- PRO
Ольга
Адміністратор рецепції, готелю, з клінінгу, 30 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6268754/
Work experience
Менеджер об'єкту
from 06.2022 to 10.2022
(4 months)
Інвайт ТОВ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Адміністратор бригад по сервісу
from 06.2020 to 02.2021
(8 months)
Інвайт ТОВ, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Підбір, навчання і контроль бригад по сервісу на об'єктах господарювання, табелювання, складання графіків роботи особового складу, взаємодія з замовниками для поліпшення обслуговування і усунення недоліків, контроль витратних матеріалів, спорядження та техніки
Робота була за сумісництвом
Агент з обслуговування пасажирів
from 06.2016 to 02.2022
(5 years 8 months)
ICS-AERO handling, Киев (Транспорт, логістика)
Організація безпеки та високого рівня сервісу на літаках різних типів для пасажирів vip-сегменту.
Старший бортпровідник-інструктор
from 01.2000 to 08.2018
(18 years 7 months)
УАК "Аеростар", Киев (Транспорт, логістика)
Організація високого рівня сервісу та забезпечення безпеки пасажирів на бортах ПС бізнес-класу.
Проведення співбесід,підготовки,вводу в дію кандидатів у ботпровідники від початкого рівня до льотного фахівця.
Управління службою бортпровідників у кількості від 5 до 12 осіб,в залежності від кількості і типу ПС.
Періодичне проведення курсів підвищення кваліфікації та тренінгів персоналу на базі учбових центрів та на літаках.
Розробка та введення документов та програм,які регламентують роботу персоналу,а також технологічних карт для обслуговування пассажирів.
Введення графіків роботи
та відпочинку персоналу.
Контроль якості праці персоналу на всіх етапах роботи з метою дотримання безпеки та поліпшення якості сервісу для пасажирів.
Контроль дотримання норм пожежної безпеки та охорони праці персоналом.
Розробка меню для пасажирів та екіпажів,з урахуванням високих норм вимог та стандартів сервісу.
Комунікація із суміжними службами, зокрема з хендлінгами,клінінгами, кейтерінгами,ресторанами та т.п.для забезпечення високого рівня сервісу для пасажирів на борту.
Надання медичної допомоги у межах професійних обов'язків.
Пошук та впровадження нових концепцій для покращення сервісу для залучення нових клієнтів компанії.
Професійний ріст в компанії від рядового фахівця до керівника служби.
Education
НуБип
Зооїнженерія, Київ
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)
Селекція та розведення с/г тварин(коней)
Knowledge and skills
- MS Office
- CRM
- Великий досвід управління персоналом
- Добре знаю критерії якості сервісу та обслуговування в готелях
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Основними моїми пріоритетами є- пунктуальність,виконавчість,дипломатичність, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в умовах багатозадачності.
Добре знаю норми етики та ділового етикету.
Наявність санітарної книжки.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор рецепції
Kyiv -
Адміністратор з клінінгу
20000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер
Kyiv -
Адміністратор рецепції
Kyiv -
Адміністратор готелю
Kyiv