• PRO

Павло

Motion-дизайнер, 32 000 UAH

Considering positions:
Motion-дизайнер, Вебдизайнер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
24 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Khmelnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

UI-дизайнер

from 08.2022 to now (3 years)
Presto Design Studio, Хмельницький (Дизайн)

Middl 2d-3d Motion design
Strong Junior UI/UX design

Дизайнер

from 01.2016 to 02.2020 (4 years 1 month)
Фриланс, Хмельницький (IT)

Education

ХНУ

Компюторна Інженерія, Хмельницький
Unfinished higher, from 2018 to 2022 (3 years 4 months)

Knowledge and skills

  • Adobe Photoshop
  • Figma
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • UI-дизайн
  • Здатність до навчання
  • Adobe After Effects
  • Lottie
  • 2D-анімація
  • 3D-анімація
  • Цифрова грамотність
  • Створення прототипів

Language proficiencies

  • Ukrainian — above average
  • Russian — average
  • English — beginner

Additional information

Figma — понад 2 роки безпосередньої роботи в цьому середовищі. Використовував її як для розробки дизайну веб-ресурсів, так і для презентацій їх клієнту, та не забуваємо про передачу підготовлених матеріалів для покращення та пришвидшення розробки. Повне розуміння дизайн-системи та її важливості для проекту (звісно, включаючи компоненти та інші неймовірні фішки цієї «соцфтини» :)

After Effects — більше 1,5 року роботи з усіма можливими матеріалами, які були потрібні в роботі: від Lottie-анімацій до шоурілів і презентацій сайтів — як для клієнтів, так і для платформ на кшталт Dribbble, Awwwards та інших.

Spline — близько 4 місяців роботи з програмою. Вивчав її з думкою, що нарешті з’явилась можливість втілювати більше ідей, пов’язаних із 3D та інтерактивом із користувачем. Проте під час виконання реальних замовлень довелося призупинити роботу через «сирість» софта на той момент і проблеми з продуктивністю на сайтах.

Cinema 4D + Redshift — понад 6 місяців роботи над усіма можливими концепціями для проектів: від ріґінґу моделей до симуляцій і візуалізацій — як для внутрішніх завдань, так і для реальних проектів.

Rive — для мене щось нове, але досить цікавий софт, яким і досі практикую по трохи. Подобаються його доступність і можливості з постійними оновленнями. На жаль, поки що немає досвіду співпраці з розробником, але впевнений: за наявності часу можна реалізувати значно більше, ніж у After Effects, що максимально корисно для того, аби виділитися на тлі звичайних Lottie-анімацій.

Зазвичай моя роль у проекті поєднувала обов’язки UI/UX-дизайнера та motion-дизайнера на всіх етапах: від ознайомлення з проектом і міні-ресерчу до глибокого аналізу, створення всіх візуальних матеріалів, підготовки презентацій для клієнта та передачі ресурсів розробникам за потреби.

Найкомфортніше почуваюся в команді з іншими дизайнерами, де виконую роль motion-дизайнера та помічника по UI/UX. У такому форматі можу більше часу приділяти якості, продуманості та продуктивності анімацій.

Окрім того, очолював окремий відділ «Інновацій» —регулярно проводив ресьорч нових інструментів, софтів та AI-рішень і ділився результатами з командо розробників, маркетологів і дизайнерів у форматі внутрішніх презентацій. Та допомага з інтеграцією в основний процес розробки дизайні сайтів, з командою.

Також провідну роль в відділу «Motion» в компанії — постійно шукаю нові інструменти, оптимізую процеси й допомагаю колегам у розв’язанні проблем, навчанні та генерації ідей для втілення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: