• PRO

Антон

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер інтернет-магазину, HR-менеджер, Оператор call-центра
Employment type:
full-time, part-time
Age:
27 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 10.2023 to 06.2025 (1 year 8 months)
ОселяБуд, торгово-промислова група, Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

Спеціаліст контакт-центра

from 07.2022 to 03.2023 (8 months)
АТ"Укртелеком", Львів (IT)

Прийом звернень абонентів і вирішення проблем, пов’язаних із продуктами компанії.

Менеджер з продажу

from 10.2021 to 03.2022 (5 months)
ТОВ "ОНХИЛЛСПОРТ", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Планування та реалізація стратегії розвитку ресурсів-майданчиків компанії (prom.ua, rozetka.ua (власна сторінка продавця та фулфілмент товару на складі Rozetka), allo.ua, 220.lv (Литва, Латвія, Естонія)). Контроль за роботою контент-менеджерів.
2. Розвиток наявної клієнтської бази, пошук і залучення нових партнерів (оптові закупівлі, дропшипінг, закупівля товару під реалізацію).
3. Планування та проведення промоактивностей, рекламних кампаній.
4. Супровід замовлень.
5. Ведення звітності в CRM та 1С.

Менеджер відділу дистрибуції

from 06.2021 to 10.2021 (4 months)
Гран, Херсон (IT)

1. Здійснення вихідних «теплих» дзвінків по клієнтській базі з метою просування продуктів компанії (тютюнова продукція, альтернативні бездимні пристрої).
2. Досягнення домовленостей щодо обсягу закупівлі товару для торгової точки.
3. Координація дій польових співробітників на основі показників закупівель. Оцінка роботи мерчендайзера за фото-звітами.
4. Ведення звітності в CRM про виконану роботу за період (тиждень, місяць).
5. Складання файлу дорожньої карти за вибіркою торгових точок з метою підвищення частки продукту в асортименті / закупівлі продукції компанії за період. Опрацювання клієнтської бази.

Оператор call-центра

from 02.2021 to 06.2021 (4 months)
Гран, Херсон (IT)

1. Прийом вхідних звернень покупців (гаряча лінія, електронні листи, чат).
2. Визначення мети звернення.
3. Виконання скриптів та стандартів обслуговування відповідно до мети звернення (один контакт із клієнтом — одне вирішене питання).
4. Фіксація результату опрацювання звернення в CRM.
5. Виконання рекомендацій співробітника відділу контролю якості.

Працюючи над цим проєктом, якісно виконував завдання, пов’язані з усебічним супроводом проблемних замовлень незалежно від каналу комунікації з покупцем. Проєкт передбачав ротацію між гарячою лінією, чатами та електронними листами залежно від навантаження на конкретний канал.

Представитель поставщика

from 12.2019 to 03.2021 (1 year 3 months)
Монополия, Херсон (Торговля непродовольственными товарами)

Education

ХГАЭУ

Агрономический, агрономия, Херсон
Higher, from 2015 to 2019 (4 years)

-

Херсон
Secondary, from 2004 to 2015 (10 years 8 months)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: