі);
- Формування заявок в 1С, контроль своєчасного погодження та оплати;
- Валютні операції (купівля/продаж валюти, надання документів для зарахування валютної виручки, валютний контроль);
- Щоденна підготовка звіту «Залишки грошових коштів на рахунках компанії»;
- Підготовка звітів на вимогу керівництва;
- Взаємодія з іншими департаментами компанії;
- Комунікація з банками та іншими фінансовими установами;
- Автоматизація.
2. Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами:
- прийом ГК(грошові кошти);
- відображення в програмі ПКО (прибутково-касовий ордер);
- відображення в програмі РКО (витратно-касовий ордер);
- створення розпоряджень на переміщення ГК;
- видача ГК під звіт, згідно із заявкою;
- видача з/п співробітникам;
- складання, контроль і проведення авансових звітів;
- контроль ГК в касі і в наявності;
- ведення касової книги;
- ведення книги обліку РРО;
3. Управлінський облік, бухгалтерський облік (рахунки 333 групи обліку)
4. Ведення 361, 3721,3722, 311, 312, 313, 314
5. Ведення табеля співробітників.
6. Створення заявок на витрачання ГК.
7. Доручення.
8. Відрядні посвідчення.
9. Взаємозаліки заборгованості.
10. Замовлення постачальникам.
Бухгалтер
from 02.2010 to 09.2016
(6 years 7 months)
ТОВ ТД «Альтера», Донецк (Производство, продажа)
Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами; - Підготовка бухгалтерської і податкової звітності;
- Оформлення первинної документації;
- Ведення касової книги РРО;
- Перевірка актів звіряння з контрагентами;
- Ведення договорів з контрагентами;
- Оформлення прибуткових і витратних касових ордерів;
- Складання авансових звітів;
- Формування різних звітів у базі.
Досягнення: навчила двох нових службовців
Економист з господарської частини
from 07.2009 to 02.2010
(7 months)
Донбаська філія ОАО «Кредитпромбанк», Донецк (Фінанси, банки, страхування)
- Складання господарських договорів;
- Проведення інвентаризації;
- Ведення складського обліку;
- Ведення переговорів з постачальниками.
Education
Донецький інститут соціального розвитку
Економіка підприємства, Донецк
Higher, from 2008 to 2009 (9 months)
Донбасский государственный технический университет
Экономика предприятия, Алчевск
Unfinished higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
British Council, England
2024, 3 місяці
Southport College, England
2022, 2 роки English
Digital College, Finance, England
2023, 2 місяці
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Similar candidates
-
Trainee QA Engineer
40000 UAH, Remote, Odesa -
QA-інженер
Remote -
Тестувальник
Remote, Kyiv, Poltava -
Manual тестувальник сайтів
Remote -
QA-інженер
Remote -
Тестувальник
Remote