• PRO

Анжела

Адміністратор, заступник керівника, керівник, 37 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, заступник керівника, керівник, Керуючий кафе, Менеджер ресторану
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор кавʼярні

from 07.2021 to now (4 years 1 month)
Львівські Круасани, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Вільно володію Microsoft Word, Excel. 1С Підприємство. Знання касової дисципліни та ведення касової документації, управління персоналом, стандарти сервісу, користувач ПК, R-keeper, проведення інвентаризацій, створення графіків роботи, ведення документації закладу, нарахування заробітної плати

Заступник директора

from 07.2017 to 06.2021 (3 years 11 months)
Сушия, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Починала свій шлях в цій компанії з офіціанта і дійшла до заступника директора

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2021 to 2023 (2 years)

КНЕУ імені Вадима Гетьмана

Економіка підприємства, Київ
Unfinished higher, from 2017 to 2019 (2 years)

Коледж при КНУ імені Тараса Шевченка

Київ
Secondary, from 2014 to 2017 (3 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • R-Keeper
  • 1С:Підприємство
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Здатність до навчання
  • Управління рестораном
  • Інвентаризація
  • Користувач 1С
  • Дисциплінованість

Additional information

Маю досвід роботи в мережі ресторанів. Починала свій шлях з офіціанта, дійшла до заступника директора ресторану «Сушия». Маю досвід в організації роботи ресторану та забезпеченні комфортних умов для роботи персоналу, а також організація комфортної та затишної атмосфери для відвідувачів закладу. Умію вирішувати адміністративні питання, займаюся підбором та навчанням персоналу, притаманна багатозадачність.
На сьогодні працюю в кав’ярні «Львівські круасани» адміністратором закладу. В обовʼязки входить: підбір, стажування та управління персоналом, складання графіків, ведення документації закладу, а також ведення документації HACCP, закупівля продукції, підписання договорів з постачальниками, нарахування заробітної плати та внесення інвентаризацій.
Вмію легко знаходити спільну мову з людьми, комунікабельна, відкрита та відповідальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: