Resume from March 29, 2023 PRO

Павел

Заступник директора, помічник керівника, начальника відділу, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу логістики

from 06.2018 to now (5 years 10 months)
ПВТП "Джі-Ен-Ел", Чернігів (експорт / імпорт)

Організація роботи логістичного відділу виробнично-торгівельного підприємства, експортуючого продукцію більш ніж в 46 країн світу: контроль за виконанням заказ-заявок та супровід своєчасного постачання експортних товарів до замовника. Оформлення супровідних документів: м/н сертифікатів, таможене декларуваня вантажів, залізничних накладних, CMR, пломбування рухомого складу, формування звітів та аналітика статистичних данних, завдяки яким збільшилися на 70% обсяги виконання заказів, при зменшенні у 1,5 рази часу користування рухомим складом.

Education

УРІ ф. МДВУ

Юрист, цивільне право, юриспруденція, Чернігів
Higher, from 2000 to 2006 (5 years 8 months)

Кафедра цівільного права

Additional education and certificates

ЧРМТ

1991 - 1995

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Пользователь Internet Windows Internet Explorer Opera Водійські права кат. B Водіння авто Веб-браузери Операційні системи Веб-браузеры Договірна робота Операционные системы Договорная работа MD Office Месплан WinRAR АРМ Програми-архіватори АС Клієнт Программы-архиваторы WinZip Организация культурно-массовых и спортивных мероприятий. Майстер спорту України з хортингу

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • German — beginner

Additional information

МЕТА
Пошук посади: заступника директора; помічника керівника, начальника відділу.
Бажаний рівень заробітної плати: від 25 000 грн.

ОСВІТА
1) 1991 – 1995 р.р., ЧРМТ, молодший спеціаліст-технолог з виробництва виробів електронної техніки;
2) 2000 – 2006 р.р., УРІ ф. МДВУ, юрист, цивільне право, юриспруденція.

ДІЯЛЬНІСТЬ
1)01.05.1996 р. – 09.08.1996 р. - ВКП "Магнолія", інженер з постачання.
2)02.06.1997 р. – 01.07.1999 р. - ТОВ "Євротех".
3)08.07.1999 р. – 03.03.2000 р. - ТОВ "Тріал ЛТД", охоронець.
4)14.03.2000 р. – 30.08.2000 р. - ЗАТ "Новий Чернігів".
5)21.09.2000 р. – 30.12.2000 р. - ПП "ЖЄКА".
6)18.01.2001 р. – 11.03.2005 р. - ДКП "Паркування та ринок", старший контролер - інкасатор.
7)21.03.2005 р. – 30.11.2011 р. - ПрАТ "Ринковий комплекс "НИВА", юрисконсульт.
8)13.03.2012 р. – 29.12.2014 р. ДП «Чернігівоблавтодор», фахівець з держзакупівель.
9)27.11.2015 р. – 30.05.2017 р. ТОВ «Профiтекс Україна», помічник керівника.
10)27.05.2010 р. – по т/ч – президент ЧОО ВГО «Українська федерація хортингу».
11)23.06.2018 р. – по т/ч – начальник відділу логістики ПВТП «Джі-Ен-Ел».
Організація роботи юридичного відділу підприємства:
- розробка структурної схеми, упровадження, використання та обслуговування програми обліку та супроводження договірної діяльності підприємств (оренда, суборенда, надання послуг, доручення, купівля-продаж, підряд та ін.)
- ведення ділової переписки, представництво інтересів в органах державної влади та місцевого самоврядування;
- участь у переговорах, заключення договорів, контроль за виконанням обов`язків сторонами;
- консультування робітників підприємства;
- планування, юридичний супровід правочинів.

Участь в організації виробництва та виготовленні виробів з елементами комп'ютерної вишивки:
Підбір, навчання персоналу. Ведення переговорів з клієнтами, прийом - виконання замовлень. Постачання, закупівля необхідних комплектуючих. Контроль процесу виготовлення і якості робіт. Контроль доставки замовлень та своєчасної оплати за виконану роботу. Складання табеля робочого часу, нарахування заробітної плати працівникам цеху, згідно виконаних обсягів робіт.

Організація роботи логістичного відділу виробнично-торгівельного підприємства, експортуючого продукцію більш ніж в 46 країн світу: контроль за виконанням заказ-заявок та супровід своєчасного постачання експортних товарів до замовника. Оформлення супровідних документів: сертифікатів, таможене декларуваня вантажів, залізничних накладних, CMR, пломбування рухомого складу, формування звітів та аналітика статистичних данних, завдяки яким збільшилися на 50% обсяги виконання заказів, при зменшенні у 1,5 рази часу користування рухомим складом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: