- PRO
Тетяна
Офіс-менеджер, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Спеціаліст державної служби, Спеціаліст з аудиту, Завідувач, Помічник керівника
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6445833/?puid=2267
Work experience
Головний спеціаліст відділу державного контролю за наданням соц послуг
from 10.2023 to now
(1 year 10 months)
Національна соціальна сервісна служба України, Київ (Державні організації)
Забезпечення опрацювання доручень Офісу Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України, запитів народних депутатів України, звернень установ, організацій, громадян з питань соціального захисту громадян України, які належать до сфери діяльності відділу.
Забезпечення координації діяльності підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань соціального захисту населення.
Надання пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів, відповідно до яких здійснюють свою діяльність центри соціальних служб, соціальні гуртожитки для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, центри соціально психологічної реабілітації дітей, центри соціальної підтримки дітей та сімей, центри соціально психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, дитячі будинки -інтернати, малі групові будинки
Державний експерт
from 07.2023 to 09.2023
(2 months)
Міністерство соціальної політики України, Київ (Державні організації)
Проведення аналізу нормативно-правових актів у сфері компетенції експертної групи з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнення практики застосування законодавства, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення, підготовка відповідних проектів законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, актів Міністерства.
Забезпечення узгодженості проектів документів державної політики та проектів нормативно-правових актів, що розробляються експерною групою, з цілями та пріоритетами, визначеними Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, планами пріормтетних дій Уряду, іншими документами державної політики.
Формування пропозицій щодо альтернативних варіантів розв"язання виявлених проблем, проведення оцінювання їхніх переваг і ризиків, з урахуванням сучасних європейських підходів дорегуювання відносин у сфері експертної групи, а також успішного міжнародного досвіду у цих сферах.
Виконання інших функцій відповідно до визначених Положенням про експертну групу завдань.
Заступник начальника відділу стаціонарних установ та соціального обслуговування
from 12.2022 to now
(2 years 8 months)
Департамент соціального обслуговування населення ККиївської обласної державної адміністрації, Київ (Державні організації)
1.Своєчасний розгляд звернень громадян, усунення причин виникнення скарг, прийом громадян з питань, що входить до компетенції відділу.
2. Здійснення збору, узагальнення та підготовка до передачі бази одержувачів житлових субсидій на Мінфін (верифікація), інформації про стан відпрацювання даних верифікації достовірності інформації, поданої громадянами для призначення житлової субсидії, підготовка усіх форм звітності з питань надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”, надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” іншої оперативної інформації за напрямами роботи відділу .
3. Збір інформації щодо кількості суб’єктів упровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» та обсягу надання адміністративних послуг соціального характеру на підставі електронних справ.
4. Збір інформації щодо проведення моніторингу суб'єктів упровадження за орієнтовним переліком індикаторів упровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» на рівні територіальної громади.
5. Збір інформації щодо проведення моніторингу суб’єктів упровадження за орієнтовним переліком індикаторів упровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» органами соціального захисту населення нагляд за цільовим використанням бюджетних асигнувань, передбачених для надання державних допомог, житлових субсидій, пільг, своєчасним їх припиненням та поверненням коштів, виплачених надміру внаслідок подання недостовірної інформації та помилок у розрахунку.
6. Реалізація заходів Київської обласної цільової програми соціальної підтримки в Київській області сімей з особами з інвалідністю, дітей з інвалідністю:
-збір та опрацювання отриманих документів для виконання Київської обласної цільової програми соціальної підтримки в Київській області сімей осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю.
-надання методичних рекомендації для структурних підрозділів (посадових осіб), які (яка) забезпечують реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.
7. Організація та проведення засідань Комісії. Підготовка та опрацювання матеріалів для внесення на розгляд Комісії.
8. Підготовка Протоколів відповідно до рішень Комісії та Наказів щодо виплати матеріальної допомоги відповідно до прийнятих рішень.
9. Робота в системі електронного документообігу " Megapolis.Doc.Net"
10. Робота в програмному забезпеченні Єдина інформаційна система соціальної сфери (ЄІССС)
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
from 09.2020 to now
(4 years 11 months)
ДСЗН КОДА, Київ (Державні організації)
забезпечення організації та координації роботи, пов’язаної з обліком внутрішньо переміщених осіб;
одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
здійснення контролю за правильністю і своєчасністю призначення та виплати управліннями соціального захисту населення районних державних адміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів щодо соціального захисту населення відповідно до законодавства України;
Подання щоквартально до Мінсоцполітики України звітів про виплату деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення.
Провідний фахівець договірного відділу та тендерної роботи
from 03.2016 to 09.2020
(4 years 6 months)
УДФСУ, Ірпінь (Освіта, наука)
Підготовка та укладення договір відповідно до законодавства з контрагентами.
Ведення обліку укладених договорів.
Участь у проведені процедур закупівель, перевірка пропозицій учасників на відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації.
Провідний фахівець бухгалтерії
from 11.2011 to 02.2016
(4 years 3 months)
Науково-дослідний інститут фіскальної політики Університету ДФС України, Ірпінь (Освіта, наука)
- Ведення аналітичного обліку заробітної плати,
- нарахування заробітної плати науковому, технічному персоналу відповідно до штатного розкладу, виданих наказів на зарахування, кошторису, договорів; – здійснення усіх утримань та складення платіжної відомості;
– здійснення грошових розрахунків з працівниками, які звільняються або йдуть у відпустку;
– оброблення лікарняних листків, складення списку на внесення нарахованих сум у платіжну відомість;
– складення за зведеними відомостями бухгалтерської проводки з нарахування заробітної плати, виплат на лікарняні листки, складення у встановлені строки оперативну та статистичну звітність на виконання плану з праці, нарахування та виплати грошових коштів за рахунок соціального страхування, розрахунок сплати комунального податку, розрахунок відрахувань у фонд Чорнобиля; – складати довідки банку для отримання заробітної плати у встановлені строки;
– здійснення своєчасного звірення розрахунків із співробітниками та результати звірення оформляти згідно із встановленим порядком;
– забезпечення суворого дотримання розрахункової дисципліни і своєчасне стягнення дебіторської та погашення кредиторської (депонованої) заборгованості;
– ведення особових рахунків співробітників ;
– організація правильного ведення обліку заробітної плати та контроль за ним;
– складення довідок про нараховані суми заробітної плати соцстраху;
Education
БНАУ
Економічний, фінанси, Біла Церква
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- Робота з оргтехнікою
- досвід роботи з Системою електронного документообігу «АСКОД»
- Комунікабельність
- Дисциплінованість.
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
Вільне володіння державною мовою другий ступінь
УМД № 00022173
рішення Національної комісії зі стандартів державної мови від 10.09.2021 року № 160
Similar candidates
-
Помічник керівника
Kyiv -
Адміністратор на ресепшн
Kyiv -
Спеціаліст договірного відділу, офіс-менеджер, економіст
Kyiv -
Адміністратор рецепції
27000 UAH, Kyiv -
Адміністратор офісу
30000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv