• PRO

Дмитро

Тимлід

Considering positions:
Тимлід, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time
Age:
25 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий магазином

from 11.2020 to 10.2024 (3 years 11 months)
Dnipro-M, Київ (Роздрібна торгівля)

Програмні навички та вміння користуватися:
EXCEL Таблиці- з створенням розрахунків та введення формул для вирахування цифрових показників.
Програма 1С- вміння виставляти замовлення створювати Бн рахунки, Вести звітність по складам. Приймання та відвантаження товару.
CRM- ведення комунікацій з іншими відділами та робота з базами клієнтів.
PowerBi- отримання актуальних цифрових показників, по Товарообігу, та додатковим моментів окремого характеру.
Binotel- звітність по виконаним дзвінкам
Програма корпоративної освіти- в якій отримують всю інформацію по атуальним позиціям товару, вивчення теоретичних навичок управління, та ін.
Касова програма OpenStore- ведення грошових транзакцій та дотримання касової дисципліни
Ведення комунікацій з робочої пошти та допоміжних месенджерів

Теоретичний досвід та вміння користуватися такими методиками

Робота за методикою поставлення задач SMART
Дотримання сценарію обслуговування (встановлення контакту, виявлення потреби, презентація, робота з заперечення, завершення угоди)
Працювати з методиками продажів, Вилка цін, ХПВ.
Вміння працювати за управлінським циклом (Планування- організація- мотивація- контроль )
Надання зворотного звʼязку по методикам Boff, Gamdurger

Посадові обовʼязки:

Ведення звітності показників продажів
Контроль виконання підлеглими стандартів компанії
Ведення звітності виконаних задач
Ведення комунікації з іншими відділами компанії
Підведення підсумки роботи місяця та планування виконання плану наступного місяця
Дотримання касової дисципліни
Робота з Безготівковими клієнтами
Робота з конфліктними клієнтами
Формування актів повернення
Прямі продажі
Продажі по телефону
Організація щоденної роботи
Розрахунок мотивації працівників
Формування графіку виходів
Пошук та переміщення продукції під замовлення
Проведення навчання для нових співробітників
Виконання місячних, квартальних планів
Дотримання належного стана магазину
Відвідування щомісячні зібрання
Участь в щоденних Zoom-конференціях
Погодження відпусток
Доставка, якщо терміново
Висока стресостійкість

Education

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Юридичний інститут, Право, Київ
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

Knowledge and skills

  • Ведення CRM
  • 1С:Торгівля і склад
  • MS Excel
  • Управління командою
  • Прийом та обробка замовлень
  • Інвентаризація
  • Консультування покупців

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Polish — beginner
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: